Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Besturing van (bedrijf)processen
Advertisements

Hoofdstuk 2 Het inkoopproces
Peter Streefkerk & Walter Ploos van Amstel
Managen en proces Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf managen en proces.
Besturing van (bedrijf)processen
Recht H1 Verzekeringen Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Commercieel beleid en recht
Voorraadbeheer en bestellen
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Goederenverwerking H16 Inkopen en bestellen Manager Handel.
Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Goederen en producten H3 Netjes houden van de werkplek en werkomgeving
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Goederen en inkoop H5 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Goederenstroom H4 Inkopen en bestellen Logistiek supervisor.
Logistiek proces H2 Logistieke prestaties Logistiek teamleider.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Goederen H1 Goederenontvangst Filiaalmanager.
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 2 H3 Prijsbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Budgetteren H4 Managementinformatiesystemen Filiaalmanager.
Goederenstroom H1 Logistiek proces Logistiek supervisor.
Goederen H2 Goederenopslag Filiaalmanager.
3.2: Sociale Partners en overheid Sociale partners: werkgevers- en werknemersorganisaties Poldermodel: ‘oplossen van problemen door overleg met de betrokkenen.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 4 Handel.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
CalculatieTijdNormen 2.0 Martin N. Kreijenbroek. Calculatietijdnormen 2.0 Agenda: 2BA Historie Webservice Demo 1 e opzet Oplevering februari 2015 Ontwikkelingen…..
Een nieuw inkoopbeleid vanaf april inkoopbeleid binnen het groter kader. Verdrag Europese Unie Europese richtlijn 2014 gaat in Medio april Nederlandse.
Voor het besturen van organisaties Bedrijfseconomie College 2 Bedrijfsfoto H3 BE voor besturen ORG t/m 3.4 Opgave. Heezen, H.3: 1 H2 en 3 Wat is een bedrijf?
Inkopen en aanbesteden Sittard-Geleen 16 september 2013.
Zorgkantoren Coöperatie VGZ 20 juni 2012 Noordoost Brabant & Midden Brabant Regio Bijeenkomsten AWBZ Inkoopbeleid 2013.
Goederenontvangst / verzending
De productiestructuur
Vernieuwing in het VMBO
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Controleren van de voorraad en bestellen.
Inkoop. Inkoopplanning: Voorraadbeheer Hoe en wat en waar inkopen Voor een bepaalde tijd Bestellingen.
Verkoop en marketingplan Hoofdstuk 3 Contracten. Inhoud 1 Relatiebeheer 2 Klanten werven 3 Contracten 4 Klachten 5 Verzekeringen 1.
Marketing Alle inspanningen die we doen om tegemoet te komen aan wensen en behoeften van een klant.
Zorginkoop 2009 Bianca Roos 7 november Gevolgen nieuw beleid  Gevolgen pakketmaatregel – extramurale zorg  Invoering ZZP – zorg met verblijf.
Financiën en inkoop Hoofdstuk 4 De balans. Inhoud 1 De financiële administratie 2 Investeringsbegroting 3 Financieringsplan 4 De balans 5 Exploitatiebegroting.
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen 12 januari 2015 Praktijkgericht onderzoek naar Social Return Petra Oden, Lector Juridische Aspecten van de Arbeidsmarkt.
Social Return On Investment & PZH
13 oktober Hoofdstuk 2 Meer over logistiek en groothandel Teamleiders.
Distributiebeleid.
Agenda Hoofdstuk 3 - Van verkoopplan naar inkopen
Hoofdstuk 2 Inkoopbeleid
Gemeente Groningen Minicongres Social Return 7 oktober 2014 Social Return en het vervolg Petra Oden, Lector Juridische Aspecten van de Arbeidsmarkt.
Logistieke bedrijfsprocessen
Vakman ondernemer – Commercieel plan
Commercieel beleid en recht
Ontvangt en verwerkt goederen
Personeelsmanagement
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Hoofdstuk 6 Kostprijsberekening
Bedrijfsadministratie
Het logistieke proces B
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager

Inkoopbeleid Inkoopkanalen Invloed producent op het inkoopproces Fasen van het inkoopproces Soorten goederen en het inkoopproces Nieuwe ontwikkelingen Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager

Inkoopkanalen Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager

Goederen inkopen Groothandel Beurs Agent Vertegenwoordiger Exporteur Importeur Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager

Invloed producent op inkoopproces Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager

Fasen van het inkoopproces Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager

Soorten goederen Commercieel beleid 2 | Filiaalmanager