Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
De Horstgemeenschap Van passanten tot participanten.
de TOPPRESTATIE van de TOEKOMST TOON GERBRANDS
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Marketing voor ZZP-ers
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Wat is interactieve marketing?
Internet door de jaren heen. Beginsituatie •Wij werken met WPS in Adobe readers, dit wordt op de computer gelezen •De lesstof is erg verouderd en teveel.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Door Ramòn Janssen, Tim Helwegen en Niels Killaars. Home Interaction System RJTHNK.
- - - Social Media.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Hoe kan het jou veranderen?
Inleiding tot marktonderzoek
Innovatie bij psychotherapie online
Exoplaneten.
Social Media.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Social media.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Fase 1 Ken de (detail)handel
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Made by: BadBoysBroekhin
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Iedereen gebruikt social media.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Social media.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Inleiding tot marktonderzoek
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Presenteren van gegevens
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Team CorCom presenteert:
Bram De Bie Initiatie Webquests.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale media Door liam van den ende.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
H2 Soorten media.
Jongens en meisjes …verschillende rollen
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Transcript van de presentatie:

Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK

1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten van Social Media 4: De zwakke punten van Social Media 5: Wanneer gebruik je welke Social Media? © RJNK

Verzamelnaam voor alle internet- toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen. Teksten, beeld, muziek. ‘Media die je laten socializen met de omgeving waarin je je bevindt’.

© RJNK 5 basisbehoeften. Social media geven de consument de mogelijkheid eenvoudiger te voldoen aan enkele van deze behoeften. Bedrijven kunnen makkelijk communiceren met een grote groep mensen. Bedrijven kunnen eenvoudig de juiste doelgroep bereiken Bedrijven raken sneller vertrouwd met de klanten.

© RJNK

De sites zijn meestal erg actueel De inhoud is vrijwel altijd te delen en vrij eenvoudig te verspreiden. Social Media en kleine gemeenschappen zijn erg geschikt voor het benaderen van marketing. Snel doorzoekbaar en relatief objectief. Social media laat consumenten op een eenvoudigere manier voldoen aan de basisbehoeftes van Maslow.

Resultaten worden vaak vertoond op basis van gemiddelden. Iedereen kan alles zeggen over alles en iedereen. Niet altijd even betrouwbaar. Wat je op een site zet blijft altijd ergens staan, je komt er nooit helemaal vanaf. Social media is ook erg onpersoonlijk © RJNK

Dit was onze presentatie over Social Media © RJNK