Opdracht workshop.  Maak met je groepje 2 filmpjes over de verblijfsfase  1 filmpje zoals het hoort en 1 filmpje met verborgen fouten erin.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Les 4 BEIJUM IN DE TIJD VAN BURGERS EN STOOMMACHINES
Advertisements

Wie is aan zet ? - 1 jaar BYOD op het Liemers. Stand van zaken: – Devices mógen: iedereen weet dat – Regels hanteren ? – Neemt het aantal devices toe.
Good Practice Locatie Alphen aan den Rijn
Les 4 BEIJUM IN DE TIJD VAN BURGERS EN STOOMMACHINES
Sarah Nickmans Charlotte Verschuere 2Balo B
Do-learning Een project van Stenden Hogeschool
Project Maatschappelijke Identiteit. 2 De stad/de gemeente De stad/de gemeente week 1 Brainstorming Quiz Website bekijken over eigen stad/gemeente Duiding:
Een Middeleeuws klooster
Al doende leren training docenten
First ID project Waterlant-Ydoorn
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Rotterdam, Leren in de praktijk.
Workshop Open Leercentrum
Animatie uit de boeken Film wordt geladen… klik op de film om te starten.
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
EYE presenteert: Film in de klas
Rekenen in het mbo het YouTube kanaal.
Video opdracht Video maken met de smartphone
Informatievaardigheden
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Les 2 – Jouw media.
Les 3 – Zullen we delen?.
Beoordelen leermiddelen
Workshop videomontage
Film theorie les 2 Cinematografie
Financieringsplan II Openingsbalans.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Project “Horizon Verbreden”
Cinematografie / stopmotion
Etiquette Etiquette Opdracht workshop.
YouTube gebruiken op school? Mediabegrip week 5/6.
 Wie chat er wel eens?  Met wie chat je?  Waar doe je dit?
WO les 1 Het sedcunair onderwijs. Op stap naar het SO Wat staat er op de voorkant? Op stap naar het secundair onderwijs. Waarover denk je dat dit zal.
Workshop iPads – iMovie/iPhoto/iPrompt Pro K. De Schuyteneer.
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Technologie Klas 1g1 3 e lesuur Vrijdag 30 oktober 2015.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
LEERJAAR 1 SAW.  Introductie bijeenkomst Periode W3S1AR en W3S1BR van 8 Februari t/m 22 April  Minimaal 250 uur werken  Begeleiding door een MWB docent.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
BEWONERGESTUURDE WIJKONTWIKKELING: DE KRACHT VAN EIGEN OPLOSSINGEN !
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Ruimte voor begeleide onderwijstijd (bot) is beperkt. Te weinig keuzedelen die herkenbaar en uitvoerbaar zijn in de praktijk. Lage bereidheid van bedrijven.
Klankkast Workshop 6 februari Wat gaan we doen?  Theorie over de klankkast  Zelf aan de slag…..  Mix en ruil  Struikelzinnen  Film  Afsluiting.
Notenschrift Hoe lees je noten? Hoe speel je noten op een piano of klokkenspel. Dit leren wij met het Formative Assessment programma. FAP.
Wat is het? Ondervoeding Voedingstoestand waarbij sprake is van een tekort of disbalans van energie, eiwit en/of andere voedingsstoffen, die leidt tot.
Möbiusband M. C. ESCHER. De zeven bruggen van Koningsbergen Euler (1732) Zoekopdracht: Wat is ‘grafentheorie’ en wat is de toepassing ervan?
MasterPeace Creating peace. Together.. SKILLZZ Les 1.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Film 1. Gebruiken 2. Vinden 3. Downloaden 4. Maken 5. Bewerken
Project ww-spelling.
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
Cinematografie.
Vul in wat persoonlijke en niet persoonlijke gegevens zijn
Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen? Gebruik dan de.
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Opdracht interview Doel
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
Les 1: Introductie Marketing
Marketing Week 7 les 1.
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Observeren Les 1.
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Gedragsproblemen en stoornissen
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Kritiek geven en krijgen
Doelen Aan het einde van de les weten jullie:
Talentontwikkeling op school Het ontwerpen van een programma voor talentontwikkeling door (aankomend) leraren.
Transcript van de presentatie:

Opdracht workshop

 Maak met je groepje 2 filmpjes over de verblijfsfase  1 filmpje zoals het hoort en 1 filmpje met verborgen fouten erin

 Upload het filmpje ( verborgen ) naar YouTube ( uitleg volgende week )  Klassikaal bekijken/ bespreken

 Regisseur  Maak een script ( beschrijving van de filmpjes )  Beschrijving van het bedrijf ( hoog/ laag/ type )  Wie filmt er?  Wie speelt wie?  Beoordeel de filmpjes?

 Praktijk?????  Demo restaurant??????  Horeca om de school??????

 Week 1. Checklist & script maken  Week 2. Filmen en uploaden  Week 3. Bekijken & elkaar beoordelen