Crossmediale Marketing Campagne

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Advertisements

Workshop 2: Innovatieve trends Deel A.
Analyse klantgerichte websites
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
De website
Geld verdienen met trends
Uw persoonlijke creatieveling:
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
hamsterwereld.nl Kindersite voor Albert Heijn rondom de Hamsterweken.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Cross Media.
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Marketing Werkgroep 6.
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Goede campagne - De domste student van nederland
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Effectievere reclamecampagne en strategie?. Wie is MeMo² ?  MeMo² is in oktober 2004 opgericht. Hoofdkantoor(tje) in de witte kerk van Durgerdam.  MeMo².
Mediales 1 Overdragers van informatie. Bijvoorbeeld internet, televisie, krant, tijdschrift.
Een leerlijn mediawijsheid groep 5-8.
Media en de massa.
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
Helden… … en heldinnen Voor al deze vrouwelijke superhelden geldt dat ze in een behoorlijk stereotype jasje worden gegoten.
EU-scoping study Biodiversiteitscampagne Belangrijkste conclusies.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Nike + Vera, Martje en Gaby.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
7 strategieën voor een digitale overwinning Willem Hendrikx Internet als markt & strijd.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
 Spelprogramma waarin studenten van verschillende opleidingen tegen elkaar strijden.  De studenten worden in groepen per opleiding ingedeeld.  Het.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Superhelden, we kennen ze allemaal
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Strijd Zonder Strijd geen ontwikkeling Onze redactie.
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
Holland’s got talent Jeroen Hoogenhout, Marvin Bos, Ruben van der Par, Carlo van Soest en Kimberly Leerkes Instituut van Interactieve Media – Hogeschool.
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
Hoe ver is jouw moestuintje?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
WERKWOORDELIJK GEZEGDE
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Laat ouderen in Oudorp niet vallen en stikken
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Doelgroepen: STER & LINDA
H1 Media en communicatie
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale media Door liam van den ende.
Opdracht 1 communicatietheorie
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Transcript van de presentatie:

Crossmediale Marketing Campagne Using Media Crossmediale Marketing Campagne

Wat is het campagne idee/concept Twee websites, één voor de mannen (www.mannenrijdenbeter.nl) en één voor de vrouwen (www.vrouwenrijdenbeter.nl) Behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc) Wedstrijd element

Welke media worden ingezet Internet (websites) Televisie (reclame) Radio (strijdjournaal) Banners (online) http://www.vrouwenrijdenbeter.nl/ http://mannenrijdenbeter.nl/

Welke boodschap wordt overgebracht De vooroordelen die bestaan over het rijgedrag van mannen en vrouwen Een einde maken aan deze ‘strijd’ door te bewijzen wie de beste autorijders zijn

Welk gevoel wordt overgebracht De strijdt om wie er beter rijdt tussen mannen en vrouwen. Mensen moeten zich bewijzen, er wordt een soort strijd/battle gevoel overgebracht.

Wie is de opdrachtgever Centraal beheer Achmea

Wie hebben de campagne uitgevoerd Tribal DDB Rapp Collins DDB Amsterdam

Waar zijn zij nog meer van bekend Tribal DDB is bekend om: Dubbelfriss met als opdracht: Zet dubbelfrisss neer als een ‘cool’ en (mentaal) verfrissend drankje. Zij hebben hierbij het bekende ‘Wesley’ personage bedacht.

Rapp Collins is bekend van: Campagne voor het IFAW. Blijven er alleen woorden over?

DDB Amsterdam is bekend van: De reclame campagnes voor BCC. Met als meest recente reclame: ‘Hoogwater’

Waarom is deze campagne crossmediaal Televisie commercials Banners Dagelijks strijdjournaal op de radio Twee sites m/v

Wat vinden wij goed aan deze campagne De strijd tussen de seksen Goede teaser Twee websites Verschillende commercials

Is de campagne interactief en waarom Ja, online test 9 behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc)

Hoe kan het innovatiever? Betrouwbaardere seksen test, het is nu gemakkelijk te manipuleren. Ook met andere doelgroepen dan alleen mannen tegen vrouwen. Bijv: vrachtwagenchauffeurs vs. taxichauffeurs & kapsters vs. Advocaten. Duidelijker linken aan Centraal beheer Achmea d.m.v. autoverzekering afsluiten. Gebruik maken van tastbare media

Einde