Studium Excellentie What you get is what you see.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digital Playground Programma workshop 4 april
Advertisements

Media en creativiteit module 8 Engagement
Thema 7 Les 1a Smaak. • recensie = een tekst waarin je opschrijft wat je ervan vindt.
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
-is een beeldschrift: foto, prent, voorstelling, met een betekenis
Hoe ik verander Shirine Moerkerken
WordPress les 3.
‘Ik moet meer lezen met mijn ogen en minder met mijn hart.’
IAM V2 Trendanalyse 24 september 2008.
Webpagina ’ s maken ITV 10 maart Onderwerpen Ontwerp en inhoud Navigatie HTML: de basis Webpagina’s in Word.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Beelden om te kiezen Docentendag Politicologie Elly te Molder & Juul Willen Donderdag 31 oktober 2013.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit medmed07 Privacy, reputation and control (voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
… een nieuwe zoekmachine! “Dear finance support desk customers, The search facility within the knowledge base will be improved to help you find information.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Welkom! Media & Creativiteit Les 2
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
THEMA: Het creatieve proces
In deze paragraaf maak je een eerste omschrijving betreffende uw onderwerp en waarom je dit onderwerp hebt gekozen… Voor de opmaak verander je het best.
Sint zoekt een huis!!!!!.
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Didactiek en een iPad Carla Upperman Docente Biologie
Drie concepten Wat is de visie van de school op taal en rekenen? Hoe je kijkt naar taal en rekenen bepaalt wat je in de klas terugziet. Is taal meer dan.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Inleiding CIW Analysecollege 7. Opdracht 1 In de tekst van Coupland and Jaworski staan deze auteurs uitvoerig stil bij het begrip discourse. Bekijk de.
Het wezen van ‘contact’
Het project en de site beogen huidige en toekomstige generaties kunstdocenten op te leiden in het ontwikkelen en geven van kunstlessen op het snijvlak.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 3.
Co-Green Dit is een sheet met tekst. Dit is de kop. Dit is bullit 1. Deze bullits kunnen over de gehele lengte van de sheet doorlopen Dit is bullit.
Media en creativiteit Herfst les 3.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Lezen leren.
Nothing Is As It Seems Introduction Lesson. What are we going to do? - We gaan deze periode spreek, luister, lees en schrijflessen in een thema oefenen.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
BIJ HET BEANTWOORDEN VAN LEESVRAGEN LITERATUURGESCHIEDENIS
Deltion College Engels B2 Lezen[Edu/001] /subvaardigheid schrijven korte samenvattingen thema: Exotic news can-do : lezen om informatie op te doen - kan.
Media en Creativiteit jaar 1 deeltijd 1 e semester Pia Terstroet daar alle slides van voorgaande.
Coach’s Eye: sometimes all it takes is looking at a specific moment to improve your performance.
What’s in a name?. Wat is een christen? What’s in a name?
Thema leven Digitale geletterdheid van 14-jarigen Martina Meelissen Vakgroep Onderzoeksmethodologie, Meetmethoden en Data-analyse Universiteit Twente.
Retrospective.
HOORCOLLEGE 5 ONDERZOEKSVAAR DIGHEDEN 3 Instituut voor Sociale Opleidingen.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Quality of CareResearch Programme > Prof. Guy Widdershoven Meer veerkracht, minder zorg? Department of Medical Humanities.
Vakdidactiek Bijeenkomst 2 periode 2 16 november 2015.
(Moleculair) Mechanistisch Redeneren Een centrale denkwijze in de bètavakken Dr. ir. Marc van Mil Post-doc onderwijsinnovaties Biomedische Wetenschappen.
Medezeggenschap Nu & Toekomst Landelijke Cliënten Raad 6 september 2014.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Geluids diagrammen Aan het einde kun je:
Transcript van de presentatie:

Studium Excellentie What you get is what you see

Vandaag  Nabespreking lezing CASCO  Visual literacy  Semiotiek  Beeldmetaforen  Voorbereiding lezing Danielle Arets

Nabespreking CASCO  Ervaringen  Nog vragen?  Link kunst en trends  Welke trends zijn je bijgebleven?

What you get is what you see Doel van thema:  Visual literacy in context plaatsen  Begrijpen wat visual literacy is  Leren beelden analyseren

Visual literacy - context Mediawijsheid Wat valt daar allemaal onder? Ook visuele geletterdheid: “De mate waarin mensen beelden kunnen 'lezen' en met audiovisuele media overweg kunnen.” (definitie Mediawijsheid.nl)

Visual literacy - context Beeldcultuur

Visual literacy Wat moet een visueel geletterd persoon kunnen? "Being visually literate is a combination of syntax and semantics."

Semiotiek René Magritte La Trahison des images (Het verraad van de afbeelding) 1928/1929

Beeldmetaforen Sluit dit aan op semiotiek? Analyse van en oordeel over

Beeldmetaforen Hoe zou je de theorie die Mazel beschrijft kunnen gebruiken wanneer je zelf beeld creëert?

Danielle Arets Hebben jullie genoeg te vragen?