Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Narrow Casting / Digital Signage Informatie publiceren op een LCD.
Advertisements

Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Ronde tafel 19 januari Missie o2 consult Missie »Onze missie bestaat erin om bij de planning en de uitvoering van projecten »die verband houden.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Narrowcasting.
Hoe moet je het vooral NIET doen?
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Presentatie nieuwe media
Een continue vakantiegevoel dankzij Audit & Control
Het zoeken en vinden van trends
Wat is het? »Interactieve manier om informatie te bekijken over het vondelpark …
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
Schaatstechniek op het rechte eind
Modulewijzer marketing.
MedMec Q3 Workshop co-creatie De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden te benoemen om te.
Development of measurement device for determination of homogeneity presentatie eindwerk Pieter Dekeyzer Industrieel Ingenieur Informatica.
Reclameontwerp: boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het.
H.
MCM LES 9 HFTST 8,10, 13, 14, 23.
1 Omgekeerd vergroot reëel (projector)
Lenzen vergroting opgave 1
Een Theoretische en Empirische Analyse van Benaderingen in Symbolische Probleem Oplosmethoden.
LOGO In gesprek De ontwikkeling van de telefoon. LOGO Inhoud Doel 12 Ontwikkeling 3 Proefjes / opdrachten 4 Locatie Media 5.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Hoe kunnen wij kunst benaderen in een ‘geglobaliseerde’ cultuureducatie? Lucy Cotter 2012.
Doorsnede van een rivier
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Basis communicatieplan
Welkom bij PowerPoint Van soufian.
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Door: Rajen Gadjradj Ivan Straver Floor Vierboom
Computerwijs Randapparaten : een overzicht School tisv.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Interactive fencing experience Door Soner, Nour, Sheik & Matthijs.
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
detaillistenpromotie
Kleurenblind denken. Het denken Inhoud van het brein Werking van het denken Effecten en resultaten Het ‘ik’ Slachtoffer Conflicten Samenvatting.
havo B Samenvatting Hoofdstuk 7
E-readers en e-books Een kennismaking met een nieuwe manier van lezen.
SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Prijs elasticiteit. Prijsstijging van ‘n product heeft gevolg voor de afzet van het product: door prijsstijging beetje minder afzet door prijsstijging.
COMMUNICATIE Week 1 Docent:.
Slotbeschouwingen Prof. dr. B. Weyts Universiteit Antwerpen Advocaat.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Online Sampling K.BijsterboschW.HoevenbergT.Otjir.
Ik ben vandaag niet thuis Ga jij naar de Colruyt? Ten eerste breng je choco mee Denk ook aan Nesquik Daarnaast nog mandarijntjes En ten slotte mag je geen.
Pouya Arami, Laura Kelderman & Pim Spaargaren Hogeschool van Amsterdam, juni 2011.
Kenmerk: 24 juni Kenmerk: 24 juni Marian Kat-de Jong Kenmerk: 24 juni Spelling op bestelling Gebruik van Hogeschooltaal in de Helpdesk.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
presentatie Geschiedenis van de computer en het internet
2017 – Digital Pixel Marketing
Team CorCom presenteert:
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
presentatie Geschiedenis van de computer en het internet
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Aardrijkskunde voor de 2e fase VWO 5 en VWO 6. Samenvatting
Media.
Transcript van de presentatie:

Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro Raicha van den Oord Marco Goudswaard Ben Legerstee

Inhoud Wat is Narrowcasting? Waarom Narrowcasting? Effecten Soorten Voorbeelden

Wat is Narrowcasting? Narrowcasting is het benaderen van één of meer specifieke doelgroepen door middel van adiovisuele displays (lcd- of plasmaschermen) die op afstand worden aangestuurd, op een specifieke plaats en op een specifiek moment.

Geschiedenis Narrowcasting 1968 door Joseph Licklider Na prijsdaling schermen, stijgende populariteit Nieuwe hype, als gevolg van zapgedrag

Waarom Narrowcasting? Met Narrowcasting wordt getracht de consument onderweg zoveel mogelijk te bereiken Consument wordt aangetrokken tot bewegende beelden, in tegenstelling tot bv billboards en abri’s

Effecten Narrowcasting 68% verandert van gedachte bij het zien van een reclameboodschap bij het schap Consument is dus erg beïnvloedbaar Narrowcasting kan deze consument overhalen

Soorten Narrowcasting Cyclus Narrowcasting Programma Narrowcasting Database Gelinkte Narrowcasting Interactieve Narrowcasting/In-Store Media

Voorbeelden

Voorbeeld I

Voorbeeld II

Voorbeeld III