Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkoop training In het kader van Green Presents. AOC-Oost Almelo
Advertisements

Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Marketing voor ZZP-ers
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Nivo 2 Kerntaak 2 Bladzijde 21
Workshop: ‘Opvoedcoach vanuit eigen praktijk’
Welkom bij de 4e workshop over:
Werk in de kapsalon In deze box staat het werken in een kapsalon centraal. De leerlingen maken een milieuplan, een schoonmaakplan, een artikelpresentatie.
Training Omgaan met service
Tegen werpingen opvangen Instemming verkrijgen
commerciële presentatie
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Het debat de opbouw.
Welkom bij de 4e workshop over:
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Fase 1 Ken de (detail)handel
Voorraadbeheer en bestellen
Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering.
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Sales H1 Koopgedrag Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst.
Aanvullen voorraad Betalen Lezen en bewaren Monitor waarde Verkopen Bestellen Drinken Check: datum Monitor collectie Stock Wijnadm. Wijninfo Order info.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
HS 3 Het verkoopgesprek.
Projectwijzer 3 H2 Koopgedrag Middenkader Engineering.
Orderpicken H2 orderpicken afronden Logistiek medewerker.
Verkopen en kassa H5 Betalen en administratie Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
AIDA model.
Goede / Slechte Reclame
functies detailhandel
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Sales 2.
Indeling van hoofdstuk 9 Sales management 9.1 Belang van persoonlijke verkoop 9.2 Het verkoopproces 9.3 Sales management en verkoopdoelstellingen 9.4Organisatorische.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: bedienen van het afrekensysteem Par: 3.3 Blz. 478 tm 483.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Introductie Het verkoopgesprek 3.1 Fasen van het verkoopgesprek.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Etaleren en presenteren
Verwijzen naar kookboek.
Onderzoek bij garages in Utrecht
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Presentatie en marketing
Ontvangt en verwerkt goederen
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
Verkoop Verkoop afhandelen.
Verkoop Service.
Gepresenteerd door [Naam]
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Instrumenten bij marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel

Het verkoopgesprek De ontmoeting Het eigenlijke gesprek De afronding Observeren Aanspreken Koopwens onderzoeken Het eigenlijke gesprek Tonen en demonstreren Informeren Adviseren De afronding Afrekenen Inpakken Afscheid nemen Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

Gespreksmodel AIDA Attention Interest Desire Action Aandacht trekken van de klant Interest Interesse wekken Desire Kooplust opwekken Action Tot koop overgaan Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

Gespreksmodel VOCATIO Verkenning Omschrijving klantprobleem Confrontatie Argumentatie Tegenwerpingen Instemming verkrijgen Order verwerven Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

Verkoopbenadering POINT Persoonlijk met passie en plezier betrokken Oplossingsgericht Initiatiefrijk en informerend Nut en waarde leveren Toegankelijk en transparant. Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel

Bestelprocedure Verkopen en kassa| Ondernemer detailhandel