SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom Gerenommeerde Europese distributeurs, fabrikanten, tegelzetbedrijven en hun organisaties ontwikkelden een informatiepakket over de fascinerende.
Advertisements

Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Hst 1: De wereld: Systeem van landen en relaties
Optimaliseren van het assortiment
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Hennekens Glasbedrijf Beek
Licht... Zoals U dat wenst..... Het licht speelt een belangrijke rol in het leven van de mens. Onze huidige maatschappij stelt steeds hogere eisen aan.
Onity Advance by SELLOX
De ondernemingswinstbelasting
Vraagsturing en marktwerking
4 P´s en 3 R-en MK01.
D4A en Toegankelijkheid
Confidential and proprietary information of Georgia-Pacific. © All rights reserved. SmartOne assortiment.
Het ontwikkelen van modulaire ouderenzorg
Feetback Inc.. Agenda: 1. Shoe of Quality (QFD) 2. Actiepunten.
Intranet Lieven Gils. Inhoud Wat is intranet? Voor wie is intranet? Het invoeren van intranet. Wat zijn de systeemvereisten? Wat is de kostprijs? Voordelen?Nadelen?
Door Stijn Kustermans en Robbe Van Doren
Organisatie(s) van betekenis
A B Positioneren betekent vaststellen van de huidige positie (A) en de gewenste positie (B) van een organisatie. De keuze voor de gewenste positie B is.
Een droom wordt werkelijkheid.
Strategie en positionering
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Nike Supply Chain Management
Door: Rajen Gadjradj Ivan Straver Floor Vierboom
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Welkom bij Rensa Technische groothandel in verwarming en ventilatie.
Vicon 3D wikkelen – De nieuwe dimensie in wikkeltechniek
Klantentevredenheidsenquête 2015 Resultaten en actievoorstellen
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Sandra Schouws20 september 2012 Verbeteren van therapietrouw: includeren van patiënten in Herhaalrecept Service.
Hoofdstuk 8 Paragraaf 2.
Inhalatieanesthesie.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
ACHTERGRONDINFO Fulltime Basis-Onderwijs voor hoog-intelligente en hoog-sensitieve kinderen Rotterdam, april 2016 Stichting H 4 O.
Tomaten verpakken in tomatenblad 31 januari 2013.
5 Transport ©JasperOut.nl.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Training Energiecoaches Nijkerk
Intelligent Consumer Systems
SMART BUILDINGS Groep 3: Gregory Kevin Pim Peter.
Tarieven in het nieuwe Marktmodel
Standaard normaalverdeling
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Onderzoek in Apps.
Smart building.
Wat is uw kleur?.
Katrin Dispensers ™.
Huidige bijdrage aan organisatiedoelstellingen
Persoonlijke hygiëne.
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Inhalatieanesthesie.
Verkoopt en handelt verkoop af
Optie om de toolbox uit te breiden
PRESENTATIe Werklamp.
Humanisme en ethiek Verschillende soorten ethiek? Op zich: waardevol…
Dikketruiendag Donderdag 12 februari 2019 Met de steun van
Tussenpresentatie Project Tas
Tellen met kaarten.
Gepresenteerd door [Naam]
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Water en watergeefsystemen
Project display Julia obdeijn mtd1a4.
Marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

SmartOne assortiment

Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne concept

Tot 40% minder tissueverbruik met SmartOne * * Statistieken op basis van intern onderzoek in Europa bij 7729 gebruikers. Standaard Lotus Professional maxi Jumbo tegenover SmartOne dubbele minidispenser. Daling berekend in m² tissue. Cost-in-Use

SmartOne is goed voor 98 toiletbezoeken meer dan een maxi Jumbo rol * * 380 meter Lager verbruik betekent: Minder tissue gebruikt Minder navulbeurten Groter aantal gebruikers Minder opslag Minder transport

Stevigheid: - Polycarbonaat - Metalen slot Hygiëne: - Volledig afgesloten dispenser - Rol afgeschermd Besparing (cost-in-use): - Vel-voor-vel afgifte - 40% minder verbruik Comfort - Hoge capaciteit - Rollen gaan lang mee - Minder navulbeurten Imago: - Mooi design Andere voordelen

Innovatie! SmartOne minidispenser SmartOne dubbele minidispenser SmartOne minirol

Mini-dispenser Zelfde als huidige SmartOne, alleen kleiner!  Neemt minder plaats in  Voor minder druk bezochte toiletruimtes

Dubbele minidispenser Kleiner en DUBBEL! => Reserverol:  Nooit leeg  Geen verspilling => 180° draaibaar

Tweede rol volledig afgeschermd - 180° draaibare dispenser - Ingebouwde verende achterplaat 2 aparte rolcompartimenten Reserverol: - Nooit leeg - Geen verspilling

SmartCore TM

Voordelen van SmartCore TM Baanbrekende innovatie:  De handigste manier om een huls uit een rol te halen!  Onnodig om de huls te scheuren  Gemakkelijk te verwijderen Green by Design;  Meer vellen per rol dankzij kleinere diameter huls  Positieve bijdrage aan het milieu

Minirol 620 vellen Elk vel 180 mm lang Met SmartCore Past bij;  SmartOne minidispenser  SmartOne dubbele minidispenser Past NIET in de SmartOne Classic dispenser!

Positionering SmartOne Belangrijkste doelgroep  Markt van Jumbo en mini Jumbo rollen  Bulkpack Functioneel product perfect geschikt voor:  Gemiddeld tot druk bezochte toiletruimtes  Openbare toiletten  Kostenbewuste klanten  Hygiënebewuste klanten

Keuze van de juiste dispenser afhankelijk van de behoeften van de klant Aantal toiletbezoekers Laag/ Gemiddeld Gemiddeld / HoogHeel hoog Focus op onderhoud Focus op gebruikers

Problemen vermijden Heel belangrijk om de goede werking van de dispenser te garanderen: – Hoogte - plaatsingsinstructies – Trek aan het papier terwijl je de dispenser sluit – Trek recht!

Plaatsingsinstructies

Vermijd papierblokkeringen Instructieblad Brochure Trek aan het papier terwijl je de dispenser sluit!

‘Trek recht ’ Sticker bij elke nieuwe SmartOne dispenser Na plaatsing op de dispenser aanbrengen