Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal sociaal huis - 25 oktober 2010 DIGITAAL SOCIAAL HUIS.
Advertisements

Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Onderzoekscompetenties en VOET-en
Marketingcommunicatiemix
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sociale media als taalvaardigheidstool
VVV nieuwe stijl Marco Esser directeur Den Haag Marketing.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
12 juni 2010 Door Bart Bongers en Alex Bossers
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
(Interactieve) voormeldingen
Vooral de liefde Gemeenteproject Vooral de liefde.
Brusselse Welzijns- en Gezondheidsraad, Pro Medicis Brussel en ZORGNET Zorgzoeker Alle Nederlandskundige zorgverleners op één plek.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Identiteit CMDMEC01-2 les 6 (7) Mail: Startpagina – vakgroep media en creativiteit- docentenpagina Pia Terstroet.
Cloud voor uw bestuur? Wij gaan samen met u op onderzoek. Nabespreking.
Wijksgewijs is een online sociaal platform binnen een wijk of buurt. Gebruiksvriendelijk. Niet openbaar, maar alleen toegankelijk voor de bewoners van.
Social Media.
Welzijn Nieuwe Stijl De Leeuwarder aanpak
Diversiteit, sociale cohesie en veiligheid in Amsterdamse buurtcombinaties 2003 en 2008 (work in progress) Floris Vermeulen Universiteit van Amsterdam.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Hoofdstuk 4: Eenzaamheid in perspectief
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Signaleren in de Verwijsindex. 1.Signaleren 2.Signaal wijzigen 3.Overzicht matches 4.Eigen gegevens beheren.
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Social media.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Informele marktplaats voor en door bewoners Rolf Kwist, Debbie Kremer - BUUV Haarlem Participatieraad Haarlem 10 mei 2016.
9 oktober 2014 | Raymond de Niet, Beeldredactie-RPT 1 Verbeelding bij het PBL Tell me, Show me, Involve me.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Afspraakgericht werken Snel balie
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
INSPIRATIESESSIE.
Presenteren van gegevens
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Sociale media Door liam van den ende.
Opdracht 1 communicatietheorie
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
JAARPLANNEN 2018 –
Informatievoorziening bij de GGD
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
toerisme - focus MEersSEN
Transcript van de presentatie:

Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING

Wijkvergelijk 2 of 3 wijken vergelijken 4 Categorieën Open data Scores Persoonlijk vergelijk Registratie / Enquête Eigen resultaten inzien Vergelijken met gemiddeldes Social media INLEIDING CONCEPT

Website: med2d_t5/GGD/ med2d_t5/GGD/ Wijkvergelijk: med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php med2d_t5/GGD/wijkvergelijk.php Persoonlijkvergelijk: med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php med2d_t5/GGD/persoonlijkvergelijk_home.php INLEIDING PRODUCT

Het is eenvoudig en overzichtelijk! Delen met vrienden INLEIDING WAAROM GAAN MENSEN HET GEBRUIKEN?

Meer gegevens, want is laagdrempelig Voorbeeld: In Noord blijkt dat veel mensen zich onveilig voelen Signaal: Noord is onveilig GGD kan in gesprek met de gemeente een plan opstellen Bewoners hebben hun stem laten gelden  veiligere wijk! INLEIDING BETERE GEGEVENS VOOR GGD

In de toekomst zal meer online gaan Voordelen: Kostenbesparing Actualisering van de gegevens Open data De mogelijkheid om vaker een enquête af te nemen Laagdrempelig Modern imago Kost de deelnemer minder tijd INLEIDING TOEKOMSTBEELD

Kanalen van de GGD Product is vooral een dienst / informatievoorziening Folder bij de gezondheidsenquête Banner op GGD website Folders in GGD-vestigingen INLEIDING MARKETING

INLEIDING BANNERS

FOLDER BIJ ENQUETE INLEIDING FOLDER BIJ ENQUETE

INLEIDING FOLDER BIJ VESTIGING

INLEIDING VRAGEN?