Voorlopig plan trends 2009
Waar zijn we achter? Resultaten desk Mening van experts Wat hebben we bedacht? Het idee Vragen?
Doelgroep: Mannen in 2020 Trend: Steeds meer behoefte aan gepersonaliseerd nieuws Digitalisering: De virtuele wereld wordt belangrijker dan de fysieke Grenzen tussen media vervagen Jonge mannen lopen voorop
Straks al het nieuws gratis en legaal op internet beschikbaar Belangrijkste is filteren van de berg informatie Consument ziet massareclame niet meer
Tony Bosma (extendlimits.nl): “Alles en iedereen wordt verbonden met en door de virtuele wereld”. Bakas: Domotica (ICT-toepassingen in huis) Beeld wordt steeds belangrijker, weinig tekst Te volgen op ons blog:
Het idee: Vortex Een mobiele dienst Het portaal naar je digitale leven Database met voorkeuren van gebruikers Holografische 3D (of 4D) nieuws agent Al het nieuws van jouw voorkeur (wereld- en persoonlijk) binnen handbereik Personalisering en beleving
Speelt in op de volgende behoeftes: Audiovisueel materiaal Filtering informatie Mobiele toegang Is rendabel omdat: Er door de filtering en personalisering hele gerichte advertentiemogelijkheden zijn Consument ziet alleen producten en diensten die aansluiten op het profiel
Vragen?