Spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Advertisements

Case Knab Nationaal NPS Event 2014
H1 wikken en wegen Paragraaf
Kopen en verkopen les 74.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Training Omgaan met service
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Bijeenkomst FNV Bondgenoten voor medewerkers van Hans Textiel 7 februari 2011 Bewerkte presentatie met toelichting voor op de website.
Wat zijn Microfinancieringsinstellingen? (MFI)
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Wat gaan we doen? We gaan van start met geldvrije kassa’s –Dit betekent dat onze klanten bij een aantal kassa’s alleen kan betalen met PIN of met chip.
Wat is geld?.
The LAW VBI9A4.
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Docent: S. Allaoui Consumentenrecht.
Kassabon controleren en tellen
Kassatrainer.
Hoofdstuk 2.
Wet op consumentenkrediet
4.4 Is alles goed geregeld? Als je een nieuwe baan hebt dan sluit je een contract af met je nieuwe werkgever. Dit heet een arbeidsovereenkomst. Hierin.
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
Commercieel beleid en recht
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Recht H3 Kopen en verkopen Filiaalmanager.
De apotheek de bezoeker het bedrijf de camera hetzelfde de supermarktde telefoon kosten het product het huiswerk de machine de fabriek.
3.3 Sta jij in je recht? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan moet.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Rekenen met rente Jnw, september 2015.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Aankoop en distributie P.P.-opdracht TEAM Lukas Vandecruys Maxim Oeyen
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Online Sampling K.BijsterboschW.HoevenbergT.Otjir.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Wegenwerken voor uw deur? Uw winkel voor een lange periode onbereikbaar voor het verkeer? Dan kan u financiële steun krijgen van de Vlaamse en federale.
HOOFDSTUK 3 Wat koop je ervoor?. Consumentenorganisaties Komen op voor de belangen van de consument (klant) Voorlichting geven Waarschuwen tegen misleidende.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Informeren over de verkoopafhandeling Par: 2.3 Blz. 456.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
JAARCIJFERS NVVK Aantal aanmeldingen Gemiddelde schuld
Commercie en recht Hoofdstuk 10 Recht(en). Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat heeft.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Lenen.
Consumentenrecht Alle regels en wetten die de consument beschermen bij de aankoop van producten van bedrijven De consument moet als ‘zwakkere’ partij beschermd.
Niet alle goederen zijn hetzelfde.
Lesbrief 5 E-Commerce Source: wikimedia commons.
Maarten Peeters 6Handel
Juridische aspecten van een webshop
Geld voor school en studie
Vmbo 2 economie Goede producten?
Consumentenrecht Alle regels en wetten die de consument beschermen bij de aankoop van producten van bedrijven De consument moet als ‘zwakkere’ partij beschermd.
Verkoopt en handelt verkoop af
Overval wat nu?.
Wetgeving Webshop Nick Verhoeven 6H
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Verkoop Service.
Kenmerken Garantiepakket
Complete for business Plus warranty 2, 3 & 4 jaar optie
Hospitality en voorraadbeheer
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel

product terugnemen terugnemen met annuleringskosten laten betalen weigeren; tenzij ruilmogelijkheden afgesproken zijn in de winkel spijt van een aankoop

koopactie bij aankoop boven de € 34,- koopacte tekenen door beide partijen schriftelijk spijt betuigen binnen 8 dagen aan de deur

spijt van een aankoop via thuiswinkelen internet, , postorderbedrijven, telefoon, bestelbonnen of fax terugsturen binnen 7 werkdagen aankoopprijs terug

spijt van een aankoop via thuiswinkelen etenswaren producten die tijdsgebonden zijn, zoals tijdschriften persoonlijke producten, zoals een op maat vervaardigd pak reizen financiële diensten cd's en dvd's waarvan de verzegeling is verbroken

aankoopbewijs de voorwaarden voor ruilen (bijvoorbeeld of het tonen van de kassabon nodig is) wel/geen geld teruggave binnen welke termijn er geruild kan worden ruilen is een service die aan de klant verleend wordt