DURF! te publiceren Marianne Hermans &

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Heerlijk Wonen marketing
Bedrijfsverbetering met de Code
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Sociale media als taalvaardigheidstool
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Methodisch begeleiden
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Lifestyle Lichaam & Geest Inspanning & Ontspanning
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Tips voor de blogger in spé.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Bezoekersgerichte teksten
Inbound Marketing Plan
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
Wivina De Bus, Communicatie-adviseur Hoe bereik ik - met een klein budget - meer mensen?
De DP 'Rotonde' discussie. Rode draad uit de gesprekken van deze ochtend.
Social Media Les 5: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Woordjes leren.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Inbound marketing en bloggen
Maak je website beter vindbaar!
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
BEVRAGING CD&V - SENIOREN
Social Media & Sport Deel I
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Door: Lemma, Anke Marije, deem en menno
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Help, ik ben een influencer!
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Doel van deze les: Een brief schrijven op een officiële manier.
DRIE pilaren van Een gebruikersgerichte website
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

DURF! te publiceren Marianne Hermans &

Waarom publiceer (schrijf) je? Waarom niet?

Waarom publiceer (schrijf) je? Waarom niet? Kost teveel tijd Weet niet wat / waarover Kan het niet Wie zit er nou op mij te wachten?

Waarom publiceer (schrijf) je? WEL doen, omdat Een nieuw geluid Uitstijgen boven de waan v/d dag Prioriteit i.p.v. ‘kost tijd’ Ontwikkelen als expert Interactie met de doelgroep Als je dat v belang vindt: beter gevonden door Google dankzij SEO

Train je schrijfspier / je creatieve geest Schrijf 10 minuten per dag Oefeningen | The Morning Pages Voeding| The Artist Date Zuurstof| Blijf in beweging

Bepaal je strategie: Expertise Passie Doelgroep … en stel jezelf een concreet doel

Verspreid je informatie: Via sociale media – twitter, fb, pinterest, tumblr, etc Reacties op andere blogs een link in je profiel of handtekening, face to face Vindbaarheid (SEO)

Aandachtstrekke rs Tussenkopjes Links Buzzwoorden |“Vijf manieren om te…” Video, animatie, simulatie, animated GIFs Maak het niet te gek. Uiteindelijk draait het om de inhoud van je boodschap.

Buikpijn Van een onhandige tweet Van zure reacties op je blog Van een storm in een glas water

Snel en effectief schrijven Structuur van een persbericht: Belangrijkste eerst Onderbouwing, verdieping Extra informatie onderaan Leesbaar en toegankelijk: Titel die triggert Goede opening Tussenkopjes

Vind je eigen stem Dicht bij jezelf blijven Omgaan met je interne criticus

Beginner’s Mind In the beginner's mind there are many possibilities, but in the expert's mind there are few - Zenleraar Shunryu Suzuki

Mirjan Marianne Nog niet klaar?