#1Thinking of Development. - Thinking of Development - Methods of Development - Interactive Development.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
VAF Campus 23/09/11 - MEDIA. Bert Lesaffer VAF Campus 23/09/11 - MEDIA.
Advertisements

Factoren rendement handreiking voor discussie P. Reijns.
Les 7: Game testing. Goed nieuws! Het spel laten spelen om je gameplay te testen. Playtest Voldoet de gameplay aan vooraf gestelde doelen?
INFORMATIE AVOND BOUW 4 19 AUGUSTUS WELKOM •algemene informatie en de dagelijkse praktijk op school •kijkje in het lokaal van uw kind tot
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
Wie ben ik?. Wie ben ik? Wat is dyslexie? ‘Dyslexie is een stoornis die gekenmerkt wordt door hardnekkige problemen in de automatisering van de woordidentificatie.
Fashion and Trends Webquest. The assignment 1.Zoek op internet naar een aantal bekende ontwerpers. Kies er vier (minimaal 2). Zoek over deze ontwerpers.
Inleiding in de Civiele Techniek
Medmec 1 herfst Les 4. Dummie Verwerk een actueel thema in je dummie Bv. Pausbezoek Londen Bv. Prinsjesdag Bv. ………………..
Leren redeneren en experimenteren met concept cartoons
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
Hang je poppetje op de muur.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Chapter 9. Understanding Multivariate Techniques
Non-parametrische technieken
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
INTERACTION DESIGN Week 8.
1 student per klas voor het panelgesprek
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Medmec 1 herfst Les 4.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
CO 2 is, in tegenstelling tot andere emissies zoals NO X, fijn stof, en CO), geen ongewenst neveneffect van de verbranding. CO 2 is geen vervuilend gas.
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
Project Dream Methods of Development Thinking of Development.
Methods of Development. Organisatie Proces Techniek.
MethodsofDevelopment. Disclaimer De game industrie is geen technologische industrie, maar een entertainment industrie met een technologisch component.
Tim Nelemans GDD G1 Fijne Break gehad?. HTML  Nieuw programma  Eerste contact programmeren  Hardcore programmeren vs oppervlakkig programmeren.
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
Welkom.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Meertrapsmailing: verschillende vormen 1)De teaser: –1e mailing (is de voorloper/teaser) –2e mailing (hoofdmailing) 2)De reminder: –1e mailing (hoofdmailing)
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 19 SEPTEMBER.  WELKOM  OUDERRAAD (mevr. Jacobs)  ENQUÊTE ( Fleur Drijvers, Gina Slenders)  INFORMATIE EXAMENJAAR (
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Functioneel ontwerpen voor SharePoint
Zelfhulpgids naar werk
Jaaropdracht.
Weersonafhankelijk werken WOW. Fasen van het project WOW 1.Opstart 29 augustus ‘11. 2.Deskresearch en interviews 1 september ‘11 3.Onderzoek mogelijkheden.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
Vernieuwend Advies op maat Deskundige begeleiding Individueel of in groep Multidisciplinair.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
Media en creativiteit Herfst les 3.
De surprise … een verrassend cadeautje. jouw lootje maandag 29 oktober krijg je jouw lege lootje mee naar huis.
Game development. Inhoud Inhoudsopgaven Wat is gamedevelopment? Proces gamedevelopment Welke beroepen vallen onder gamedevelopment? Wat is de toekomst.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Workshop Sessie 2 ‘De kracht van het proces’ Guy de Hoop
Methods of Development #2: Logistiek. Conceptfase Pre-productiefase Productiefase Post-productiefase.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Bijeenkomst 3 Rotterdam, 00 januari 2007 Lesopbouw 7 i.p.v. 9 lessen! Les 1 & 2: Context Les 3 & 4: karakterschets team Les 5, 6 & 7: Organisatorisch.
Kennismakingsavond HAVO 5 / Atheneum 6 Welkom coördinator H5/A6 = Dhr. J. van Dam.
Serious game ter preventie van PTSD. IJsfontein Vrije Universiteit Amsterdam Sectie Klinische Psychologie Probleem analyse ConceptPrototype Play-test.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Loopbaancompetenties
Ouderavond Cambridge 2016.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Probleemomschrijving/PES
AFSPREKEN MET VRIENDEN
Marketing & Management
-Alejandro Gonzalez Inarritu
Burgerschap Thema: politiek
Voorbeeld. Tijdens een SLB les heb ik mijn netwerk in kaart gebracht. Ik kwam er achter dat mijn netwerk niet zo heel groot is. Als ik kijk naar welke.
Transcript van de presentatie:

#1Thinking of Development

- Thinking of Development - Methods of Development - Interactive Development

- Thinking of Development - Methods of Development - Interactive Development

IdeeCode

IdeeCodeSpec

 Huiswerk maken loont de moeite  Correlatie tussen inleverdatum en eindcijfer  50% levert te laat in  GDD scoort het best!

 Conceptfase  Pre-productiefase  Productiefase  Post-productiefase

Beschrijf op maximaal 1 A4tje wat er van jouw discipline als game/interaction designer of game artist verwacht wordt in de 4 fasen van het ontwikkelproces:  Conceptfase  Pre-productie  Productie  Post-productie Deadline: dinsdag 10/11/09