“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lezing n.a.v podiaproject 9 februari 2013 over een participatieve gemeente Over het hoe en waarom van lokale participatie: iedereen mee?
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
DE GROENE KWESTIE tussen politieke actie en pedagogische actie
ZWEMBADOVERKAPPINGEN 30 jaar kennis, kwaliteit & mobiliteit.
Priva horticulture.
Workshop creatief brainstormen
Nieuwe kennis Lerend netwerk lerarenopleiding 6 september 2013 Leuven.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Mythen Natuurwetenschap Creationisme Evolutie
Werken naar onderwijsbehoeften
Bezoek aan de Floriade. Onderzoeksvraag: benoem 3 trends die je ziet terug komen. Hoe worden deze trends toegepast? Trend 1: Gezondheid Er werd veel.
Lesgeven over duurzame ontwikkeling
Visie Mensontwikkeling WSD
Priva creating a climate for growth. Priva creëert duurzame oplossingen voor de groeiende vraag naar schaarse hulpbronnen als energie en water door met.
Een marketing concept geboren uit reclame doeleinden
Geletterdheid….. Wat is dat?
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
27 januari 2011.
Marketing theorie Week 1 To do Opzet & doelstellingen periode 1 Onderwerp week 1.
Thema 2: Voeding en Vertering
Projecten & Resultaten Samen werken aan een Vitale Leefomgeving 21 juni 2012.
Kooperaasje Fryslân “ Het sneller verduurzamen van Fryslân door het verbinden van alle duurzaamheidskennis en - initiatieven om zo samen van elkaar.
Stad en platteland raken steeds meer met elkaar vervlochten.
Vernieuwing Voortgezet Onderwijs Lelystad Presentatie persbijeenkomst 28 november 2012 Ambitie: uitstekend opgeleide en kansrijke leerlingen Doelstelling:
MVO- maatschappelijk verantwoord ondernemen
Waarom wordt uw gemeente ook leeftijdsvriendelijk?
Visie op Duurzaamheid  .
Lifestyle Voeding.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Van Engel, Minke en Helen
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Wie zijn wij? Graag willen wij ons eerst aan u voorstellen. Wij zijn Brando en Lianne met Samuel, Ruth, Salomé, Yaela en Jaimie van Oosten, Arjan, Marissa.
Geef voor gezond eten! Veel kinderen zijn ondervoed door eenzijdig voedsel: rijst.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
Project ELLES samen naar een Blended Learning Lab
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Welkom op de informatieavond van bs Groene Vallei
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
De ecologische voetafdruk. Footprint components Fossil Fuel Built-up Waste Food Fibres absorption.
With the support of the Lifelong Learning Programme of the European Union
DUURZAAMHEID 2.0 | MEET THE NEW MEAT. #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #2. OVERSCHRIJDENDE VISIE #3. STERK ENGAGEMENT #3. STERK ENGAGEMENT #1. COALITION OF THE.
Jeelo van harte welkom. De wereld-oriënterende vakken in projecten Voor kinderen bestaat de wereld niet uit aardrijkskunde, geschiedenis en natuur. Zij.
Hoezo creatief? Workshop Door: Maaike Zeilstra (De Werveling Soest),
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Urban Smart Farm Planten, vissen en schaaldieren kweken in de stad Intensief maar duurzaam Hi-tech + natuurlijke productiemehoden Gezonde, duurzame.
What is the meaning of? Student centered learning
Introductie Daan Haeyen
Emission Vision Samenwerken op het gebied van innovaties
Kluwer The end of Publishing
Lifestyle Voeding.
WELKOM bij de workshop van team Economie & Ondernemen (E&O)
Vaeshartelt - Maastricht April 2018
Duurzaamheidsplan 26 december 2018 Algemene Commissie 17 mei 2016
De Punt wenst dat elke ondernemer toegang heeft tot het sociaal en duurzaam ondernemen. De Punt biedt ondernemers hierbij een resultaatgerichte en dynamische.
Bijeenkomst Stedennetwerk Stadslandbouw 14 oktober 2014, Arnhem
Waarom wordt uw gemeente ook leeftijdsvriendelijk?
Lezing Stichting Kind en Voeding
Lezing Stichting Kind en Voeding
Gepresenteerd door [Naam]
Lezing Stichting Kind en Voeding
Sint-Jozefsinstituut
Een lerende en adaptieve organisatie
Lezing Stichting Kind en Voeding
Biologie als basis voor leven
Mensen verzetten bergen Over goesting in Vrijwilligerswerk
Transcript van de presentatie:

“What the food?” Voorop in de Vergroening

Even voorstellen

Missie We willen helpen in het creëren van een duurzame wereld, voor mens en dier. Het verzinnen van duurzame oplossingen om mens en dier op een goede manier samen te laten leven.

Visie We willen mensen handvaten bieden waarbij ze duurzaam en bewust met hun omgeving om kunnen gaan. Op naar een duurzame, ecologisch bewuste wereld.

Het Idee Een volledig aquaponic systeem voor in huis, op kantoor, restaurant of op school!

Aquaponics

Voorbereiding

Het product

Reden Weet waar je voedsel vandaan komt Weet wat je eet Bewustwording Proces “Van begin tot eind”

Toekomst Nieuwe producten Nieuwe diensten Nieuwe Ideeën

Nieuwe producten Aquaponics systeem “op maat” Kruidentuintje “Aardappels voor iedereen” Paddenstoelen

Nieuwe diensten Voorlichtingen Delen van kennis Samenwerken

Nieuwe ideeën Lokaal verbouwen Innovatieve toepassing

Samenwerking

Slot “Geen toegevoegde suikers of vetten” “Puur natuur” vanuit huis, op kantoor, restaurant en op school!