Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Advertisements

CRM en SharePoint als basis voor ondersteuning volledige student levenscyclus Drs. Marcel Kemper – Hogeschool INHolland Remko Timmer – Winvision.
Provinciaal Verbond voor Volkstuinen Antwerpen vzw Algemene Vergadering van 22 maart 2014 Volkstuin wordt TUINHIER Bertho Beusen 22 maart 2014.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Praktijkwerkplaats Poort Verbinding vrijwilliger en professional / Samenwerking formele en informele zorg Henriëtte Nauta (VMCA) en Marjan van Doorn.
1 Cloud Computing & SaaS boodschap and werkgroep Educatie & PR February © EuroCloud –
MBO passend onderwijs
Korte toelichting “Plan voor de toerusting van regionale en lokale belangenbehartigers” ALV januari 2012.
E-Collage presents.
De toekomst van E-health en internet binnen preventie en binnen CEPHIR Onno de Zwart Clustermanager Infectieziektebestrijding GGD Rotterdam-Rijnmond.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
11 Mediavoorzieningen Fontys Hoe verder na 23 dingen?
Woensdag 22 april 2009 ‘SharePoint en postmodernisme’
Aantoonbaar competent in Leren, Loopbaan en Burgerschap
Samenwerking HBO en bedrijfsleven
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Social Media.
Een project van de NSGK. Projectdoelen de positie van jongeren met een handicap in de samenleving verbeteren de beeldvorming met betrekking tot jonge.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Samen werken aan een gezonde regio!
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Kiezen op Maat Loopbaanoriëntatie en Beroepskeuze.
Leren in de regio Marc van Rooden, 26 mei Wat is RegioLeren Regio Leren is het ontwikkelen, uitbouwen en onderhouden van een regionale kennisinfrastructuur.
Evenementencommissie RCU Zwolle
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
(regionale) samenwerking Peter Metz Waterschap Rijn & IJssel
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Korte termijn Beleidskeuzes uitgaande van de brainstormsessie van 11 Februari Wie zijn wij Wat gaan we doen aan zwakke punten Welke kansen gaan we verzilveren.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
“het ritme van het bedrijf” Uitgangpunt van regionalisering 29 maart 2007 Pauline van der Laan.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Innovatienetwerk Mensen, netwerk, kennis impliciet vs. explicitet.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Ouderavond maandag 31 augustus 2015 Oriëntatie momenten 2015/ 2016 Hallo MBO Kick off oktober 2015 Voorlichtingsavond V.M.B.O.7 januari 2016.
OUDERAVOND KLAS 1B 7 SEPTEMBER 2015
Van ziekenhuisschool naar onderwijsondersteuning zieke leerlingen in Nederland.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
Beleidsnotitie De VR heeft op voordracht van de afdeling Twente een voorstel aangenomen tot het schrijven van een beleidsnotitie. In samenwerking met de.
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
OndernemersWerknemers Start eigen bedrijf Business/groei Support Loopbaanbegeleiding Individuele coaching Outplacement/2 e spoor Duurzame inzetbaarheid.
Dé vereniging voor mensen met MS en hun betrokkenen.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Doorstroom mbo-hbo Dr. José Mulder. NRO-onderzoek om te kijken hoe overgang mbo-hbo verbeterd kan worden Fase 1: wat is er reeds bekend? Fase 2: monitoren.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Regionale werkconferentie Samen Sterk voor Mantelzorg
Operationeel plan DIMAGINI
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
‘Ontwikkelen doen we samen’
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
We help you to reach your goal!
Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld
Een site voor mijn vereniging.nl
Taken en verantwoordelijkheden LOB-Specialist (decaan/LOB-coördinator)
Standaardsitevereniging.nl Maikel Bauer.
Workshop Checklist informatievoorziening
Wie is juf Anita ? Diploma ‘Bachelor in het lager onderwijs’ behaald aan de hogeschool Thomas More te Mechelen. Vijfde schooljaar in de Sterrenhemel. Twee.
Redactiekwartier.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Informatieavond 5 vwo 9 september 2019 WELKOM!
Transcript van de presentatie:

Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats

Informatievoorziening Het Noorderpoort wil een meer up-to-date informatievoorziening rondom de opleidingen (het product). Een informatievoorziening die meer online gericht is en minder offline. Een eerste brainstormsessie is geweest met betrokkenen. Het komende half jaar werken we dit verder uit.

Decanen/relatiebeheer De toeleverende scholen (denk aan decanen) vormen een belangrijke doelgroep die beter bediend moet worden. Relatiebeheer vanuit strategisch oogpunt beter oppakken om een betere gesprekspartner te zijn met als doel de relatie te versterken. Staat gepland eerste kwartaal 2013: plan van aanpak gereed.

Onderwijsbeurs Het al dan niet participeren in de onderwijsbeurs Martiniplaza is al een aantal jaren een punt van discussie. Heeft hoogste prioriteit: integreren in andere voorlichtingsactiviteiten, andere opzet of… Een eerste brainstormsessie staat gepland in januari Het komende half jaar werken we dit verder uit.

Social Media: Dit onderdeel wordt opgepakt m.i.v. augustus (Eerst goed fundament, discussie over het hoe, wat & waarom, etc.) Voorlopig: onderhoud/monitoren hootsuite op basis van een rooster (iedereen indelen?) Aanmaken van events e.d. (Erik, Ineke en Lynn)

Startpunt voor je Toekomst Functioneert niet naar wens. Heeft voor het komende half jaar hoge prioriteit. Contact hierover met het bureau Dynamic Zone, met als doel de website Startpunt voor je Toekomst weer optimaal te laten functioneren en tevens als sturingsmodel te kunnen gebruiken.