Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek. Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Idee •Idee over de positionering van Doesburg. Idee •Idee over de positionering van Doesburg •Idee = tevens marketingmethode met al doel positionering/
Raadsinformatieavond 10 januari 2012
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Gemaakt door: Idiophine, Ashwin, Acelya & Lynn M3a
Kunst Gemaakt door mila.
Landschapsarchitectuur Maaike, Sophie, & Coco A4b INRICHTING GRASVELD VOOR DE JONKER.
Keuzeprogramma Berlijn
Hartelijk welkom “willen, zijn en doen … “.
Hoe maak ik jongeren enthousiast voor gebed?
Artforum Kunstenorganisatie binnen landelijk jeugdwerk
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
PRESENTATIETECHNIEKEN
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Daisy en leeshulpjes Vrieselhof 24 mei 2011 Onze ervaringen.
Workshop Spectaculaire Bouwtechniek Door: Theaterbureau Kapok Ewout Bomert Hannie Uiterwaal Cor de Ridder Landelijke Dag Platform vmbo Bouwtechniek, 6.
Doelstellingen formuleren
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Parijs 2012 HAVO 4 Informatie over Street art Street art is een stroming binnen de graffiti-beweging. Onder street art valt alle illegaal aangebrachte.
Chicago = werking met maatschappelijk kwetsbare jongeren in Brusse l.
Zondag 21 april  Hele dag cultuur voor kinderen (en hun ouders/begeleiders) ◦ Voorstellingen ◦ Doorlopende animatie en activiteiten ◦ Workshops.
Poppodium Het Burgerweeshuis “Burgerweeshuis is a home away from home”.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Presentatie studiecoaching
The medium is the message
De geschiedenis van een belangrijke en grote winkelstraat in Rotterdam
Wie zijn we Onze aanpak Voorbeelden. WorksWell is een creatief bureau dat zich heeft gespecialiseerd in de ontwikkeling van presentaties. WorksWell heeft.
+- 50 jongeren Deelname aan workshops. Zelf gestemd welke 5 ‘outputs’ van de workshops het meest interessant/boeiend/relevant/… zijn.
 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.
DE BLINDE DE BLINDE Klikken Klikken “ Een blinde zat aan de rand van het voetpad, Een blinde zat aan de rand van het voetpad, met aan zijn voeten een.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Onderzoeks-project Pingjum “De rol van kunst en creativiteit in de veerkracht van dorps-gemeenschappen” Gwenda van der Vaart
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Project ‘The medium is the message’
Het verhaal Casper Vermeeren. Hoofdstuk Er was eens Jan. En er was ook Mi. En de papa Tom, Ze woonden in een huis die je eigenlijk een krot kon noemen.
Welke uitdagingen ziet VDAB in de komende jaren bij het informeren van jongeren over werk?
Kunst en/of criminaliteit “De ene graffiti is de andere niet.” Saar Deschamps, 1BaOB1.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Workshop christelijke politiek Gegeven door:. Doel van de avond Een objectief beeld van Nederlandse christelijke partijen en hun standpunten. Discussie.
E-boeken, en nu? DDD e-boeken 17 maart Geleerde lessen Technisch Collectie Betaalmodel Doelpubliek Praktijkontwikkeling.
1A. Welk beroemd plein ? 1B.Welke beroemde architect ontwierp de straatlantaarn op dit plein?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
DIY MET KUNSTENAARS MAAK EEN POSTER MET PHILIPPE APELOIG Zie notities voor meer informatie voor de docent.
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Workshop Kernboodschap Gebiedsgericht Werken 14 oktober 2016
Graffiti, ‘street-art’ ontstaan in de zestiger jaren
Workshops - Feest van de Jeugd 2017
graffiti ‘street art’genoemd. toen nu
Kijk Mij Nou! De Gruitpoort - Doetinchem
Flexplek Kleine Zaal Stichting jongerencentrum Number One
Crossbaan acht.
Graffiti, ‘street-art’ ontstaan in de zestiger jaren
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Rani van den abbeele Klas: saw 1c
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Goed project maar geen geld? Fonds 1818 helpt!
-Uitnodiging- In Between Café De Bilt
Semantisatieverhaal:
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
noardburgum Dit is een toeristische route door mijn dorp.
Transcript van de presentatie:

Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek

Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het anders kan. Doelstelling

Doelgroep  Hoofdzakelijk graffiti-spuitende jongeren (14-24)  Algemeen publiek

Kern van de boodschap “Graffiti kan een mooie vorm van kunst zijn, maar dit moet niet illegaal op openbare gelegenheden gebeuren. Dit is vandalisme en wordt niet geaccepteerd. Er zijn zat plekken waar dit beter kan.”

Het idee  Poster  Gratis workshop

Poster

Workshop

Geluidswal

Workshop