1 van 3 41 Waar denk je aan? (1) 1 Werk in tweetallen. Waar denk je aan bij...? Vertel om beurten waar je aan denkt. Schrijf het op één blaadje. Ieder.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Algemene Weetjes Over Tekst verklaren en het CSE.
Advertisements

Simultaan Tafelrondje
Binnen / Buitenkring Maak een binnen- en buitenkring
Coöperatieve leerstrategieën
Sollicitatiegesprek.
Mijn stage bij kiffen Naam: eddy Klas: 5b Jaar: 2005 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar.
mijn stage bij SWEET & CANDY Naam: Ergun Salmangil Klas: 6A Jaar:
6 VWO B2 deel 2 A1.1 vraag 3 Karl Friedrich Gauss.
Godsdienst 1.
Een lessenserie van drie lessen
Cito eindtoets 2012 Van dinsdag 7 februari t/m donderdag 9 februari.
Mijn stage bij Naam: Klas: Jaar: Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin je stage loopt.
Naam: Aylin Klas: 4a Jaar: 2010/2011
Albert heijn Naam: *jurgen Klas: *5b Jaar: *2005/2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar.
Naam: Merve Klas: 4c Jaar:
Mijn stage bij : C1000 Hans Kok
Werken met beelden Fontys lerarenopleiding Tilburg
1 van 4 6 Delen met rest 1. Voorbeeld. 2. Vergelijken in tweetallen. 3. Bespreken in viertallen.
44 Doosjes (1) Lengte, breedte, hoogte meten Inhoud berekenen
31 Breuken scheuren Acht repen scheuren. Repen verdelen.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Programmeren met If This Then That (IFTTT)
Een Antilliaanse vrouw komt binnen om een uitkering aan te vragen
Effectief rekenonderwijs
Seksueel grensoverschrijdend gedrag
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
Voorbereiding toets Wat gaan we doen vandaag? Theorie Zelf aan de slag Elkaar toetsen.
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Deel 2 (individueel) personalizen van de objecten 30 minuten.
Les 1. Boeven in beeld Haha ah. Doelen Na deze les: kunnen jullie uitleggen hoe, als we naar een filmpje kijken, onze indrukken wordt beïnvloed door kleur,
startopdracht Laat je boeken in je tas, pak alleen een pen
Lezen: doe het goed voor
Fantasiedieren Beeldende Vorming donderdag
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Sleutels, codes en aanwijzingen
Week 4 Conversatieanalyse - interactie in de klas.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Begrippen Koude Oorlog In verband brengen met elkaar of met bronnen.
Het OBIT-model Oppervlakkig leren en leren met diepgang
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
Een Antilliaanse vrouw komt binnen om een uitkering aan te vragen
Deel 4: Spreken en gesprekken
Introductie Jaar 2 Dag 1: Kennismaken.
Alinea: kernzin + uitwerking
Rekenbingo Negatieve getallen
S/k/l interviewen.
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
ADL, les 2 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Introductie Jaar 2 Dag 1: Kennismaken.
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Didactische structuren
Agressie op de werkvloer
Aan het werk! Een les over vacatures, beroepsvaardigheden en
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Opdracht interview Ouderen & Technologie
beslist geen rocket science
Hoe schrijf ik dat woord?
ONDERNEMEND LEREN LES: DE WERELDBOL.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 3.
Les 5: Verbale communicatie
Les 3: regels en afspraken met de klas
Les 4: iedereen is anders
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 1
KEN JE KERK.
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
Van minder naar meer Getallen 11 t/m 20.
Filosofie voorspellen.
Transcript van de presentatie:

1 van 3 41 Waar denk je aan? (1) 1 Werk in tweetallen. Waar denk je aan bij...? Vertel om beurten waar je aan denkt. Schrijf het op één blaadje. Ieder schrijft met een andere kleur.

2 van 3 41 Waar denk je aan? (2) 2 Antwoorden vergelijken in viertallen. Wissel de antwoorden uit met een ander tweetal. Om beurten iets noemen van je blaadje. Schrijf nieuwe dingen op je blad erbij in een andere kleur.

3 van 3 41 Waar denk je aan? (3) 3 Nieuwe situaties bedenken. Probeer nog een paar nieuwe situaties te bedenken. Schrijf deze onderaan het blaadje. 4 Reflectie. Met elkaar vullen we een woordweb op het bord. Elk viertal noemt een situatie die nog niet genoemd is.