Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 7: Evalueren Doelen: Bespreek hoe de ouderavond is gegaan. Hoe zou je jezelf en je klasgenoten beoordelen? Was.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Advertisements

Verslag TL3.
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Introles: Opstarten + intro:
Thema 2 (Les 6a) Regels. Thema 2 (Les 6a) Wat waren regels ook alweer?
Experts werkvorm + begrippentest
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Karen v.d. Worp kamer Voorbereid op Stage Karen v.d. Worp kamer
Resultaten BPV-evaluatie
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
WAT IS L.O.B. ? ? ?.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
OFC28 mediawijsheid les 4.
Een wijze les voor jullie:
Help Selina’s eerste les
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
Op al deze vragen krijgen jullie NU een antwoord! Op al deze vragen krijgen jullie NU een antwoord!
Presentatie Theresialyceum.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Les 9 Wat gaan we doen? 1.Werkblad bespreken. 2.Film over de oude Grieken. 3.Schema bespreken. 4.Afsluiting.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 6: Presenteren Doelen: Zorg dat jullie het hele programma op 1 USB-stick hebben staan zodat de ouder- avond zonder.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 6 Pascal van Schajik.
Thema 1: Beelden van onderwijs Thema 1 Beelden van onderwijs Elk thema bestaat uit een onderzoeksdeel (taakgroep) en een theoriedeel (colleges)
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Project oriëntatie op het beroep Lesweek 1 VSR1F.
Praktijk project 5 les 1 Dynamiek in organisatie.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 5: Zelfstandig & samen werken Doelen: Rond vandaag jullie onderdeel van ‘Project Ouderavond’ helemaal af. Zorg.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Startbijeenkomst BPV 1 september Wat moet vandaag in orde zijn 1.POK moet ingeleverd zijn. 2.Deskundigheidsverklaring moet ingeleverd zijn. 3.Indien.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
LEERJAAR 1 SAW.  Introductie bijeenkomst Periode W3S1AR en W3S1BR van 8 Februari t/m 22 April  Minimaal 250 uur werken  Begeleiding door een MWB docent.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Introductiedag kopopleiding en minor “Docent worden in het VO en MBO”
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Een beoordeling schrijven
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Met STAR(R) meer zicht op competentieontwikkeling
LOB Presenteer je stagebedrijf
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Voorlichting BPV leerjaar 1
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
beslist geen rocket science
Hoofdstuk 3 Wat gaat de beginnend beroepsbeoefenaar
Introductie intervisie
Observeren Les 1.
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Les 2 Begeleidingskunde Hoe assertief ben jij?
Hoofdstuk 5 Het leerproces bewaken en beoordelen
Persoonlijke doelen maken
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Project gamemarket Les 1.
Observeren Les 7.
Transcript van de presentatie:

Loopbaan oriëntatie en begeleiding

Les 7: Evalueren Doelen: Bespreek hoe de ouderavond is gegaan. Hoe zou je jezelf en je klasgenoten beoordelen? Was het leuk om te doen?

Algemeen:Hoe verliep de avond? Had het beter gekund? (Zo ja, hoe?) Per onderdeel:Heeft elk groepje zich aan de opdracht gehouden? Heeft iedereen (ongeveer) evenveel gedaan? Groep 1: regelen en inrichten lokaal, verantwoordelijk voor computer, programma ouderavond opstellen en presenteren Groep 2: algemene informatie verzorgen, o.a. ELO, BPV, toetsing, lesrooster, vakken Groep 3: rondleiding verzorgen door het hele gebouw: ken de verschillende afdelingen en opleidingen, zorg voor leuke weetjes Groep 4: advertentieposter maken, zorg voor de juiste informatie (werd dit afgestemd met de rest?), schrijf uitnodigingsbrief Groep 5:v ertel over jouw afdeling en houdt een interview met een medewerker Groep 6: vertel over de opleiding en houdt een interview met een oud- leerling Groep 7: vertel over de stage en houdt een interview met een stagiair Je ontvangt straks een evaluatieformulier. Dit formulier vul je per groepje in. Bespreek de vragen gezamenlijk, overleg en beantwoord de vragen volledig. Op de volgende slide kun je zien welk groepje wat ook alweer moest doen. Uiteraard behoort een goed ingevuld formulier nog bij de beoordeling van het project. We bespreken aan het einde van deze les gezamenlijk de antwoorden van de groepjes… Geef ook antwoord op de vragen boven aan de volgende slide!

Wat is jullie conclusie over de ouderavond???