Gemaakt door: Jordi de voorzitter Yasin, Driess en Gerwen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De schaduw van Jan Harrie Geelen Querido.
Advertisements

Wie heeft de stickers van de juf gepakt?
Uitslag enquête over online pesten
Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
flying surveillance (vliegende bewaking)
Dyslexie Deze spreekbeurt van Eva, groep 6, gemaakt voor school, november Mijn spreekbeurt gaat over dyslexie.
Verborgen vormen van pesten
Door Rosalie Blok. Op 4 mei 2013 heb ik besloten om naar de dodenherdenking te gaan in een dorp in de provincie Zeeland. Dit wordt jaarlijks georganiseerd.
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Op Sint-Montfort.
Beveiliging.
We willen allemaal een rustige fijne tijd op school…
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Voor hen die nog een moeder hebben is dit heel mooi.
DE LAURENTIUS PRAKTIJKSCHOOL IN DELFT
De schaduw en het licht Tekst Toon Hermans Muziek James Galway
Opwekking 625 Wat een liefde ???.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
2.3 De pet past ons allemaal Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken Huiswerk.
7.2: Geschiedenis van de verzorgingsstaat
10.2: Geschiedenis van de pluriforme samenleving
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
De tafel van:.
Gemaakt door Mila en Luuk
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
SOCIALE COMPETENTIE Jacqueline Blaak-Venneman.
Deltion College Engels
Spelregeltest Oliveo Handbal
Interpreteren van data
Door Kato,Niels, Nikita. Wat doet dat Beest daar ? Waarom lig je op je rug ?
Mm, lekker warm en veilig hang ik aan moeders takken. Het is hier zo fijn, zo gezellig. Mijn vrienden de dieren komen langs. Ze eten en rusten uit. Het.
MIS HET NIET! JE DIPLOMA.
Veiligheid op Kantoor Ja, ook op Kantoor!.
1.2: geschiedenis van de rechtsstaat
Wees slimmer dan de machine
Eerste Hulp Bij Ontruimen DE TABLE-TOPOEFENING
Wat doet de voedsel- en warenautoriteit.
2.3 De pet past ons allemaal Nakijken (2.2) Intro HC Opdracht Opdracht bespreken HC: 3.2 kort Huiswerk.
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
VACCM H4 Calamiteiten Manager Handel.
Voorkomen van Diefstal
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
Babbelen met ouders… maar niet zomaar!
Stage: Basisschool de Klingerberg
Het praktisch verkeersexamen start vanaf
E EN BEZOEK AAN P NEUMAN met: Anne, Sanne, Donny, Maggy, Sennah, Sil en Micah. Veel plezier!
Presentatie Van:Sjemmik,Daan,Robin en Remo Veiligheidsplan.
Presentatie ontruimingsplan
Verkeerssituatie rond onze school
Ik ben 10 jaar Ja ik ga vandaag voor het eerst naar de heksen school. Het is ver lopen maar later kan ik vliegen en hoef ik niet meer te lopen. En later.
Hoe zag het plaatsje Ootmarsum er in de oorlog uit? Wij probeerden hier achter te komen en dat is ons gelukt. Wij gaan jullie er over vertellen.  Dit.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
, Sociale veiligheid is cruciaal voor kinderen om te kunnen leren Evt. logo van de school.
Vrijwilligerswerk in Peru Babette en Minoesch. Waar ligt Peru?
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
Voorlichting vuurwerk. Wat is vuurwerk? zIIFGM zIIFGM.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
11. Ongevallen 11.1 Wat te doen bij incidenten?
De Pepernotenquiz Groep ..
Slim tellen.
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Slim tellen.
SEL Les 2: normen en waarden.
D&P P1 Organiseren van een activiteit Hoofdstuk 6 - Veiligheid
Semantisatieverhaal: Vroeger wilde ik heel graag een huisdier
Semantisatieverhaal:
Transcript van de presentatie:

Gemaakt door: Jordi de voorzitter Yasin, Driess en Gerwen

 1. ontruimingsplan.  2. buiten school beveiliging.  3. bewakers en BHVérs.  4. rookmelder en signaal melders.  5 bronvermelding.  6 einde.

 Goed: gele kaartje leerlingen, borden, nooduitgangen  Mindergoed: aula, bordje 309, kamertje smo, 340 niet op plattegrond, poort

 Wat er goed is?  Wat er niet goed is?

Wat is de grens van een bewaker Surveilleren, opletten, aanspreken bij een ongewenste situatie, Aanspreken bij overlast, en kijken of leerlingen zich aan de regels houd. Het licht dan aan de conflicten en aan de situatie die zich voor doen. Ze spreken hun eerst aan als dat niet lukt nemen ze maatregelen, en anders wordt het gekoppeld naar de mentor. Het wordt met de mentor afgehandeld, je kan dus ook dubbel straf krijgen. Beveiliging 2, het is in principe conciërge werk wat een bewaker in neemt. Het veiligheid van nu is veel beter dan vroeger, eerst werden er per dag wel iemand bedreigt, en mensen die niet hier op school zaten kwamen zelfs na binnen 1) Wat doet een bhv’er   Rond om en in calamiteiten helpen  1) Wat voor diploma heb je nodig   Je hebt een EHBO en BHV er diploma nodig  1) Op wat moet je letten als bhv’er   Licht eraan welke calamiteiten er zijn, als er een brand is of een bom meldingen moet ik iedereen uit het gebouw helpen. Ik moet ook de tassen controleren als er iets verdacht is moet ik die laten liggen.  1) Waarom bent u een bh-ver   Ik vind het Interessant en prettig als ik mensen mag helpen met calamiteiten.  1) Wat is het ergste wat u heeft meegemaakt  Ik heb nog niks ergs meegemaakt zoals een brand, maar wel een blessuren in het gym lokaal daar was de knieschrijf weg gesprongen naar de zijkant.  1) Heeft u wel eens loosalarm meegemaakt  Nee nog nooit loosalarm we doen wel oefeningen.  7)Moet je sportief zijn om bhv'er  Nee maar het is het beste als je dat wel bent voor als je het hele lokaal moet rond rennen 

 Waar hangen die.  Waarvoor worden die gebruikt.  Wat is goed?  Wat kan er beter?

 

 Bedankt voor jullie aandacht  Zijn er nog vragen?