De ontwikkeling van een ontwerpstudio voor pabostudenten Emmy Vrieling, Eline Seinhorst.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doorstromende loopbaanbegeleiding; hoe maken we er samen werk van?
Advertisements

Op koers met het Zelfmanagementkompas
Jeanine Spierings & Luca Lopes de Leao Laguna HvA Onderwijsconferentie
Gouden Eeuw Kunst en wetenschap Door de Renaissance, een kunststroming uit de 16e eeuw, was er opnieuw interesse voor de kunst en kennis uit de Oudheid.
Wereldkaart met oudercontacten wereldwijd
Workshop Praktisch en concreet aan de slag met inzetbaarheid binnen het eigen bedrijf 18 maart 2010.
John Vaupell Justin van der Steen
SPREEKBEURT 3de LEERJAAR
Basiscursus Levensboeken
Aan de slag met de Flipped Classroom. Werken in groepen Vorm Groepen van 5/6 personen 4 vragen 25 minuten Resultaat: Inzicht krijgen in wat jullie belangrijk.
Individuele loopbaanbegeleiding
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Effectieve instructie
Onderzoek doen in de eigen praktijk: op zoek naar een onderzoeksvraag en werkhypothese Workshop conferentie Lessen uit onderzoek 28 januari 2010 Els Kuiper.
Werken met beelden Fontys lerarenopleiding Tilburg
De huidige opleiding. Persoonlijke leerroutes, verantwoordelijk voor eigen leerproces en betekenisvolle ervaringen opdoen.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Workshop Fondsen werven
Zorghuis Kedichem, welkom
met studievaardigheden
 Informeren over aanpassingen van de assessments in jaar 3 en jaar 4  Informeren over uitbreiding beoordelingscategorieën en toepassingen  Richtlijnen.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
ZET BREDA DUURZAAM OP DE KAART Welkom bij dit actieonderzoek Tonnie van der Zouwen, Lector Sustainable Working and Organising Barbet Hendriks-Punt Adviseur.
Les 2: Mijn beeld Schrijf je verhaal en maak je eigen beeld …
Programmeren met kinderen NWT-conferentie basisonderwijs SPANNING & SENSATIE.
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 6 Pascal van Schajik.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Jorrit Blaas U moet veranderen: Meer muziek! 6 Meer bewegingsonderwijs! Radicaliseringslessen Vakoverstijgend 21st Century Skills! Meer Bildung!
Platformdag HIC-IHT 10 november 2015
WERKEN MET GROEPEN JONGE KINDEREN Bijeenkomst 4. VORIGE BIJEENKOMST: * Bespreken uitkomsten van de praktijkopdrachten in groepen van drie/ vier personen.
Psychologieles 6 lesweek 6 25 jaar tot aan pensioen.
Project Pedagoog in de wijk Bijeenkomst week 1.8 Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Luisteren. Belangrijke factor om met mensen in contact te staan. Hoe goed kun je luisteren? Wat zijn de voorwaarden om een goede gesprekspartner te zijn?
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink.
Welkom bij de workshop Werken met een denkschrift
Evaluatie Funkey Door: Robyn de Wit. Agenda –Evaluaties Funkey docenten –Evaluaties betrokken scholen.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Draagvlak voor functiecreatie Participatief ontwikkelen.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
EPA’s Gersten Jonker Alex Muller Beatrijs Vermeulen Anouk Straus En Elize Oosterling Wim Meijer Marijke Eurelings.
S/K/L 4.6 DIALOOG/OVERTUIGEN/OVERHALEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.Wat een dialoog is. 2.Het verschil tussen overtuigen en overhalen 3.Strategie om.
Programmeren met kinderen
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Netwerkmiddag ronde Welkom.
Social Media & Sport Deel I
S/k/l interviewen.
Evaluatie 11 scholingsessies: 358 deelnemers (scholen, GGD’en, cateraar samen met school) Evaluatie Brigade: intervisiedag Evaluatie deelnemers: enquête.
Communicatie Dijkbewaking Carmen Molenaar
Passend onderwijs.
Groep 8 University Microben
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
W8 NIBI 2018 Ecologie moet je doen!
Lesplannen.
Hoe leren zichtbaar maken? Toolbox formatieve evaluatie
Inleiding beoordelen.
Hoe verhogen we de betrokkenheid van alle collega’s?
Werkveldbijeenkomst Dienstverlening
E-health domotica E-learning
Plantenteelt vakdag R. Soesman.
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Succescriteria voor Spreekvaardigheid
Cijferloos lesgeven bij talen
De Geo 2 – Vmbo-T/Havo Hoofdstuk 3 – §3: Rivieren van ijs Eline Lems
Scheikunde, een wetenschap
Tijd Expert domein A Expert domein B
Transcript van de presentatie:

De ontwikkeling van een ontwerpstudio voor pabostudenten Emmy Vrieling, Eline Seinhorst

De vragen -Wat zijn jullie mee bezig? -Wat wil je bereiken? -Wat vind je lastig? -Waar word je blij van?

Aan de slag  Bekijk in tweetallen de materialen: fase 1: les 1/ les 2/les 3, fase 2: les 4, operationaliseren modelleren  Noteer tips en tops op post its  Plak deze op de centrale flaps  Plenaire terugkoppeling

Vervolg  Fase 2/3/4, artikel praktijk en wetenschap  Wie heeft interesse in de verdere uitwerking?  Wie wil actief meedenken?  Contactpersoon: