Branding & Design, Brandguide

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Advertisements

Het label van de stad Den Haag De vlieger
Ontwerpen van een logo Gebruikte programma’s: Powerpoint, Word, Paint, irfanview (zonder plugins) en Publisher.
Korte handleiding: een ppt met sneeuweffect…
Logotypes Woord- en beeldmerken.
Presentatie aan LE-Synstage 3 september 2010 Training webXpress en Google Analytics.
Corporate Guidelines.
HTMLHTML UITLEG & CURSUS. Inleiding HTML: Hyper Text Mark-up Language.
PowerPointslides maken
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
BO case BO case > PM vaardigheden Projectmanagementvaardigheden > manage je team in het V1project Tijdens deel 1 van de BO case maakt de student.
Branding en Design Een ‘brand’ is een ‘trust mark’ (vertrouwens stempel) “Tom Peters” Robert Crain Andre Hoogendorp.
Branding en Design Een ‘brand’ is een ‘trust mark’ (vertrouwens stempel) “Tom Peters” Robert Crain Andre Hoogendorp.
Pia Terstroet (Terpm) Mail: Wiki:
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Kleuren Kleuren.
Ziggie Wijnen & Marlie van Meer Hoeveel weten wij over ons koopgedrag?
Presentatie De Rijks Canon
Geen natuurlijke kleur. Het moet groen,bruin, zandkleurig etc. zijn. Maar geen blauw. Logo en plaatjes van het bedrijf.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent xxxx.
voor de leerlingen van de 1ste en 2de graad
Logo Kleur Typografie Scherm layout (grid) Beelden en illustraties
Sponsormogelijkheden
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
MAXIMAAL DRIE WOORDEN Public ONDERTITEL NAAM / AFDELING OF FUNCTIE
Nieuwjaarsbrief aan God
October 2007copyright © ton van bragt (60 3) Terug blik / vooruit blik Een 25 jarig huwelijk is een moment van terugblikken.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
H51PHOTOSHOP 1 Les 4 Hagar: Vullen. audiovisueel centrum meise 2 Overzicht Elementaire handelingen  Vullen  Patronen.
Logo’s en kleurgebruik
Lesopdracht les 04: Visuele identiteit
Vraag 1: 5x6x9= Vraag 2: De meester koopt 5 schriften. 1 schrift kost 1,20 euro. Hoeveel moet de meester betalen? 6,00 euro 5,80 euro 6,20.
Stijlgids “Vroemmm”. Logo De logo bestaat uit de naam van het spel. De geschreven wijze van de naam moet een soort racebaan voorstellen, het is grijs.
Stijlgids “The Nineblades”. Logo De logo bestaat uit de naam, subtitel en de beeldmerk. De beeldmerk links van de woordmerk moet je zien als 9 zwaarden.
Presentatie Gemaakt door Noa, Luc en Kevin. Noa doet: Brochure over Zaandam Mock up voor de brochure, lettertype, kleurgebruik, slogan Luc doet: USP,
Huisstijl voor hotel west Door: Mikey Eduardo Neil.
ALS EEN WAARDEVOL STUKJE BELEVING HET BOEK. BOEKEN.
Peter Diem Koeien. Wie is die Peter? Kunstenaar uit Nederland. Veel voorkomend thema in zijn werk: koeien. Gebruikt veel felle kleuren, geen wit meer.
ARNHEM NAAM DATUM TITEL Voeg afbeelding in, klik rechts en kies Naar achtergrond, pas dan de tekst aan.
, Stans van Dongen Vignetten in de huisstijl.
Schoollogo’s Gespreksvorm
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Lekker hangen! Een hangplek in schutkleuren of signaalkleuren Blz
Kleur….
Stappenplan film project-4H/V
Empedocles Griekenland 492 v C-432 v C wikipedia
Johannes Diderik Van der Waals
Meetkunst Les 5 Wat is een patroon?.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Evangelista Torricelli
Jan Hendrik Hooghiemstra 31 augustus 2017
Kikker kleuren
Psychotherapeutische interventies voor de huisarts Deel 2: Oplossingsgericht werken Deze sjabloon kan worden gebruikt als beginbestand voor het presenteren.
Amadeo Avogadro Italië wikipedia
Een korte test voor autokenners
Competitiewedstrijd Alken
Dit was Piet Mondriaan. Hij is een hele beroemde Nederlandse schilder
Voorlichting profiel zorg en welzijn
Omzetting van kleur naar zwart wit
Meetkunst Les 6 Wat is een patroon?.
SENIORENRAAD OEGSTGEEST
Art & Design Productvormgeving.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Terug Wat heb je nodig? Tijdschriften, schaar, lijm, A4 of A3-tje. Wat moet je doen? Je gaat een collage maken. Je gaat foto’s van oude gebouwen (ouder.
volgende bladzijde terug
Welkom bij onze workshop!
Transcript van de presentatie:

Branding & Design, Brandguide Robert Crain, Andre Hoogendorp

Branding & Design, Brandguide Introductie Kernwaarden van het merk Het logo (afbeelding en een korte rationale van het logo) Logokleuren Uitvoering van het logo Plaatsing van de tagline/payoff/slogan tov het logo Wat mag absoluut niet met het logo Typografische stijl Gebruik van het logo op verschillende touchpoints Contactgegevens ontwerper/bureau

Branding & Design, Brandguide Introductie Geef aan hoe deze brandguide het beste gebruikt kan worden. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 2. Kernwaarden van het merk Wat zijn de kernwaarden van het merk en hoe vind ik dat terug in het logo. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 3. Het logo (afbeelding en een korte rationale van het logo). Wat zijn de kernwaarden van het merk en hoe vind ik dat terug in het logo. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 4a.De kleuren van het logo In RGB en CMYK. Plaats de kleuren in vlakjes. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 4b.De kleuren van het logo Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 5. Uitvoering van het logo Verschillende achtergronden/kleuren. Zwart/wit. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 6. Plaatsing van de slogan tov logo Laat zien hoe de slogan staat in het vlak tov het logo. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 7. Wat mag absoluut niet met het logo Visualiseer fout logo gebruik. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 8. Typografische stijl Wat is het font dat wordt gebruikt binnen de huisstijl. Vrbld.

Branding & Design, Brandguide 9. Logogebruik op verschillende touchpoints

Branding & Design, Brandguide 10.Contactgegevens ontwerper/bureau