Voorlopig plan trends 2009. Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Maar ze kunnen er niet uit Het kan heel somber zijn Maar ook heel fijn
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
ontwerp - beheer - analyseer
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
 2011  Ze werd mishandelt door haar man.  Peter Van De Poel  beeld-de-world-press-photo-winnaars/
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
Kennisnet en de Kennisnet Federatie
Passie voor techniek Tune Techniek 8 november 2007 Inez Groen.
PRISM FY11 Hans van der Meer Microsoft Nederland
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Persoonlijke preventie aanpak
Hoe kan het jou veranderen?
Benodigde competenties in de bibliotheek van de toekomst
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Cross Media.
Participatie en een Klantenraad
Marco, in dit verbond dat we samen aangaan, geef ik jou de belofte dat ik trouw zal zijn. Kijkend naar de afgelopen tijd kan ik mij absoluut niet voorstellen.
De veranderende rol van de uitgever Leo van der Wees Recht.nl / RechtenOnline.
Geld verdienen met trends
Vandaag Het werken in een community. -Hoe werkt een community? -Wat is Whizzer? -Waarvoor gaan we Whizzer inzetten? -Hoe gaan we Whizzer inrichten? -De.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
The force WE GOT IT!.
© Shopping 2020 TRENDS EN ONTWIKKELINGEN INKOOP EN SUPPLY CHAIN expertgroep Inkoop en Supply Chain Juni 2014.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Grip op IT.
Social media presentatie
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
Wereldoriënterende vakken in de onderbouw.. Aanleiding tot ons onderzoek Er is vraag naar lesmateriaal voor wereldoriënterende vakken in de groepen 1.
#KM2.0 BIJEENKOMST 3 IN OBA. 2 Intro: het muizenhuis en delen onderzoeksvragen Ervaringen uitwisselen KIP congres en blogs Theorie: trends en ontwikkelingen.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Being There - 1 KERN: Sociale Media zijn kennisbronnen voor de Sociale Beroepspraktijk Social Work en Sociale Media matchen!
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
ThemaTeam Bijeenkomst?
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Platform primair voor deelnemers aan het leafs-project.
Letterlijk door én voor patiënten uit deze doelgroep.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Project ELLES samen naar een Blended Learning Lab
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
DE CAMPUSTWEETER Evaluatie van een mediawijs project in het kader van de cursus Mediawijsheid Door Aurelie van ‘t Slot – ANR: Tilburg University.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
1 Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit Den Haag, april 2011 Caroline Damwijk.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
De Lokale digiscan referentiekader
Intelligent Consumer Systems
De Betekeniseconomie in de klas
Team CorCom presenteert:
Communicatie Christel
Marketing Week 7 les 1.
Pelgrim-zijn in een digitale wereld
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Voorlopig plan trends 2009

Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?

 Doelgroep: Mannen in 2020  Trend: Steeds meer behoefte aan gepersonaliseerd nieuws  Digitalisering: De virtuele wereld wordt belangrijker dan de fysieke  Grenzen tussen media vervagen  Jonge mannen lopen voorop

 Straks al het nieuws gratis en legaal op internet beschikbaar  Belangrijkste is filteren van de berg informatie  Consument ziet massareclame niet meer

 Tony Bosma (extendlimits.nl): “Alles en iedereen wordt verbonden met en door de virtuele wereld”.  Bakas: Domotica (ICT-toepassingen in huis)  Beeld wordt steeds belangrijker, weinig tekst Te volgen op ons blog:

Het idee: Vortex  Een mobiele dienst  Het portaal naar je digitale leven  Database met voorkeuren van gebruikers  Holografische 3D (of 4D) nieuws agent  Al het nieuws van jouw voorkeur (wereld- en persoonlijk) binnen handbereik  Personalisering en beleving

Speelt in op de volgende behoeftes:  Audiovisueel materiaal  Filtering informatie  Mobiele toegang Is rendabel omdat:  Er door de filtering en personalisering hele gerichte advertentiemogelijkheden zijn  Consument ziet alleen producten en diensten die aansluiten op het profiel

Vragen?