Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De kansen én valkuilen van nieuwe media
Advertisements

SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Communicatiestrategie
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Het grootste wereldwijde sociale netwerk Marleen, Jens, Anouk, Steven Suzanne, Leo, Nathan.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Arteveldehogeschool Office management
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Facebook Zie de kansen!.
Workshop contentstrategie
Nieuw relatiemanagement, SCRM
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Actieplan ‘Veilig Werken in de Zorg’.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Hoe zet ik social media in
aFscheid einde schooljaar
Social media presentatie
 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop.
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Eindpresentatie Digital Marketing
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Psychiatrisch Centrum Duffel  Maakt deel uit van Emmaüs vzw  Psychiatrisch ziekenhuis: 601 bedden  Psychiatrische verzorgingstehuis:
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Operationeel plan DIMAGINI
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Campagne taalvaardigheid
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Redactiekwartier.
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Inge Jansen – CDM3a

Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden welke aansluiten bij de doelgroep van allerlei landelijke aanbieders.

Inzetten van media kanaal  Facebook  Meest gebruikte sociale netwerk in Nederland  Kanaal waar de meeste mensen uit de doelgroep actief op zijn  Helft van de Facebook gebruikers logt dagelijks in

Doelstellingen realiseren  Minimaal 15 likes binnen twee weken na het opzetten van de pagina.  Minimaal 40 likes aan het einde van dit kwartaal.  Interactie op de pagina door tenminste vier personen.

Contentstrategie  Gemiddeld vijf keer per week een leuke aanbieding, actie, korting of wedstrijd plaatsen op wisselende momenten.  Monitoren welke content het beste aanslaat en wat het beste tijdstip van plaatsing is.  Content voornamelijk laten bestaan uit foto’s en video’s.

Meten is weten  Statistieken meten mbv Facebook Statistieken  Meten hoevaak op een link is geklikt mbv bitly.com  Is een succes als alle doelstellingen behaald zijn!