Vestigingsplan Busra, Afrah, Sharon en Wijdane.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Advertisements

Hoofdstuk 3A: Wonen in de stad
Lessen uit de eerste ronde OnderwijsBewijs Lex Borghans Universiteit Maastricht Voorzitter begeleidingscommissie OnderwijsBewijs.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
“Hoe kom ik aan klanten?”
Optimaliseren van het assortiment
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Uw persoonlijke creatieveling:
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
Training Omgaan met service
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Transport en Infrastructuur
EMEG-lijst ENTERTAINMENT -Entourage seizoen een gekeken -Minder erg dan verwacht, werd leuker naar het einde toe -Geen behoefte om de vervolgseizoenen.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Steden: van hier tot Tokyo
Maatschappelijke stage
Werkloosheid Nadelen en voordelen.
Opvoeden binnen een eenoudergezin
Bleu Mount.
Over steden en verstedelijking
De beste hypotheek tegen de laagste kosten! Door de kredietcrisis, eurocrisis, etc wordt het steeds lastiger om exact te berekenen hoeveel hypotheek u.
Van Missie via strategische doelen naar beleidsplan
Apotheker.
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
Als buurtbewoners willen we een aangename en warme wijk waar gezinnen rustig en aangenaam wonen, leven, werken, waar mensen met plezier voorbij komen,
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Opvoedbaarheid en jeugdbeleid Henk de Vos Hanzehogeschool Groningen – Lectoraat Integraal Jeugdbeleid 16 september 2010.
Slot 4Hc.
Burgerinitiatieven.
MARKTVERKENNING Gemaakt door Demy, Reda en Matthijs.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
INHOUDSOPGAVE 1. Voorwoord 2. Inleiding 2. Wat is de GSM-Deurbel
Voorkomen van Diefstal
Sport in de samenleving!
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
50.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Plattegrond maken Explorers ’12. Uitleg Opdrachten: doormiddel van opdrachten maak je je plattegrond compleet. Kleur/legenda: vergeet niet om alles.
Werk aan de winkel. Bankrekening openen Beste Kinder- en Jongerenrechtswinkel, Veel van mijn vrienden hebben een bankrekening. Mijn ouders vinden dat.
Stageproject Gemeente Sittard-Geleen 2025 Door: Laura Engels & Sander Bertrand.
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
De competitieve markt Vraag- en aanbodschema StartSein pagina
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Consumentengedrag Beslissen
Welkom havo 4..
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Over steden en verstedelijking
Vmbo 2 economie Goede producten?
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Consumeren deel 1 Door de economische crisis geven mensen minder geld uit. Voor een supermarkt is de crisis een minder groot probleem dan voor een.
Hoofdstuk 5 Taalverzorging
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Vestigingsplan Busra, Afrah, Sharon en Wijdane

Inhoud Artikelen Soorten klanten Tekening Beveiliging Onderzoek winkelcentra Advies

Artikelen Adidas Guess Diesel ICE-watch Hugo boss Fossil Casio Diamonde Rodrigues & Cohen Swarovski Onze producten

Soorten klanten

Soorten klanten Vrouwen Elektronica winkel Armbanden

Tekening

Beveiliging

Onderzoek winkelcentra C1000. Vastenavondkamp. Voordeel: In een buurt waar er veel gezinnen wonen, ook dichtbij voor hun als ze boodschappen willen doen. Nadeel: Scholieren zijn tijdens school weken niet welkom in de C1000 vanwege diefstal. HEMA. Wieënpassage 15. Voordeel: Ook heel veel bezoekers in het dorp, meer consumenten. Nadeel: niet alles is verkrijgbaar bij hun. Hans Anders. Wieënpassage 6. Nadeel: Er is aan de overkant van hans anders nog een brillen winkel Pearl, en dus zijn ze concurrenten van elkaar. GSM shop. Kloosterstraat 64. Voordeel: Enige GSM winkel in het dorp. Nadeel: Is niet echt een goede GSM winkel.

Advies Een nadeel is dat er in de Wieënpassage concurrentie is . Ook een nadeel is dat je nieuwe klanten nodig hebt dus je moet voordeliger zijn. En veel acties doen . Het gemiddelde inkomen in venlo is €12.700,00 dat is €1058,33 p maand Dat betekend dat het niet een heel hoog inkomen is dus is het zoo dat minder geld voor luxe bestedingen hebben dus dat is ook een nadeel Nog een nadeel is dat de concurrent veel verschillende assortimenten heeft en veel mensen en kent en ook weet wat ze mooi vinden Voordeel van een juwelier zaak is dat de mensen in de omgeving meer keuze hebben. Nog een voordeel is dat je snel te weten kan komen wat mensen leuker vinden door je concurrent Dus we hebben gekeken en onze conclusie was dat de winkel beter niet zoo kunnen vestigen de concurrentie is te groot en de concurrent heeft veel assortimenten , je ziet ook dat de inkomen in dat gebied gemiddeld is je houd minder over voor een luxe behoefte dus daarom denken we dat de winkel het beste niet kan vestigen