Museum, theater of toch de IJhallen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Advertisements

VVV Kop van Noord-Holland: Website ontwikkelingen 31 mei 2012
Vera Dalm Directeur Milieu Centraal.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Welkom op de jaarvergadering van 4 februari 2014
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
EYE.
Logeerhuis SVRZ ´Een schot in de roos´.
Nike maximum dreams Beleef het zaterdag 17 juni van 10:00 – 17:00 uur Schouwburgplein Rotterdam sport gratis clinics bekende sporters modeshow dj/muziek.
Workshop Positioneren
Ketnet.
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
Zaterdag 30 juni 2012 Wij waren nog nooit in Kijkduin geweest en waren vroeg op stap gegaan, zelfs in de winkels was het nog rustig.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
BMC 4/5/
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Opleidingsplatform Language Networks Voor wie?  Tolken en vertalers Wat?  Betaalbare trainingen op maat  Trainingsmodules: praktijkgericht  Webinars:
Zaalhockey (12/11/2014). 5 jongste jeugd teams 40 junioren teams 5 senioren teams.
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Museum De Buitenplaats. Missie Museum De Buitenplaats is er voor iedereen: van bezoekers met liefde voor kunst, tuinen, muziek, theater en literatuur.
Nieuwe vormen van duurzame voedseldistributie Robbert Boink, maandag 26 maart Van in-store concepten tot Internetverkoop.
Ontbijtsessies Vrijwilligerswerk bij BILL. Zij hebben het mee-gemaakt Fernand, sinds 2010Armelle, sinds 2013.
Vrijwilligersbeleid HC Zwolle 17 november Vrijwilligersbeleid - Inleiding Een club draait op haar vrijwilligers. Dat geldt zeker voor een grote.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Uitdaging De Museumvereniging wil het mogelijk maken dat zo veel mogelijk inwoners van Nederland toegang hebben tot allerlei interessante musea. Musea.
Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Kunstautobiografie Jordan Peter H4F.
INFO week 37 van maandag 7 september t/m zondag 13 september Met de volgende dia’s: 01/02: Agenda 03/04: Competitiewedstrijden in deze week 05/07: Foto’s.
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Rotterdam, cultuur en publiek in kaart gebracht
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Ouderen in het verkeer, hoe bereik je die? Arjan in ‘t Veld (Bureauvijftig)
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
Themabijeenkomst Bewoners Retail- & Horecavisie. Programma vandaag 1.Voorstellen 2.Praktische zaken 3.Kwartiermaker 4.Pauze 5.Teams 6.Terugkoppeling 7.Afsluiting.
P1 VisitBrabant.nl. Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
Wat verwacht je?. Lege schriften… Alles is nog mogelijk!
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
The Mauves Boys ● Supporters van Anderlecht ● Bijnaam The Mauves.
Kunst en kunde van het lobbyen
Voedingswaardeninformatie-systeem
Van Dordt, voor Dordt.
Werken in de kleine kring
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Opdracht 1 communicatietheorie
PowerPointpresentatie Algemene staatsinrichting
A1 Thema: Hoge nood Onderwerp: Waar vind ik de toiletten?
Uitdaging Promotie Deventer
Euroklassen : klasuitwisselingsproject
STUDIEREIS ICT INFORMATIEAVOND.
Arbocatalogus 13 januari 2019.
A1 Thema: Hoge nood Onderwerp: Waar vind ik de toiletten?
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Hans Broodman Nassau Fundraising De Toekomst van Fondsenwerving
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Museum, theater of toch de IJhallen? Nienke Polk, partner W2GO Publishers

Wat is Tipster? Online lifestyle platform (app en website) Dagelijks tips – vrije tijd Theater, winkelen, eten, muziek, cultuur, natuur Eigen redactie maakt eigen selectie Regio´s Amsterdam, Rotterdam, Utrecht Nadruk op vrijdag, zaterdag en zondag Samenwerking NU.nl en AT5.nl  bereik > 2 miljoen per weekend

Tipster app, site en ads

O.a. deze partijen maken gebruik van Tipster

Vrijetijdsbesteding ContinuVrijetijdsOnderzoek NBTC-NIPO: Tipster: Winkelen Uitgaan Buitenrecreatie Bezoek attracties Cultuur Evenementen Tipster: Shopping (sample sales, markten) Food (liefst in lijstjes) Festivals Lijstjes Bekende namen Nieuw  Concurreren met verschillende sectoren!

Resultaten advertenties Advertentie Halina Reijn scoort 3x beter dan Pure Formaliteit. Bekende naam Goede, herkenbare foto Korting niet altijd reden voor doorklik

Resultaten advertenties ‘Hamburgers’ scoort 11x beter dan ‘Detox’ Duidelijke, prikkelende header Lijstje Aansprekend onderwerp

Resultaten advertenties - successen ‘Naakt in Noord’ Event heeft prikkelende naam Suggestief Fun Ondanks foto Pasar Malam Weinig hip Traditioneel Weet wat je kunt verwachten Attentiewaarde

Hoe genereer je aandacht voor een evenement? Actualiteit: Weer Nieuws Seizoen Header moet prikkelen maar ook duidelijk zijn Bekende namen werken goed Link naar kaartverkoop werkt niet instant Aantal clicks niet altijd van belang, kwaliteit wel Korting is geen reden tot succes

Toekomst Gebruikersonderzoek Tipster voor senioren Tipster kids Andere regio’s

www.tipsterapp.com nienke@tipsterapp.com