Goede / Slechte Reclame

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Muziek: Susan Boyle Silent Night.
Advertisements

Reclame Reactie Onderzoek advertentie Albert Heijn
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
KERSTMANLAND DOOR CASPAR EN MITCHEL.
Kerstmis.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
commerciële presentatie
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
Glow Dimphy van Dooren. 4HA. CKV.. Glow 2011 plattegrond.
Spreekoefening: rollenpatronen
Marketing Werkgroep 6.
Van de conceptie tot geboorte
Kolonialisme Kolonialisme is eigenlijk een kolonie, dat is een stuk grondgebied buiten het oorspronkelijke grondgebied soms overzee. West Europese landen.
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
HAPPY AGING Eindpresentatie ADP Tim Bosje & Janine Huizenga.
Ronde 3. Hint Halve Finale B - Ronde 3 Vraag 1 Sportieve Broers.
Sporen in het zand.
Een leuke kerstkaart….
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Nadia zahraoui.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
ADVENT 2014.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Godsdienst. Jij ben dom. Zie je schoenen eens! Welk merk?
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Consumentengedrag en het koopbeslissingsproces
3.2 Hoe beslis je wat je koopt?
Powerpoint: gemaakt door Tilly
Ben jij reclamewijs? QUIZ.
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Projectwijzer 3 H2 Koopgedrag Middenkader Engineering.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
AIDA model.
Commercieel beleid en recht
Koningin Beatrixschool Schoolkrant enquête 2014
Reclame Masters | Ik en reclame!
Eenzame kerst Media begrip week Kerstfeest Vraag 1: met wie en waar ga je dit jaar Kerstmis vieren? Vraag 2: ken je iemand die Kerstmis dit jaar.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Werk model Collaborative Spiral Actie samengesteld, gevonden actie toegevoegd Dansstuk gemaakt + gevonden decor toegevoegd.
Feest! Weet jij welke plaatjes bij elkaar horen?.
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Voorlezen in de kinderopvang Training Voorleescoördinator Bijeenkomst 1.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Aida Lingerie Online Aida lingerie | Hengelo | Tel: http:// Marlies Dekkers StringMarlies Dekkers String:
Examenvoorbereiding schrijfexamen.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Goede Vrijdag 2017.
Toegevoegde Waarde 1 IntroFox.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Zie je de liggende vrouw?
Presentatie assortiment Dimagini verbreden
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
GfK Supermarktkengetallen
Kerstraadseltjes.
Leo de kock gemaakt door het groepje van leo de kock.
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
Heey hallo, wat leuk dat je dit kerstspel komt spelen
Cashless future Mediabegrip week
Meer Meiden in Scouting
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
Izak trouwt met Rebekka
Transcript van de presentatie:

Goede / Slechte Reclame Shima Soltanipoor Nynke Veldhoen Johnny Lans Daan de Geus Joost Goesten The Healthguards

Goede Reclame Albert Heijn Kalkoen gebraad

Opbouw Reclame Je staat in de supermarkt Wordt iets gepakt… Wat? Spotlight op product Kale man AH in beeld (herkenning) Muziek, kleding ingezet icm dans (herkenning) Kerstboom moment (herkenning) Product wordt aangeprezen in het lied Product met ‘Feestdagen’ aanduiding Merk op het einde

Sterke Punten Kerstmis als “merk” AIDA-model Attention: licht op het kalkoengebraad + kerstboom gevormd Interest: Je wilt weten wat excellent is Desire: Je wordt warm gemaakt voor het product door het liedje Action: Laatste shot geven ze aan waar het product te verkrijgen is Experience: Goede kwaliteit voedsel voor een excellente kerst

Slechte Reclame Kruidvat Luiers

Opbouw Reclame Kinderbox met een kind erin. Met het hoofd van Kim Lian (kinderachtig) Verhaal over wat baby’s nodig hebben mbt luiers Kruidvat wordt al snel genoemd Plasalarm Kassa bij Kruidvat Luiers kopen Merk Kruidvat in beeld met het product

Zwakke Punten Tone of voice, irritante vrouwen stem icm baby geleuter Volwassen-hoofd op baby lichaam (onzin) Plasalarm, geen uitleg in reclame Toegevoegde waarde plasalarm ook niet duidelijk

Vragen ?