Gemaakt door: Jordi de voorzitter Yasin, Driess en Gerwen
1. ontruimingsplan. 2. buiten school beveiliging. 3. bewakers en BHVérs. 4. rookmelder en signaal melders. 5 bronvermelding. 6 einde.
Goed: gele kaartje leerlingen, borden, nooduitgangen Mindergoed: aula, bordje 309, kamertje smo, 340 niet op plattegrond, poort
Wat er goed is? Wat er niet goed is?
Wat is de grens van een bewaker Surveilleren, opletten, aanspreken bij een ongewenste situatie, Aanspreken bij overlast, en kijken of leerlingen zich aan de regels houd. Het licht dan aan de conflicten en aan de situatie die zich voor doen. Ze spreken hun eerst aan als dat niet lukt nemen ze maatregelen, en anders wordt het gekoppeld naar de mentor. Het wordt met de mentor afgehandeld, je kan dus ook dubbel straf krijgen. Beveiliging 2, het is in principe conciërge werk wat een bewaker in neemt. Het veiligheid van nu is veel beter dan vroeger, eerst werden er per dag wel iemand bedreigt, en mensen die niet hier op school zaten kwamen zelfs na binnen 1) Wat doet een bhv’er Rond om en in calamiteiten helpen 1) Wat voor diploma heb je nodig Je hebt een EHBO en BHV er diploma nodig 1) Op wat moet je letten als bhv’er Licht eraan welke calamiteiten er zijn, als er een brand is of een bom meldingen moet ik iedereen uit het gebouw helpen. Ik moet ook de tassen controleren als er iets verdacht is moet ik die laten liggen. 1) Waarom bent u een bh-ver Ik vind het Interessant en prettig als ik mensen mag helpen met calamiteiten. 1) Wat is het ergste wat u heeft meegemaakt Ik heb nog niks ergs meegemaakt zoals een brand, maar wel een blessuren in het gym lokaal daar was de knieschrijf weg gesprongen naar de zijkant. 1) Heeft u wel eens loosalarm meegemaakt Nee nog nooit loosalarm we doen wel oefeningen. 7)Moet je sportief zijn om bhv'er Nee maar het is het beste als je dat wel bent voor als je het hele lokaal moet rond rennen
Waar hangen die. Waarvoor worden die gebruikt. Wat is goed? Wat kan er beter?
Bedankt voor jullie aandacht Zijn er nog vragen?