Inge Jansen – CDM3a
Afbakening op basis van social media concepting Doelgroep: Nederlandse studenten Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden welke aansluiten bij de doelgroep van allerlei landelijke aanbieders.
Inzetten van media kanaal Facebook Meest gebruikte sociale netwerk in Nederland Kanaal waar de meeste mensen uit de doelgroep actief op zijn Helft van de Facebook gebruikers logt dagelijks in
Doelstellingen realiseren Minimaal 15 likes binnen twee weken na het opzetten van de pagina. Minimaal 40 likes aan het einde van dit kwartaal. Interactie op de pagina door tenminste vier personen.
Contentstrategie Gemiddeld vijf keer per week een leuke aanbieding, actie, korting of wedstrijd plaatsen op wisselende momenten. Monitoren welke content het beste aanslaat en wat het beste tijdstip van plaatsing is. Content voornamelijk laten bestaan uit foto’s en video’s.
Meten is weten Statistieken meten mbv Facebook Statistieken Meten hoevaak op een link is geklikt mbv bitly.com Is een succes als alle doelstellingen behaald zijn!