bel gratis 1777 gratis app aan de onthaalbalie
We behandelen onze klant als een goeie cafébaas, bieden de kwaliteit van een 3 -sterrenchef en bewandelen de juiste weg tussen menselijkheid en wettelijkheid.
en
Aantal telefoonoproepen bij centraal nr gedurende de voorbije jaren *2015: data tot en met september 2015 Steeds minder oproepen naar het algemeen nummer 056/ en steeds meer oproepen naar 1777 (algemeen nr. is nog bestaand voor oproepen uit buitenland. Geen oproepen uit buitenland mogelijk naar verkort nr. 1777)
Nieuw organogram – van 10 naar 3 directies met 18 teamcoaches minder box = minder out off the box =Naturelle samenwerking
1777 = Dienstverlening op mensenmaat Egovflow – tegen begin 2016: 20 volautomatische aktes en attesten, website met productfiches gekoppeld aan digitaal woordenboek digitaal klantencontactcentrum focus op 1 ste lijnshelpen - stadsbrede samenwerking met alle teams / OCMW meldpunt/dossieropbouw – ombudsman als toetje op de taart Persoonlijke benadering door o.m. vanaf juni 2016 werken op afspraak, themaloketten, spreekruimtes, floormanager Huisbezoeken passen we aan de noden /administratieve vereenvoudiging / meerwaarde 1777bus