WE MAD WELKOM! Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Advertisements

SAMEN LEVEN ONTMOETING SOCIALE NETWERKEN SERVICEPUNT VRIJWILLIGERS.
De kern van projectmanagement
Huizen van de Wijk Winterconferentie Daniëlle Wijbrans 7 december 2011.
Business concept SMART-consultants
Crosslab Sensory Shopping
Sylvia v/d Pal en Maaike Beltman
Lijn in NLT ? Henriette Kok Baukje Lobregt
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
“kiezen voor gezond leven”
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Plan van aanpak Homechasers.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Marketing Werkgroep 6.
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media en creativiteit Identiteit
Projectplan Social Media Event
 Project Playable  Opdracht: 2 smaken  Uitvoering  Vragen?
Grote Rekendag a minor problem Vincent Jonker, fi Leo Prinsen, ipabo.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Geld verdienen met trends
Workshop First Lego League
Don’t underestimate us
Blancko Rutgers Nisso Groep
The force WE GOT IT!.
INLEIDING ONDERZOEK MARKETING, MARKTONDERZOEK & COMMUNICATIE
Onderzoeksplan Jelle van Doorne IPD4. Wie ben ik?  Jelle van Doorne  Interactive Performance Design  Game designer  Kunstzinnige games, diepere lagen.
 Kimberley Verhage  Thomas Dral  Mandy Deegeling.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Zelhem 2mei 2013 Hanneke Verweij Biedt u hulp aan de meest kwetsbaren?
Invuloefeni ng. Bijdragen aan het oplossen van sociaal maatschappelijke problemen zoals de langdurige leegstand van panden in Amsterdam. Voor leegstaande.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Samenwerking Wagenborgen September 2014
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
“Groot onderhoud Huis ter Duinstraat / Nieuwe Zeeweg” Afdeling Openbare Werken Dhr. P. Verhoef Doel presentatie: informerend.
Innovatieve Marketing Caput Groep A Crowdsourcing.
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Project 4: “Sloepenrace”
Project 01 – ‘Connecting Vibes’
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
CMTONT01-1- Ontwerpen als dit goed doordacht is... CMTONT01-1.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
SPH deeltijd jaar 2 onderzoeksvaardigheden.
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Interactieve Mantelzorgkamer Share&Care
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Leiding geven. programma huiswerk rollenspel toelichting rollen/team opdracht verder uitwerken.
WELKOM. ONS TEAM Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
Marktonderzoek Zonder inzicht in het gedrag van de klanten/markt kan er geen marketingbeleid gevoerd worden.
Computational Thinking Leren op je Eigen Niveau
We help you to reach your goal!
Iv-Infra.
Jobbeurzen voor jongeren
Welkom informatiebijeenkomst aanbesteding
Product van TU Delft, SEC
Netwerkweek #2: ONDERNEMEN.
Kaizen Quick Reference Card
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 2
Product van TU Delft, SEC
Transcript van de presentatie:

WE MAD WELKOM! Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Opdracht Planning Aanpak Onderzoeksplan Vragen WE MAD Inhoud Het team Opdracht Planning Aanpak Onderzoeksplan Vragen Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet Nik Lijnis Huffenreuter Diana van der Spek WE MAD Het team Valerie Kreukniet Nik Lijnis Huffenreuter Diana van der Spek Echart Verweij Marloes van Wijk Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter WE MAD Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter Diana van der Spek Echart Verweij Marloes van Wijk Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet  Marketeer WE MAD Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter  Ontwerper, notulist Diana van der Spek Echart Verweij Marloes van Wijk Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet  Marketeer WE MAD Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter  Ontwerper, notulist Diana van der Spek  Ontwerper, dossieronderhoud Echart Verweij Marloes van Wijk Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet  Marketeer WE MAD Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter  Ontwerper, notulist Diana van der Spek  Ontwerper, dossieronderhoud Echart Verweij  Projectleider Marloes van Wijk Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Het team Valerie Kreukniet  Marketeer WE MAD Het team Valerie Kreukniet  Marketeer Nik Lijnis Huffenreuter  Ontwerper, notulist Diana van der Spek  Ontwerper, dossieronderhoud Echart Verweij  Projectleider Marloes van Wijk  Programmeur, blog onderhouden Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Opdracht Een multimediale beleving te WE MAD Opdracht Een multimediale beleving te ontwikkelen die de geinteresseerde doelgroep prikkelt, betrekt, activeert en leidt tot participatie van MYW Network. Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Opdracht Doelgroep: 17 – 27 jaar Combineren idealisme WE MAD Opdracht Doelgroep: 17 – 27 jaar Combineren idealisme met eigenbelang en zelfontplooiing Geprikkeld worden Resultaat zien Geinteresseerd in ontwikkelings- samenwerking Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Planning link naar planning WE MAD Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Aanpak Onderzoek MYW en doelgroep Flink brainstormen over concept WE MAD Aanpak Onderzoek MYW en doelgroep Flink brainstormen over concept Belevingsconcept bedenken Ontwerpproces Programmeren Testen applicatie Verbeteren applicatie Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Onderzoeksplan De doelstelling onderzoek: WE MAD Onderzoeksplan De doelstelling onderzoek: Inzicht krijgen binnen de denkwereld van de doelgroep Wat prikkelt de doelgroep dat ze overgaan tot actie? Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Onderzoeksplan Uitvoeren onderzoek: Deskresearch  Feiten onderzoeken WE MAD Onderzoeksplan Uitvoeren onderzoek: Deskresearch  Feiten onderzoeken Field research  Interviews met doelgroep Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk

Zijn er nog vragen, suggesties of opmerkingen? WE MAD Vragen Zijn er nog vragen, suggesties of opmerkingen? Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk