Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kan je de betekenis van de afkortingen in s = v x t benoemen
Advertisements

Zagen van metalen.
Op Sint-Montfort.
Ken de omgeving van je school
3 havo/vwo: een brug naar de tweede fase
Milieuzorg Op School FOCUSGROEP visie en standpunten leerkrachten 2 de graad.
 Oplevering nieuwe gebouw
Eerste ervaringen met het meten van mobiliteit met de smartphone
De toekomst van de Cyberschool Gaan we de goede kant op? Praktijkonderzoek van Kim Tran, Dianne Maasdijk & David van Diepen.
Wie is wanneer het snelst?
Buigpunt en buigraaklijn
Rick van den Dobbelsteen Lloyd Fasting
Postduiven Houderij Waage. De postduif is onze Hobby
Vuur Door Thijs Disseldorp.
Jeroen Coppoolse, Guus van der Meer, Roberto Spaan
Leesvoorkeurenonderzoek
Vertraging Bij een vertraging gaat de snelheid steeds verder achter uit. De vertraging geef je weer met de letter a. Als a= 3 m/s2 is dan neemt de snelheid.
Links Rechts mensen zijn sociaal en hebben veel voor anderen over mensen zijn vooral gericht op hun eigen belang slecht gedrag komt door de.
Ouderen + bejaardentehuizen =
De weegschaal methode Een goede methode om vergelijkingen mee op te lossen Klik linksonder op deze knop om presentatie te starten. volgende VMBO - Wiskunde.
‘Van mini-PW naar PW en verder’
voor welk huis staat kikker?
Modeleren met Grafen: Modeleren met Grafen: Van A naar B tijdens leswisseling Bart en Jesse TSG 5A 2014.
Onze school ligt aan de Bergakker, een zijstraat van het Bolk.
Voorwaarden voor samentrekken: 1) Samengetrokken deel moet dezelfde betekenis hebben; 2) De vorm en plaats van het samengetrokken deel t.o.v. de PV moet.
Subsidie individueel vervoer:
Jachtluipaarden Rayen en Rania.
Dit is de familie Kota: Gamaliël, zijn vrouw Tabitha en hun zonen Jacob en Yoel. Ons aandeel: Wij dragen bij aan het levensonderhoud van dit zendingsgezin.
Projectweek Social Media
Oberservatie van bruggers
Ontbijtseminar Vrijwilligers en dan? Door Saskia Henze en Akram Ghorbani.
6 Vaardigheden 6.1 Rekenvaardigheden Rekenen in verhouding
De school van Emma en Carlos organiseert een stratenloop. De zes leerkrachten leggen elk 1/8 van het traject af. Het overige stuk wordt gelopen door de.
Hoofd- en deelvragen sectorwerkstuk 4 mavo.
Onderzoek Grafen Cees van Vledder & Bas Diender. Nemen leerlingen in het algemeen dezelfde route van van het ene naar het andere lokaal? -Volgen de jongens.
2-3 Welke cellen infecteert HIV? Nicky, Tewabu, Naomi en Damla.
Wat is een goede onderzoeksvraag?
Mondriaan Symposium 17 maart WORKSHOP MONDRIAAN SYMPOSIUM 17 MAART 2016 FRANS HEUS Ga toch fietsen! Mondriaan Symposium.
Spreekbeurt Kraamzorg
Meten en meetkunde in het verkeer
Les 4: SAMENGESTELDE GROOTHEDEN
Lesbrief 2 Magazijnen.
Week 2 Samenstelling bloed Bloedsomloop Inspanning.
Fluisterzacht en haarzuiver
Werk samen of alleen. Maak een dia waarin je ‘Neural propagation depth’ visualiseert. Maak gebruik van de afbeeldingen op deze dia – EN vind of maak je.
Longboard rijden Board balance Tricks Tricks Tricks Board balance
Lampedusa De oversteek.
Rekenen.
H3. Sportvoeding voor betere prestaties
Rekenen met procentuele afname
Blok 2 Mijn familie Deelvragen: Uit welke familie kom ik?
2.4 Uitgebreide balansmethode Vergelijkingen oplossen VMBO-GT
Fietsroutes Brede school ‘de pol’ Inventarisatie
Bewerkingen 5de leerjaar.
Subsidie individueel vervoer:
Spiegelingen en symmetrie
Onderzoeken 1HV.
Stage opdracht Bedrijf informatie.
Project Bijbaan Havo 3.
Blok 2 Mijn familie Deelvraag: Uit welke familie kom ik en hoe kom ik te weten hoe het vroeger was?
Hoofdstuk 30 Negatieve getallen. Hoofdstuk 30 Negatieve getallen.
Naam: Femke Janssen Klas: 3MA2
Titel van wetenschappelijk project
Informatiemiddag en Warme Overdracht PO-VO
LICHT - spiegelbeeld Het spiegelbeeld.
De rationale getallen De rationale getallen De rationale getallen
Onderzoeksvraag: Wat zijn de succesfactoren van de verschillende Open Dagen binnen de stichting en hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze met elkaar worden.
Welkom in ons huis! Profiel: Economie & Ondernemen
Studiemorgen 5 september 2019 Ondersteuningsroute en OST
Transcript van de presentatie:

Gedoe in de gangen Modelleren met grafen

Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route

Deelvragen 1. Welke mogelijke routes zijn er en welke nemen ze? 2. Hoeveel procent neemt een andere route dan de hoofdgroep? 3. Waarom nemen leerlingen hun eigen route?

Routes Animatie Links en rechts Rechts = korter, links = langer De meesten naar links

De hoofdgroep Participerend Duplometing Van een afstand geobserveerd Werkwijze Hoofdgroep = snelste route 57% wijkt af

Waarom? Andere kant aula Groepsgedrag Sneller

Conclusie Routes, eigen groep, afwijking (57%) Hypothese klopt

Vervolgonderzoek Hoelang? Van huis naar school

Dankwoord en bronnen Speciale dank: medewerking klassen B22 zelfonderzoek