Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
verenigings- communicatie
Advertisements

Productdossier-Breechpocket
Idee •Idee over de positionering van Doesburg. Idee •Idee over de positionering van Doesburg •Idee = tevens marketingmethode met al doel positionering/
Kamer van Koophandel Haaglanden
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Commercialisatie Fietsen
Breechpocket-productdossier
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Energiedranken in vraag en antwoord
Globalisering.
Welkom bij ons adviesbureau
Teleshopping via TV Doelgroep? Producten? Motivatie?
Energie, economische groei en duurzaamheid…
Marketing presentatie
Reclame.
detaillistenpromotie
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
GiffGaff.
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Productdossier-Breechpocket
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Als het kriebelt na de lessen… moet je SNS-en Sport Na School-pas Zuiderkempen Schooljaar
De Vietnam Oorlog De man is de SU president Chroetsjov. Wat wil de tekenaar duidelijk maken?
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Bavaria | Radler Doel Doel van de campagne was om een boost te geven op het product Bavaria Radler en op de herkenbaarheid in het schap. Strategie & uitvoer.
Wat komt er bij de organisatie van een festival kijken?
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Techniek Torens Wis en Wierig: Hoe creëer je een onderzoekende en zelfstandige houding bij opdrachten uit de Techniek Torens?’
MARKETINGMIX.
Inhoud  Inleiding  Dus er is geen probleem bij jongeren?  De branche heeft toch nood aan een hoge omzet?  Waarom zijn jullie tegen een verbod op alcoholreclame?
Grontmij Duurzaam ontwerpen & realiseren. Wie we zijn | Grontmij Group 2  Derde grootste interdisciplinair advies- en ingenieursbureau in Europa  Voor.
Project ‘The medium is the message’
Marketing 5 havo.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Regie over eigen leven..
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
.  Wie zijn wij  Probleem  Enquete  Oplossing  Doelgroep  Concurrentie  Productie  Starterskosten  Financien broek  Financien bodywarmer 
1 17,3. De federale regering (in wording) dient 17,3 miljard euro te vinden om de begrotingsdoelstelling te bereiken die aan België is opgelegd door Europa.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
In deze dienst zal Ds. R. Tigelaar voorgaan. Voor de dienst zingen we Gz. 125 : 1, 4, 6 Schriftlezing: Psalm 62 Tekst: Psalm 62.
Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
Sociale Hygiëne Les 1.
ERASMUS PROJECT Sint-Hendrik 8 december PROJECT PARTNERS 1. ENGELAND 2. SPANJE 3. ITALIË 4. POLEN 5. ROEMENIË 6. GRIEKENLAND 7. BELGIË.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Schoolzwemwedstrijd Gemeente Hollands Kroon. Schoolzwemwedstrijden? Wat bedoel je daarmee???
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
De Personeelsvereniging organiseert voor U, Uitnodiging, Zeevissen op Grevelingen met de MS Theo (Max aantal deelnemers 30 personen ) Wie het eerst komt.
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
humor in reclame, werkt dat ?
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Dit is onze bedrijfsnaam
Transport middel van de toekomst
THEMA 2 Nederland is overal Les 1 – De wereld in een straat
XTC & 4-FA harm reduction
? Wie zijn dat? Ik weet het niet.  Ik VRAAG het. 2, 3, 4 personen.
Persoonlijke doelen maken
Hoofdstuk 3 Eerlijke handel
Transcript van de presentatie:

Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger

Prijs & Plaats landenKosten productieKosten transport Kwaliteit product Kwaliteit transport Polen0,055 p.b.€ 770,00Voldoende Goed China0,048 p.b€ 1.440,00 Voldoende/matigVoldoende Thailand0,051 p.b€ 1.190,00voldoendeVoldoende/matig Vietnam0,050 p.b.€ 999,00Voldoende/matigMatig Roemenië0,057 p.b. € 930,00matigvoldoende Oekraïne0,054 p.b€ 910,00matigmatig België0,070 p.b.€ 450,00goedGoed *10 euro pallets blikjes p.b. = per blikje

Doelgroep Wie drinkt er energie drank? doelgroep  12 t/m 29 jarige  bijna iedereen hieruit drinkt energy drank  boven de 30 wordt het amper gedronken

Promotie & Product Doelgroep:  Reclame op scholen, sportclubs, clubs om de jongeren te bereiken  reclame tijdens jongeren programma’s