Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Advertisements

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
Concept Development – 4 januari 2010
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 – Engagement Les 5
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
College 7, jaar 2, Zomer 2010 Nieuwe Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Doelstellingen formuleren
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent xxxx.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Mijn Restaurant Opdracht ICT.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Visie & Strategie.
Visie & Strategie.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Minor Concept Development Schooljaar 2008 – 2009 College 2 Herfst, Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –7 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 6 september 2010.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Ondernemen moet je doen
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Studieloopbaanbegeleiding
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Lezen 1.2 Leesstrategieën, tekstverband/signaalwoorden onderwerp en hoofdgedachte.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 3
Digi(bord)boek project <titel project>
Beste Havo 4..
Over onderwerpen uit het thema ‘Vrede en recht’.
Rechtstaat les 4 Expertgroepen.
E-health domotica E-learning
Hoe speel je de Pizza Game?
Begeleiden les 1.
Project gamemarket Les 1.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009

Agenda Huishoudelijk Weekindeling Smartie doelstellingen Battle of Concepts

Indeling Herfst 31 aug- Start, inhoudelijk en huishoudelijk 7 september- DESIGN 14 september- Korte pitches Battle of Concepts, DESIGN 21 september- DESIGN 28 september- Beoordeling BOC pitches 05 oktober- DESIGN 12 oktober- DESIGN 19 oktober- HERFSTVAKANTIE, MAAR LET OP, we gaan naar de Dutch Design Week in Eindhoven 26 oktober- Design 02 november- Design 08 november (zondag) deadline opdrachten, alles online

Beoordeling Herfst Essays naar eigen keuze (bv Dutch Design Week per stuk 1 punt) Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) Eigen college maken van a tot z (2 punten) Battle (verplicht, 2 punten - Prorail) Grote Huiswerkopdracht (verplicht 1 punt) Wekelijkse postings ( 1 punt)

Indeling Herfst Vandaag gaan we een verdere invulling met zijn allen geven aan het herfstkwartaal

Indeling Herfst Maar we beginnen eerst met jezelf Bedenk wat je hebt opgestoken in de eerste twee kwartalen van de minor en wat je nog wilt leren in de volgende twee kwartalen De thema’s die nog volgen zijn: Design en Businessmodellen Wat zijn jouw doelstellingen voor de minor?

Smartie doelstellingen Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdsgebonden Inspirerend Eigen controle

Individueel : Opdracht in de klas Formuleer zelf minimaal drie doelstellingen voor de minor die SMARTIE zijn Voorbeeld staat op blog van de minor via de startpagina Publiceer op je blog Tijdsindicatie 30 minuten

Groep: Opdracht in de klas Maak een “boodschappenlijst” (wishlist) voor de minor ( 15 minuten)

Boodschappenlijstjes vergelijken

Thema Herfst: Design Heeft te maken met vormgeving toch?

Design Steve Jobs zei ooit: ‘Today we put romance in our computers’

Design - Moet doorgedrongen zijn tot in de haarvaten van een organisatie, strategische businessfunctie

Opdracht in de klas in tweetallen Wat verstaan jullie onder Design? Geef voorbeelden Publiceer op je blog Tijdsindicatie: 25 minuten

Huiswerkopdracht (niet voor punten) Je koopt, leent of gebruikt een boek dat je al in je bezit hebt met als centraal thema DESIGN Geef in een paar alinea’s aan (achterflap boek) waarom dit boek interessant is voor de minor Publiceer op je blog

Opdrachten Ok,we hebben al heel wat gedaan nu vandaag Wat staat er dus al op je blog? - Smartie doelstellingen - Boodschappenlijst - Wat verstaan jullie onder Design Wat komt er op je blog voor de volgende les? - Covertekst boek Design - Posting

Battle of Concepts Ook dit kwartaal weer een verplichte Battle

En wel de Prorail Battle Formeer nu een groepje en werk ook eens in een ander groepje Lees de briefing Wat is het probleem? Formuleer met je groepje 20 vragen waar je een antwoord op moet hebben voordat je voordat je goed kan starten met de Battle

Prorail Battle Terugkoppeling klassikaal

Tot volgende week! Vragen?