Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bezuinigen Het houdt niet op! Programma •Stand van zaken algemeen en in jullie bibliotheken •Consequenties voor de toekomst •Bevoegdheden en mogelijkheden.
Advertisements

Pierre Vancrutsen Rekruteringsmanager Carrefour Express
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Kamer van Koophandel Haaglanden
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Commercialisatie Fietsen
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
La Tierra Home cooking Cuppens Nicky.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
De afvaldetectives op bezoek bij McDonalds
Het nut van Business Planning
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
MARKTVERKENNING Gemaakt door Demy, Reda en Matthijs.
Het concept “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Detailhandelsmarketing
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
MARKETINGMIX.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Voedselveiligheid. Schokkende gebeurtenissen.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
Spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Sociale Hygiëne Les 1.
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Katrien Verbeke Stad Gent. 5 objectieven 1.Een meer zichtbare, kortere voedselketen 2.Duurzamere voedingsproductie en – consumptie 3.Sterkere sociale.
Wat is Plaza Challenge? ● Een economisch georiënteerd interactief spel ( deelnemers). ● Spelenderwijs kennis maken met het runnen van een onderneming.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Kantoorboekhandel Van Atten
Probeer dit beter te krijgen
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Jaarvergadering Florian Stiller.
Ondernemerschap E43.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Groei van ‘de onderneming’ …
Marktanalyse.
Dit is onze bedrijfsnaam
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Marketing Week 2 Les 1 (maandag 4 december 2017)
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Groepsnaam Namen van leerlingen KLAS.
Wat is Plaza Challenge? Oorsprong: Plaza = winkelcentrum
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Snel en gemakkelijk eten.
Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken
Brasserie De Stoof bestaat nu iets meer dan een jaar… en het was een jaar met heel wat uitdagingen. Wat velen misschien niet beseffen is dat een zaak openen.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

Pasta & Go

inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten 8. Leveranciers 9. Producten en diensten 10. Prijzen 11. Vestiging 12. Financieel plan

onderneming  Naam  Pasta & Go  Pasta serveren  Ter plaatse, afhalen  Italiaanse vlag  Typisch Italiaanse pasta’s  Huisstijl  Italiaans  Italiaanse kleuren

bedrijfsactiviteit  Pasta en bijhorende sauzen  Pasta afhalen  Ter plaatse opeten  Automaten  Elke saus met elke pasta combineren  Italiaans restaurant  Italiaanse keuken

Sterke punten  Dicht bij druk bezochte winkels  Snelle service  Gerechten zelf samen stellen

Taakverdeling & outsourcing  Boekhouding  Schoonmaken  Zaal en keukenpersoneel  Zaal personeel: bestellingen en bedienen  Keukenpersoneel: maken van gerechten

doelgroep  Vestigen in centrum  Jongeren ( )  Mensen die gaan winkelen

concurrentie  Sterke en zwakke punten  Verschillende eetgelegenheden  Florian  Numero Diece  Pizza, Paste e Baste  Verse Pasta

klanten  Sociale netwerken,  advertenties,  lokale tijdschriften,  kranten,  affiches

leveranciers  Prik & Tik Goorts  Prijzen gebaseerd op Mertens Drinks  Colruyt  etenswaren  E-Packing  verpakkingen

Producten en diensten  Enkel producten  Verschillende pasta’s  Verschillende sauzen  Verschillende dranken  Gerecht zelf samenstellen  Dagverse producten  Huisgemaakte sauzen

prijzen  Kleine potjes: € 5  Grote potjes: € 7 maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdagzondag ///studenten ///winkeliers per maand maandag - vrijdag = 11u - 21u zaterdag = u 22500per maand

vestiging  Omgeving winkelstraten in Hasselt  Onderscheiden van concurrenten  afhaalservice

Financieel plan