Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Concercommunicatie middelen
Advertisements

Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Vooronderzoek visual knowledge building Op welke manier construeren leerlingen kennis aan de hand van beelden?
Productdossier-Breechpocket
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Lesplanning Binnenkomst
Wereldwijde bekendheid Interessant merk sportiviteit
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Winst-en-verliesrekening
Deadline magazine. Inhoud  Elke week een bekende kunstenaar, grafisch vormgever invloed van het verleden  Linken deze met een opkomende kunstenaar die.
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
PRESENTATIE 4 CallCtrl Jurrian Tromp.
Reclame.
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
Academische vaardigheden - C1.5
Solarled Advertising John Vonk. - Nieuwe Mediatoepassing - Reclame-uiting - Doelgroep - Sustainability.
Let’s get started Marketing? Marketing!
Productdossier-Breechpocket
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Lenvis: ideeën van gebruikers Efrath Silver.
Media en de massa.
+- 50 jongeren Deelname aan workshops. Zelf gestemd welke 5 ‘outputs’ van de workshops het meest interessant/boeiend/relevant/… zijn.
Wat komt er bij de organisatie van een festival kijken?
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Detailhandelsmarketing
Jongeren & Alcohol Jens Allaert.
Inhoud  Inleiding  Dus er is geen probleem bij jongeren?  De branche heeft toch nood aan een hoge omzet?  Waarom zijn jullie tegen een verbod op alcoholreclame?
Economie H2 Van kostprijs naar verkoopprijs Manager Handel.
Project ‘The medium is the message’
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Verkoopcijfers H2 Van kostprijs naar verkoopprijs Eerste verkoper.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Doelgroepsegementatie bij jeugd Waarom, wat en hoe verder FADO 12 november 2009 Jolanda Mathijssen Onderzoekscoördinator AW OGZ Brabant.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Sociale Hygiëne Les 1.
EVEN VOORSTELLEN… Je kan een inschatting maken van de prijs van een product. Je beseft dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Je weet wat een.
Hoofdstuk 3 Specifieke groepen Jongens meisjes. Girl power Meisje gelijkwaardig aan jongen Feministische revolutie: man de baas, vrouw indirecte invloed.
EJP accountants & adviseurs Casebespreking: Consultancy rapport Groep 7 Dennis de Bruyn Jehan van Iersel Erwin van Helden.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
TEST BRON VWA START DE TEST Taak 3 Samen kom je verder!
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Jongeren laten zich horen
Alcohol Door: Kirsten de Wit 2VC.
Psychologie Informatieverwerkingsproces
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar.
Internetmarketing en oefentoets
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Voorlichting, advies en instructie
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Psychologie Informatieverwerkingsproces
Consumenten-gedrag Mondige consument
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Kostprijs/ de keten.
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
Voorkennis Wiskunde Les 11 Hoofdstuk 5: §5.3 en §5.4.
Semantisatieverhaal:
Communicatie.
Transcript van de presentatie:

Duodrink Christien Veelenturf

Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk

Doelgroep  Wielrenners tussen de 25 en 30 jaar

Sneezers  De sneezers binnen de doelgroep zijn tussen de 28 t/m 30 jaar. Zij hebben meer invloed op de jongeren in de doelgroep en kunnen op die manier het product beter en sneller overbrengen tot de rest van de doelgroep.

Hoe te beinvloeden  Een reclame spotje waarbij een bekende wielrenner drinkt uit de speciale bidon.

Visual