Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Advertisements

7 november Pedagogische Tact en Pedagogisch Leiderschap als antwoord…
Welkom bij Best Buddies Nederland
Het Techniek- en MotivatieKompas Leerlingen in hun kracht brengen.
Digitale middelen ter ondersteuning van het leren schrijven
Introductiebijeenkomst
Loopbaanoriëntatie en -begeleiding
Oudercomité VBS Sint Martinus
Workshop Vakdidactische dag 23 mei 2014
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
Schoolkorfbal Iedereen doet mee!.
Training Horecateam Het Rijk Golfbanen
Haptonomie Patricia Wichman & May Somers
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Hogescholen in Dialoog
Rego,stijn,flore Stop pesten !!!.
H6 werken Paragraaf 1+2.
HAN Centrum voor Ondernemerschap
Herfst 2010 basisschool Jacinta
Godsdienst.
H6 werken Paragraaf 1+2.
Zes uitgangspunten voor een goed pedagogisch klimaat
Echtscheiding: gevolgen voor kinderen
Godsdienst.
Geweldvrije Communicatie
De Waalboog Opgeruimd staat netjes. De Mier H0FVgd-RsPk7yYd16Xvg.
Workshop 6: Nieuwe wegen bij LOB
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Marco Gala 14 mei 2014.
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
Ik hou van Holland.
Een onverwacht feest Les 2
Handvaten voor een eerste gesprek
Samen sterk in verandering
Toepassingsmogelijkheden eHealth in de langdurige zorg
Learning by sleep.
Godsdienst 1.
Gemaakt door: Linde en Tessel.
Workshop ondersteunen eigen regie van de patiënt: Jeroen Havers Angela de Rooij 4 december 2014.
Werkhoudingsproblemen bij hoogbegaafde kinderen
Gemaakt door Lieke en Hanna
Gentle Teaching.
Les 5 – Goed doen 2.0.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Welkom heten en het gebruik van namen
BACTERIËN.
3D Design en 3D Printing woensdag 19 november 2014.
Welkom Informatieavond 9 september 2014 “Samen in beweging blijven en oog voor elkaar”
Transvorm Actueel Vrijwilligersbeleid in tijden van transitie (en daarna) Woensdag 21 januari 2015.
Elasticiteitsmodulus
Let op!
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Het familieteam Gastvrij in de zorg.
Financieringsplan II Openingsbalans.
Kanjertraining..
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Hospitality Coach Training Gastvrij Apenheul, Laura de la Mar, 25/26 maart 2015.
Spreekbeurt katten!!!!!!!!!!! Leila en Kiana.
De veranderende rol van de corporatie als vragende partij Docentendag Savantis 18 maart 2015 Margriet Drijver.
Kick-off Train-de-trainer
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Reportage inloophuis Sta Op Zorg Vlissingen 2015.
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Lespakket Opleidingen
Duurzame inzetbaarheid
De biologie van gastvrijheid Laura de la Mar – april 2015
Duurzame inzetbaarheid
Als je er graag toe doet en wat wil dóen!
Transcript van de presentatie:

Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse

Programma Welkom! Op naar een gastvrij 2015 Waarom gastvrijheid? Welke gastvrijheidsbeleving willen we onze gasten laten ervaren? Programma

Wat levert gastvrijheid op?

minder meer Toelichting NPS inzichten: ambassadeurs i.p.v. tevreden klanten

De biologie van gastvrijheid

Lachen = endorfine Een kind lacht 300-400 keer per dag. Een volwassene 10-15 keer per dag. 1950: 18 minuten per dag lachen. 2000: 6 minuten per dag lachen.

Serotonine VIP gevoel: trots, status en erkenning, zelfvertrouwen, gewaardeerd en belangrijk voelen. Versterkt relatie en is aanstekelijk!

Oxytocine: liefdeshormoon Graag bij anderen zijn, aanraking zoals hand schudden, onbaatzuchtige inspanning, vertrouwen.

Waardering door te geven Waardering door te geven. Passie, energie en plezier in je werk door gastvrijheid.

Gastvrijheid is… https://www.youtube.com/watch?v=OtWRCIkFl00

Gastvrijheid bij Apenheul Welke gastvrijheidsbeleving willen je de gasten laten ervaren?

Eerste indruk in … seconden 7

Welke eerste indruk krijg ik als ik bij jullie op bezoek kom?

GET THE BASICS RIGHT

Gastheerschap is je tweede beroep Voor iedere medewerker andere uitdaging i.v.m. kernkwaliteiten

In dialoog Welk gastvrij gedrag vragen we van onze medewerkers? Wij zijn de succesfactoren van een seizoen lang gastvrijheid op topniveau? Hoe kan ik als leidinggevende de ontwikkeling en borging van gastvrijheid ondersteunen?

Download de app ‘gastvrijheid’ www.GastvrijheidinBedrijf.nl Facebook.com/GastvrijheidInBedrijf Afsluitend: Verwijs website platform Boek: vraag of wie wil het boek en waarom?