E-book platform Sander van Kempen/Tony van den Bogaard.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Potentiële toetreders
Advertisements

De Loos Monitoring meer dan cijfers versterken van kwaliteit en beleid.
VZVZ-informatiedag 13 juni 2013 Hans Erik van Helsdingen
Haaksbergen (z)onder hoogspanning
Op een nieuwe manier bestellen, betalen en leveren van leermateriaal
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
Het proces van resultaatafspraken maken
Inspiratiedag 2011 Leerlingenvervoer kan het ook anders 10 november 2011.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Voorwaarden voor succesvol gebruik van de ELO H-P Köhler
1.3 Informatie 1.4. Communciatie
Incident & Probleem management
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Gang van het document: achtergrond, beleidskader, toekomst Kurt De Belder.
Presentatie op Flitsbijeenkomst ICO Taal & Rekenen
1 Klanttevredenheidsonderzoek Vergunningverlening Presentatie LOVH Sjoerd Zegers – 18 november 2010.
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
Business Marketing Management
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
Elektronisch Inkopen bij de stichting ICTU, CBS en AIM
Dé Kazou-agenda Mede mogelijk gemaakt door WG Website.
“Grip op uw inkooporganisatie” inkoopdiagnose als tool voor inkoop 2
Jeugdhulp Oktober 2014.
Opvallend? Twijfel? Vragen? Rijkswaterstaat – van A naar Beter.
Communicatieproblemen
Professioneel opdrachtgeverschap
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Keuzes in regionale samenwerking Eerste verkennende regiobijeenkomst declaratieprocessen.
Management en leidinggeven
E-Bookplatform van de Bibliotheek Training e-book ambassadeurs BtB regiodagen.
Scherm van Ede Valleiconferentie Netwerk Geriatrie 3 december 2015
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Agenda  Introductie Oracle Documents Cloud Service  Demo  Integratiemogelijkheden  Demo  Vragen 15 december /11/2015 WebCenter SIG Oracle.
1 IT Service Management Theorie (2). 2 “Op zoek naar balans tussen dienst en klant” Bron: artikel uit IT Service Magazine van Robert den Broeder en Aad.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Project ELLES samen naar een Blended Learning Lab
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Frauke Ricklefs & Afi de Haan. C. CONCEPTEN C. COMMITMENT C. CAPACITEIT C. COMPETENTIE C. COMMUNICATIE C. CONTINUITEIT 9/06/20142.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Examen logistiek in control. Procesarchitectuur examinering
Titel van de presentatie | 20 oktober 2010 Afsprakenstelsel eHerkenning Freek van Krevel Versie 28 november 2011.
Behoefte- management Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie.
Nieuw eigenaarschap in de openbare ruimte Werkbezoek Leeuwarden 11 februari 2016.
Inclusief organiseren in Kampen het Kamper inkoopmodel presentatie MO-Groep 5 juni Zwolle Hans van der Haar.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Voortgang Digitale Infrastructuur ALV – VOB 13 juni 2013, Den Bosch Diederik van Leeuwen, directeur Stichting Bibliotheek.nl.
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Meedoen of meetellen? Conferentie Actieve Burgers, Vitale Wijken 28 januari 2010 Jale Simsek INOVA.
Aanpak project “Woningcorporaties” Commissie Communicatie Standaards 2 december 2013.
Bibliotheekservice Passend Lezen
Rogier Kleinekoort 8 november 2005
27 november 2012 Gemeente Terneuzen H. Dekker
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Cornelie den Otter en Miranda van der Veere
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Implementatie ECK Jorrit Janszen
Process Mining.
Professioneel opdrachtgeverschap Inkoopproce s
Implementatietraject Doorontwikkelen BRON vo
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
marten nubé uitgeverij digitalis
Werkgroep transmurale communicatie
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Ontbijtbijeenkomst inkoop en aanbesteden
Transcript van de presentatie:

E-book platform Sander van Kempen/Tony van den Bogaard

Agenda Cijfers Storingen App WaaS 2.0 Inkoop titels Overige zaken

Cijfers

 

Aantal uitleningen > 2 miljoen Aantal uitleningen per week gem: Aantal actieve gebruikers > Aantal calls per week gem: 150 Cijfers

Verschillende storingen dit jaar Oorzaken: Netwerk/firewall problemen DDOS aanval Slechte interne communicatie (inkoop proces) Onnauwkeurig uitvoeren van activiteiten Niet nakomen van afspraken Vollopen logfiles Storingen

Communicatie (intern en extern) Monitoring Afspraken met leveranciers zijn aangescherpt Meer tooling ingezet Issue management Aansturing Verbeteringen

iOS 6 niet ondersteund IOS 9 Epub 3 Menubutton Android App Aanbesteding nieuwe app Zoeken, vinden en bestellen App

Betere redactie mogelijkheid Betere GUI Aansluiting op NBC+ Gebruikersvriendelijker WaaS 2.0

Andere manier Nu  contract met uitgevers Vastleggen van titels voor een bepaalde periode Straks  ook contract met uitgevers vastleggen van titels met een max aantal Inkoop titels

Digital only Speelt zich af op directieniveau en er is afstemming hierover met de VOB 2 november directeurendag Aanmaken webaccount Overige zaken

Vragen?