Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Presentatie Van ons.
Social Media marketing
Campagne 5001redenen - zomeractie 2010
GoGeo studies met geo-informatie Marco Verschoor, SAGEO KNAG Onderwijsdag 2012 Workshop Geo-inspiratie.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Uw persoonlijke creatieveling:
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
Homcom Leden vergadering 22 – Nieuws Bing de zoekmachine voor Yahoo EU keurt akkoord tussen Microsoft en Yahoo goed Verhoogt aandeel van Microsoft.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Voor de Rabo Passie-prijs,voor de speeltuin te promoten zijn er verschillende acties op touw gezet zoals de volgende presentatie u zal tonen.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Cross Media.
Marketing Werkgroep 6.
Cross Media.
Intro Pussy Galore INMIDDELS IN 15 BOSCOPEN IN BINNEN- EN BUITENLAND.
Timeless Vibes.
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Marketing presentatie
Project “Efteling Defense”
Reclame.
Ethiek MK02 HEO-CE1 Agenda Doelstellingen Vragen Theorie par. 3.4 Voor volgende keer MK02 HEO-CE1.
Student Vol Talent Maak jezelf bekend en upload je talent! Campagne Student Vol Talent.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Canvasmodel Bol.com.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
Les 3 – Zullen we delen?.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Informatieve stick Demo presentatie 28 januari. Inhoud Concept Distributie prijsplan Ontwerp Demo.
Etiquette Etiquette Opdracht workshop.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
Het Logospel Les 1 Functies van beelden – Groep 6 Drentse Cultuuracademie Theater/Bioscoop De Nieuwe Kolk.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Project 3 Concepten werklamp
GfK Supermarktkengetallen
Transcript van de presentatie:

Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw

Doelgroep Moodboard Persona Marktsituatie -Postbus 51 -Meldpuntcybercrime -Achtergrond informatie doelgroep Creatief concept Concept Campagnemap Aansluiting op het doel van Postbus 51 Visuele uitwerkingen Twitter Facebook Youtbue Ah.nl Inhoud

Doelgroep moodboard

Doelgroep persona

Concurrentie Meldpuntcybercrime Achtergrond informatie doelgroep Marktsituatie

Spaaractie Albert Heijn Informatieve cartoons Gedeeld via Facebook, Hyves en/of Twitter Reclame posters in-store Promotie filmpjes Creatief concept concept

Creatief concept campagne map

De campagne heeft als doel: Het brede publiek meer bewust te maken van de risico’s van cybercrime Klanten Albert Heijn + verspreiding De bereidheid om zelf maatregelen te nemen stimuleren Verweer methodes Creatief concept doelstelling postbus 51

Twitter

Facebook

Youtube

Ah.nl