Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Advertisements

Business mapping Business model canvas.
H1 wikken en wegen Paragraaf
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Zaakgericht Werken.
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Talentmanagement in de Technische Dienst
Kwaliteitszorg als meerwaarde
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
Lesplanning Binnenkomst
Facility management en inkoop
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Logistiek management: begrippen en principes
Jeroen Meurs 3 BO.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
Figuur 4.2 Het molecuulmodel van Shostack: het vervoer van vliegtuigpassagiers
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Onthaal en service.
Projectwijzer 1 H3 Kostprijs en kosten Middenkader Engineering.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Projectwijzer 3 H3 Verkoopgesprek en -technieken
CRM H8 Netwerken Junior accountmanager.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering.
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
Projectwijzer 8/9 H3 Kwaliteitszorg Middenkader Engineering.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Projectwijzer 6 H1 Klachten Middenkader Engineering.
Projectwijzer 7 H1 Klantenbinding en loyaliteit
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
alles over merk gekeurd
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Commercieel beleid en recht
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
BIJZONDERE KLANTVERHALEN. AGENDA 1. Opzet onderzoek Bijzondere klantverhalen 2. Klantprocessen en klantverhalen 3. Essenties van B2B cases 4. Emotioneel.
Online kansen in de Automotive Aftersales markt
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Hoofdstuk 6 Service.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Werken met logistiek Presentatie titel College 2
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
“ Uw persoonlijke carrièrecoach! Leuven, 27 oktober 2014.
Les 1. Wat voor les krijgen we nu? Tijdens de lessen over hoofdstuk 9, 10 en 11 krijg je op een andere manier les. Het doel is om je zelfstandigheid te.
Ondernemerschap E43.
Voeg hier een foto van het product in
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Bedrijfseconomie H3 Break-even Junior accountmanager.
Examen SPL kerntaak 3 CM JAM
Werken in een arbeidsorganisatie
De supermarktmedewerker
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Klachtenbehandeling.
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering

Customer service After sales Servicebeleid Klantenservice 2 CRM | Junior accountmanager De klantgerichte organisatie

Bedrijfsproces Afdeling binnen een organisatie 3 CRM | Junior accountmanager Customer service

Verkrijgbaarheid Levertijden Leveringsbetrouwbaarheid Aanpasbaarheid product of dienst Constante kwaliteit Aftersales 4 CRM | Junior accountmanager Beoordelen customer service

Service voor de koop Service tijdens de koop Service na de koop 5 CRM | Junior accountmanager Customer service als bedrijfsproces

Elementen servicebeleid 6 CRM | Junior accountmanager

Altijd telefoon opnemen Maak waar wat je belooft Luister goed Behandel klachten goed en leer van klachten Klantgericht en klantvriendelijk Verwijs op de juiste manier door Zet die extra stap Doe eens iets extra’s 7 CRM | Junior accountmanager Regels klantenservice