Bel gratis 1777 gratis app 1777 aan de onthaalbalie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Internet Broker Project
Advertisements

2 Grandes Lignes Tweede Fase Nieuw arrangement: Wouter van Wingerden taaladviseur Peter-Arno Coppen redacteur.
7 veranderingslessen Verandering creëert ongemak
“Hoe kom ik aan klanten?”
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
INFORMATIEVERGADERING 15 juni 2011 BONU “Bornemse Ondernemers Nodigen Uit” op zondag 18 september 2011.
met vallen en opstaan naar een mid-office
Een startersgids voor innovatie
Een project van Samenlevingsopbouw West-Vlaanderen vzw i.s.m. de lokale besturen.
Jozef Reyntjens afdelingshoofd kwaliteit ISO-aanpak van De Lijn Tweede netwerk kwaliteit 22 april 2004.
DURVEN MET DIENSTVERLENING DE SPRONG OVER DE GAVERBEEK.
: taakgericht & responsive Rein Zijlstra Wethouder, o.a. dienstverlening en ICT.
Koning Boudewijnstichting "De sociaalprofessionele integratievrijstelling in de berekening van het leefloon: knelpunten en denkpistes met het oog op hervorming"
LIPS 8 december Programma 9u30Inleiding 9u40Portaal » Portaal in Drupal » Drupal voor websites » Alternatief van DaliCMS (Lodgon) 10u10Demo Lodgon.
Maandag 20 juni 2005Lokaal Sociaal Beleid Gent Infovergadering LSB-FORUM KINDEROPVANG (Lokaal Overleg Kinderopvang)
Gemeente Maassluis Afdeling Dienstverlening. korte presentatie Uitgangspositie Ontwikkelingen in 2005 Een blik op 2006.
From the cd Opwekkingsliederen nr.28
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
Doorstroomtraject art. 60
de excellente leraar Master leren en Innoveren
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 Werkwinkels Een integrale benadering xxxx. 2 Vandaag Werkwinkels - waarom?  Definitie  Doelstellingen  Uitgangspunten Wat gebeurt er in een Werkwinkel?
Gids naar een betere GGZ door de realisatie van zorgcircuits en netwerken
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
1 Stand van zaken. Werkgeversaanpak 2 Vanuit 1 loket: Ontzorgen en kwalitatieve dienstverlening aanbieden op diverse gebieden vanuit het concern. Dienstverlening.
Netwerkbijeenkomst GGZ Midden Limburg juni 2014 René bekhuis CZ
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Beter en concreter – BZK / EZ / VNG Kader Grondslag in bestuurlijke afspraken Uitvoeringsagenda Rijksoverheid en gemeenten ( mei 2015) – gericht.
Slimme stadsdistributie
TUTORIAL Hoe zit het in elkaar?. Inhoud Wat is Tutorial? Hoe werken wij? Met welke prijzen werken wij? Hoe zien wij het eerste jaar? Financiële plan.
Automatische toekenning van rechten ? Brugge, 9 juni 2015 Hilde Linssen, stafmedewerker Netwerk tegen Armoede.
Nieuwe EU-burgers 28 april 2015
Vanaf januari Blijf er niet mee zitten
Leisure Cooker dag 7. Programma – Plenair: uitleg vandaag Nienke en David – 12.30: werken aan je profiel : lunch
EEN INITIATIEF VAN STAD GENT OCMW GENT & VDAB OOST-VLAANDEREN Werkpunten.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Durven met dienstverlening Ellen Bocher – coördinator interne ondersteuning gemeente en ocmw.
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Rob Dijkstra Bestuursvoorzitter NHG. Streefwaarden Richtlijn.
BIB KORTRIJK EDUCATIE & SCHOLENWERKING. #BIB KORTRIJK Onderwijs in Kortrijk: # kleuter- en basisscholen: 35 (incl. 6 BuLO/BuKO), ca kind. # secundaire.
Deltion College Zwolle.  Jan Kruijs  Rekencoördinator sector T&V  Rekenmeester  Examen coördinator schooljaar Rekenexamens vanaf cohort.
 Als antwoord op een groeiende wachtlijst..  Verschuiving naar RTJH: Hulpverlening verantwoordelijk voor een adequaat en efficiënt wachtbeheer;  Hulpverlening.
Tijdsindeling – Start, de inleider – Sensire – Trias Jeugdhulp – Vragen en stellingen – Afronding.
Decreet Lokale Diensteneconomie Rol van RESOC en FORUM Lokaal Werkgelegenheidsbeleid.
Hier komt een titel Hier komt tekst En een opsomming En een voetnoot Hier komt een hoofdstuk Over Lommel en Pure energie.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
App van de maand september Stoptober
Kick – off bijeenkomst jeugd sv Helios seizoen
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Versie (S60) Link tussen het Enig document (ED) en de gegevensbank van MASP vergunningen voor de domiciliëringsprocedure en de vereenvoudiging.
Ouderenmis(be)handeling ‘Horen, zien en praten’
Taal na school (schooljaar 2017 – 2018)
Innovatiecafé - Zorg voor innoveren:
Voorlichting BPV voor Studenten
Elektronische kennisgeving van geboorte
Thema extra kansen (website) in het LOP BaO en SO Genk
The Choice and Partnership Approach
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
voormalig directeur De Letselschade Raad
ADR's & SCAN CARDS.
Werkvorm Vergaderen op kleur.
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening
De succesformule van Dienstverlening
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Centrale melding-en triage
Transcript van de presentatie:

bel gratis 1777 gratis app aan de onthaalbalie

We behandelen onze klant als een goeie cafébaas, bieden de kwaliteit van een 3 -sterrenchef en bewandelen de juiste weg tussen menselijkheid en wettelijkheid.

en

Aantal telefoonoproepen bij centraal nr gedurende de voorbije jaren *2015: data tot en met september 2015 Steeds minder oproepen naar het algemeen nummer 056/ en steeds meer oproepen naar 1777 (algemeen nr. is nog bestaand voor oproepen uit buitenland. Geen oproepen uit buitenland mogelijk naar verkort nr. 1777)

Nieuw organogram – van 10 naar 3 directies met 18 teamcoaches minder box = minder out off the box =Naturelle samenwerking

1777 = Dienstverlening op mensenmaat Egovflow – tegen begin 2016: 20 volautomatische aktes en attesten, website met productfiches gekoppeld aan digitaal woordenboek digitaal klantencontactcentrum focus op 1 ste lijnshelpen - stadsbrede samenwerking met alle teams / OCMW meldpunt/dossieropbouw – ombudsman als toetje op de taart Persoonlijke benadering door o.m. vanaf juni 2016 werken op afspraak, themaloketten, spreekruimtes, floormanager Huisbezoeken passen we aan de noden /administratieve vereenvoudiging / meerwaarde 1777bus