Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

De kansen én valkuilen van nieuwe media
Heerlijk Wonen marketing
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Social Media Presentatie verzorgd door de ouderraad,
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Wegwijs in social media land
Introductiepresentatie Regioadviseurs social Media Koninklijke Horeca Nederland 1 Kansen voor de HORECA.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Van push naar pull Door: Guido Derkx - Juni 2012 ‘Het verbinden met doelgroepen door community building’
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Sociale media op school
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Een stageplaats met Social media
Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Het nieuwe solliciteren:
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Training voorbeeld voor
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Special. Startpagina Profiel.
Sessie 4: Opdrachten krijgen met 1. Wat gaan we doen? #lift Aan de slag met Twitter Oefening Geavanceeerd gebruik Twitter succesvol toepassen Toelichting.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Sociale media bij HR & jobs
Sterk door je netwerk zet jezelf op de kaart!. Even voorstellen 21 mei 2016 in TilburgTRIVALENT LOOPBAANEVENT 2 mens & werk.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Digitale tools: SlideShare
Introductie social media
‘Boost je Business met LinkedIn’
Inleidende Module Waarom Web 2
Opdracht communicatie week 3
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Solliciteren met Social Media
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver

Inhoud Netwerken! Social Media Pauze (14: :35) LinkedIn Facebook en Hyves Twitter Samenvatting Aan de slag!

Netwerken Vissen waar de vissen zitten. Ken je netwerk. Een groter netwerk, liefst zonder extra moeite. De grote kracht: Het netwerk van je netwerk. Durf te geven, durf te vragen. Aandacht krijgen en anderen helpen.

Social Media Wat is Social Media? User generated content Revolutie in communicatie Waarvoor kun je het gebruiken? Netwerken Image building / Personal Branding Tijdsbesteding – handig gebruiken

Engelse benaming voor online platformen waar de gebruikers, met geen of weinig tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Tevens is er sprake van interactie en dialoog tussen de gebruikers onderling. Bron: Wikipedia

Pauze 14:25 – 14:35

LinkedIn Waarvoor LinkedIn gebruiken? Profiel Groepen Bedrijven Volgen Recommendations geven en vragen

Facebook en Hyves SOCIAL of ook zakelijk? Business to Customer (B2C) Business to Business (B2B) Nieuwe ontwikkelingen User generated content

Twitter Micro-blog: 140 ipv 160 De kracht van de grote aantallen Vluchtig Informatie Tiny-url’s, hashtags, apestaartjes Eigen taal: Tweet, Retweet, Tweep, Twuste

Samenvattend: Kies je kanalen Onderhoud Vragen?

En nu aan de slag KCLAqs KCLAqs