IAM  V1 Kernproject Week 7. IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Demo+Spec Enthousiasme en Vertrouwen idee/conceptrealisatie/productie Enthousiasme en Vertrouwen Demo+Spec Presentatie Planning Ontwerpspec Presentatie.
Advertisements

Samen leren samen werken in de cloud
Vandaag: Hoofdpunten van behandelde stof Opbouw rapport?
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Mobiliteits Academie Formule V Htas Project Formule V.
Interactive marketing communications financieel management les 3.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Workshop creatief brainstormen
Case Zeesluis Ijmuiden
3 interactive marketing communications.
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
Team 14 presents Projectleider: Paul Smit Projectleden: Wilbert Li Bart Kardinaal Pieter Heine.
Van concept naar realisatie
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
BO case BO case > PM vaardigheden Projectmanagementvaardigheden > manage je team in het V1project Tijdens deel 1 van de BO case maakt de student.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Workshop Testen 18 februari.
Projectmanagement Week 8 31 maart Agenda De PM tools van het kernproject Planning Begroting Statusrapport Actie- en besluitenlijst Afronding van.
Kick Off V1 Kernprojecten Welkom!. “Ontwikkel het beste interactieve concept voor je projectpartner en werk dit uit tot een demo” “Wees onderzoekend,
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
INTERACTION DESIGN Week 2. VANDAAG Wat hebben we ook al weer gedaan Usecase vormen Bouwstenen Spelregels Briefing voor werkcolleges Q & A.
Projectmanagement Week 6 9 maart Agenda De PM deliverables van het kernproject Planning Begroting Projectverslag  kort Afronding van een project.
IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro. IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les o Werken volgens ontwerp procedure o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden.
Welkom! Media & Creativiteit Les 7. Wat is er in het nieuws?
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Wiki: Medmec04 les 4 Engagement The game called life
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Vak / thema De wereld verkennen met GPS ( Doorlopend Leren) Leeftijdsgroep Alle leeftijden De kinderen de wereld laten ontdekken op een innovatieve wijze.
Methods of Development. Organisatie Proces Techniek.
Chantal Joore Mandy Maes Marc van Aa Roxy Dammers Tooske ten Klooster
Informatieanalyse.
Informatiesystemen in de Bouw
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Het portfolio van een Educatief Multimediaal Ontwikkelaar
Projectmatig werken HvA IAM Projectmanagement Februari 2008 Week 3
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
De Verwondering ECL, Haarlem.
HvA – School voor interactie HvA IAM Projectmanagement 9 Februari 2009 Projectmanagement is in het kort: Vooruitkijken tot het eind vh project Mensen en.
HvA – School voor interactie
Interactieve Media Kick Off V2 Kernproject. Onderwerpen Kick Off o Intro o Doelstellingen V2 Kernproject o Organisatie o Werkplekken o Deliverables o.
Multidisciplinaire teams
Kick Off V1 Kernproject 09/10. Propedeuse o 20 weken o 10 teams per projectpartner o Strakke organisatie (vastgestelde presentaties) o Nog geen verschil.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Internet Standaarden WG5 “ Examinations are formidable even to the best prepared, for the greatest fool may ask more than the wisest man can answer. ”
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
Project 4: “Sloepenrace”
Deel 7 (team) productvoorstel 100 minuten
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
UML 1. Use cases1. Use cases. Het probleem: Hoe inventariseer ik wensen en eisen voor mijn project? Hoe leg ik ze vast? Hoe geef ik vorm en structuur.
EEN MAGAZINE MAKEN IN DE PRAKTIJK Hans Faelens Bestuurder Jansen & Janssen
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Turing deel 2 Hoofdstuk 8 Programmeren met Java Objectgeoriënteerd programmeren, klasse Applet, variabelen (primitieve typen en referentie typen), arrays.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Landelijke Onderwijsdag 2 februari 2016 De Rijtuigenloods Amersfoort Techniek Leermiddelen VMBO PIE en BWI Op het goede spoor naar augustus 2016.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Van Opdracht tot Website
Van Opdracht tot Website
Het leuke van communicatie, je doet het (meestal) met een ander.
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
NETWERKWEEK HEALTH and HAPPINESS 3 – 6 dec 2018
Transcript van de presentatie:

IAM  V1 Kernproject Week 7

IAM - HvA Programm Case team Anneton 2 einddeliverables De begroting

IAM - HvA Case team Anneton Project  team Product Proces Pro-actief Professioneel > conceptontwikkeling 1-2 concepten volgens briefing, 1 creatief zonder beperkingen

IAM - HvA Ontwerpspecificatie / documentatie Wat gaat naar school, wat gaat naar klant: What’s the deal Opdracht + Kernidee Waarom dit concept Functionaliteit Interactie Grafisch (+ Motion / Sound) Copy Techniek Content (matrix) Passend (tekst, beeld, diagram…) 10 à 14 pagina’s (exclusief bijlages)

IAM - HvA Waarom heb ik zoiets bij niemand gezien?