1 Geef fietsendieven geen kans Week …, data  Doelen:  Vergroten bewustwording  Verbeteren afsluitgedrag  Terugdringen diefstal fiets  Hoe?  Media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Thom Over de Ambulance.
Advertisements

Regionale opzet van een Fietsdepot
Nieuwe impulsen voor de fiets
Vervolgbijeenkomst ‘Traject voor de Toekomst’ VSV bijeenkomst 19 juni 2013.
Werkschop In four easy steps… 20. Werkschop 1/4 • Bedenk twintig, soms vreemde, locaties (situaties) • Druk of stil, romantisch, spannend, bewegend •
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
ACTIEVOEREN Hoe doe je dat ?.
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Kinderen online.
Eindpresentatie Project Eenmaal Andermaal
Handhaving fietsparkeren
Criminaliteit en veiligheid in de transport- en logistieke sector
Nynke Hepkema Marketing Webinar
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Indonesië.
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
Aanpak fietsdiefstal Goof de Vor 5 april 2017 |.
Controleren Leidinggeven Blz. 169.
Sociale media als journalistieke instrumenten (deel 2) Michaël Opgenhaffen Academie Periodieke Pers, Gent - 16/09/14.
Het herkennen van diverse kluizen
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Instructies bij loskomen en vergeten van de patch  Algemene regels om beschermd te blijven tegen zwangerschap via hormonale contraceptie –In de stopweek.
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Sociale media in de zorg Regionale Nascholing Intensive Care 26 maart 2015.
voor familie en vrienden van
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Prototype kwartaalrapportage en dashboard
MEE ‘s- Hertogenbosch Ondersteuning bij leven met een beperking.
Digitaal Opkopersregister (DOR)
Aanpak heling Presentatie voor bewoners
Lezing ATU’s Tilburg 12 mei 2015
Bestuurlijke aanbesteding dagbesteding Walcheren 1 21 oktober 2015.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
YOUR REPUTATION IS MINE. NL FR EN. Vaak stellen we vast dat zowel bij broncontainers als bij bronkoffers (=oververpakking) de labels beschadigd, onleesbaar.
Risico Inventarisatie & Evaluatie (RIE) bij - een tussenstand - 1.
Werkplaats Communicatie Optimaal communiceren: Hoe doe je dat ? Uitwerking aspect “communicatie rondom burgerinitiatieven” Presentatie werkplaats communicatie.
Voor welke uitdagingen staan uw gemeenten volgens de informatie op Aisia Okma ( VNG/KING) Wat is.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Goederenontvangst / verzending
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Kick-off Leiden POVO Onderwijs Transparant.
International Day of Peace Voorstel aan JCI Nederland.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Marketingstrategie.
Campagne taalvaardigheid
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Regio.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
1.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
3 Hardware 3.3 Moederbord, slots en bussen.
Getalbeelden oefenen en herkennen
Titel wetenschapsproject
Beveiliging van de informatie en beveiliging tijdens reizen
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
‘Vernieuwing van het businessmodel van uw evenement'.’
LOP Antwerpen Basisonderwijs 03/02/2016
Evaluatie [Projectnaam]
Demontage kuipdelen ST1300
1.
Naam docent | cursusnummer
Getalbeelden oefenen en herkennen
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Titel project die kort aangeeft waar het om gaat
Uitnodiging bewonersoverleg
1.
Transcript van de presentatie:

1 Geef fietsendieven geen kans Week …, data  Doelen:  Vergroten bewustwording  Verbeteren afsluitgedrag  Terugdringen diefstal fiets  Hoe?  Media offensief: Twitter, Facebook, Burgernet, persbericht politie.nl, artikel lokale/regionale media  Korte ondersteunende acties van de wijkbureaus  Samenwerking met: (partners noemen)

2 Acties en werkwijze  Waar en wanneer?  (soort acties: wijk/buurt en datum/tijdstippen)  Uitvoering acties toelichten

3 Herkenbaarheid gestolen fiets (1)  Handelaarsticker  Ontbreekt of  Een andere sticker is overheen geplakt of  Sticker van handelaar uit andere regio zit op de fiets  Sloten  DPC-sticker geeft aan dat slot is voorzien van chip, maar slot is vervangen door exemplaar zonder chip  Goedkoop slot op dure A-merk fiets  Goedkoop slot op originele slotplaat of slot niet op gebruikelijke wijze bevestigd  Geopend slot zonder sleutel  Ring doorgeslepen

4 Herkenbaarheid gestolen fiets (2)  Vervolg sloten  Doorgeknipte kabel in slot  Geen fietsslot, evt. werktuigsporen van verwijdering, evt. wel losse kabelsloten  Framenummer  Sticker verwijderd, nummer weggekrast/-geslepen  Zie document ‘herkennen gestolen fiets’ op

5 En verder….  Controle gronden: verkeerswetgeving en verdenking  Vergeet niet de resultaten bij te houden en deze te mailen naar persvoorlichting en John van der Zalm  Registreer de acties in BVH