Milieu Defensie Campagne

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Evolutie! Inhoudsopgave: 1. Evolutie diersoorten en de mens.
Advertisements

In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende meningen en verschillende.
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Wij willen de oorlog stoppen, omdat niemand er vrolijk van wordt en je schiet er niets mee op!!! We willen dat roken stopt, omdat het schadelijk is.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
KJB > Commissies PR-commissie Sub-commissie Bekendheid KJB ‘Idee’ KJB te presenteren als een ‘virtule onderneming’ die als partner/leverancier kan optreden.
voor de zomervakantie tot
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Onderwijsexpeditie Kenia Kenia Het land ligt in Afrika. De hoofdstad van Kenia is Nairobi. In Kenia wonen heel veel mensen. Kenia is vooral in trek.
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
Op weg naar de projectproducten
Timeless Vibes.
LOT OP REIS LISANNE, PETER, MONICA, EVE EN DYLAN..
Reclame.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Deel anders, mijn organisatie
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Neelke, Maaike en Vera ______________________________________________________________________.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Ik doe mee! Samen geld inzamelen voor de strijd tegen kanker
De schaapherder We doen mee met Woordvoerders van de Natuur. We geen een hele dag de natuur in en daarna gaan we in de klas daar iets mee doen. We gaan.
 Een groot gezin is een voordeel, de kinderen zullen later gegarandeerd voor jou zorgen.  Een groot gezin is een nadeel, want je hebt een grote en.
Nina de Rooij Frank Roorda Angela van den Berg Myrte Cornelissen
Van Engel, Minke en Helen
Ik doe mijn spreekbeurt over…
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
TRUE PRICING Bio True Price ObjectiviteitTransparantie Prijsopbouw duidelijk Fairness Winstmarge van Stakeholders Kosten na de productie integreren.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
De Ziekte van Huntington
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Stichting vrienden van ‘t Keetje Voorzitter, Paul Wagenaar Secretaris, Inge Deen Penningmeester, Kim Ooteman
Week van het geld Jaap van praag Gemaakt door Dilano,Nada,Daan,Lorena.
Presentatie Cliëntenraad 22 november Nieuwe naam WAS: Stichting Philadelphia Bewindvoering en Vermogensbeheer Nieuw: Stichting Mijn Geld en Zo.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Milieu en Ruimte 2G4 Fleur de Goeij, Yentl Ronde, Mike Lambert, Matthijs Beckers, Eltaf Rasoli en Thijmen Roos. Waarom milieu en ruimte? Ons idee… Hoe.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Mediawijsheid Les – samenwerken in office 365
Presentatie de markt voor Acht
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Nadere uitleg gewenst()
What will you do to change the
Ik doe mee! Samen veel geld inzamelen voor kankeronderzoek
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
Amyotrofische Laterale Sclerose
Het discussiespel In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende.
Dit is onze bedrijfsnaam
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Disclosure belangen spreker
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Topsport en breedtesport
Buitenlesdag Donderdag 25 april 2019 Met de steun van:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Dikketruiendag Donderdag 12 februari 2019 Met de steun van
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Project gamemarket Les 1.
Transcript van de presentatie:

Milieu Defensie Campagne Amber van Oostveen & Charita van Zanten

Wat is een campagne? Het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten Een bepaalde boodschap/ doel bereiken Het lokken van mensen die jou gaan steunen

Welke campagne gaan wij voeren? Wij gaan een campagne voeren voor Milieu Defensie. Wij willen meer aandacht vragen voor de plofkippen in megastallen. Voor het verbeteren van de gezondheid van de mens. Voor de kippen om hun een beter leven te geven. Het stoppen met de antibiotica die wordt ingespoten.

doelgroep en doelen Onze doelgroep= De Nederlandse bevolking met de leeftijd 21 of ouder. Waarom? Omdat je ouder dan 21 jaar moet zijn om lid te worden van Milieu Defensie. Doelen? Aandacht van de mensen trekken om geld te doneren Een discrete campagne voeren Om de megastallen( met plofkippen) te laten afschaffen Het afschaffen van de antibiotica spuitjes bij de dieren Waarom? Voor het diervriendelijk handelen Voor het belang van de gezondheid van de mens

Hoe gaan wij campagne voeren? Wij zijn van plan een promotie filmpje van de campagne via Facebook te delen om zo de aandacht van de bevolking in Nederland te trekken. Doen: Bezoeken van de megastallen (voor beeldmateriaal) Promotie filmpje maken Promotiefilmpje op de TV brengen Pagina aanmaken op Facebook Campagne voeren op Facebook Acceptgiro openen

Bedankt voor jullie aandacht. Zijn er nog vragen?