Facebook Hoe facebook te gebruiken?. Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Eigen Kracht-conferenties
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Beheer en ordenen van digitale documenten 2008
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Wat doe je allemaal op facebook?. VRIENDEN... aanbevelen terugvinden opsporen uitnodigen.
CONCEPT VDAB SMART VACATURES Ramzi, Jen, Robin. Onze doelgroep  Werklozen en pas afgestudeerden  Wie een betere/nieuwe job wilt NIET WIE, MAAR HOE !!!
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Het energieproject EEN BEELD UIT DE PRAKTIJK. van “Ik heb geen zin om therapie te doen en dieet te gaan volgen.” tot “Wanneer is het nog eens energieproject.
Concept presentatie Taskforce Ledenwerving.. Doelen Meer leden Meer leden die in een raad willen Naamsbekendheid Voorlopen op verkiezingscampagne mei.
Onderzoek 1: Enquête Gemaakt door Mike, Dylano, Iheb en Brain.
EPortfolio Arbeidsmarktregio Friesland Datum: 12 mei 2014.
Maarten Steenhagen KUNSTFILOSOFIE COLLEGE 3 EEN FILOSOFISCHE BENADERING VAN DE KUNSTEN EXPRESSIETHEORIE Maarten Steenhagen.
Sleutels van het koninkrijk Onbewust asociaal: laat die ander eerst eens naar zichzelf kijken! GKv van glashelder -> naar ??? Wie zegt dat we de waarheid.
Wat is downloaden? Bestanden op internet zetten, Bestanden van internet binnenhalen, Surfen op internet.
Internet het wereldwijde web ontdekken dag 3. Vandaag : e-card versturen (deel 2) oefenen en vragen stellen.
StepStone Product Presentatie
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Business Source Premier (BSP) Bewaren van resultaten: mailen, printen, opslaan Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Het nieuwe solliciteren:
Nick Vanden Bussche Doelgroepinspecteur Studenten PZ Leuven.
MIDI Wat is het? En wat kan je er mee?. Wat het is. MIDI staat voor Musical Instrument Digital Interface. Het is een bestandsformaat dat als het ware.
JEUGDCOMPETITIE 2015 REGULIERE COMPETITIE. - Indeling - Regulier - Wedstrijden - Wedstrijden formulier - Site TFS - Afwezig - Indeling - Regulier - Wedstrijden.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
LLBA Op de hoogte blijven van nieuwe publicaties Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
ONZE BLOG Louise en Maya. Hoe het begon: We zaten via Skype te babbelen en we begonnen over maya haar blog en na een tijdje had Louise het idee om ook.
Academic Search Premier Bewaren van resultaten: mailen, printen, opslaan Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
?.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Nu is het plan om een map op een van de 2 computers te plaatsen en die te simpel te delen naar die andere computer ook wel SFS (Simple File Sharing) genoemd.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Kennisoverdracht via webinars. Introductie Wie ben ik? Tom Van ‘t veld Training consultant Webinar specialist Verloop van de sessie 1 uur Interactief.
Ik doe mijn spreekbeurt over…
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Patrick Vermaercke 17 maart  Tot 1 oktober 2015 kinesist in WZC Mariahuis - Gavere  Nu centrumleider in LDC Den Oever – Gavere  Sinds 2012 Zorgambassadeur.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Deel 5 Navigeren in Outlook Volgende = → toets. Wisselen tussen inbox, leesvenster en mappenlijst Inbox is actief zie blauwe arcering Inbox Leesvenster.
Hernieuwde kennismaking in vogelvlucht. Registratie.
Winkelstraat de Heurne
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Verschillende delen 1 Korintiërs 12:14-20 Opdracht:
Sociale media inzetten
Training facebook voor gevorderden
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Waarom Google slide handig of onhandig is
Digi(bord)boek project <titel project>
Minor Digital Marketing
ClupApp van HTV Berg & Dal
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Kom JIJ bij ons werken? Bekijk ons digitaal magazine en de film.
Verdiepende coachcursus 2
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Twitter • LinkedIn • Facebook
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
ProDemos schuift aan: Democratie Leeft!
Productnaam.
Welke landen zijn dit nu?
Hoe schat je merker effecten?
Zet je club op de kaart!.
De scope van het project
Transcript van de presentatie:

Facebook Hoe facebook te gebruiken?

Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe Feit blijft dat een bedrijfspagina zeer beperkt is, mensen actief benaderen zit er niet in, alleen attenderen. Afhankelijk van ‘likes’

Nieuwe idee Gebruik maken van een persoonlijke Facebook pagina Mensen uitnodigen aan de hand van onze inbox Alleen mensen die volgens ons een relevant CV hebben. CV opslaan op de G-schijf of in een map in de mail

Voorbeeld

Voordeel We kunnen mensen indelen per functie. We kunnen zelf mensen actief benaderen Zijn niet afhankelijk van ‘likes’ We weten precies wat we binnenhalen Kunnen mensen ook niet accepteren, afhankelijk van het CV