De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Onderzoek bij garages in Utrecht

Verwante presentaties


Presentatie over: "Onderzoek bij garages in Utrecht"— Transcript van de presentatie:

1 Onderzoek bij garages in Utrecht
De Stille autoband Onderzoek bij garages in Utrecht

2 Doel De huidige situatie van garagehouders in kaart brengen
De verkoop van stille banden stimuleren bij garagehouders Attitude tegenover de stille band 10 garagehouders geïnterviewd

3 Resultaten Verkoopgedrag van een garage onderneming
Lange termijn relaties Klantgerichte verkoopbenadering Eerlijkheid en de klant zo goed mogelijk proberen te helpen Advies naar de klant: Type auto, rijgedrag individu Budget van de klant Afweging opties -> Bandenlabel

4 Resultaten Extrinsieke motivatie vanuit externe organisaties.
Targets Incentives Trainingen en open dagen Attitude tegenover de stille band Meer dan de helft is enthousiast erover De garagehouders die zelf stille banden gebruikte adviseren dit ook naar de klant toe

5 Advies Training: “Het aanbod aantrekkelijker maken”
Positie van de klant Toegevoegde waarde stille banden duidelijk maken Eigenschappen omschrijven + koppelen aan voordelen klant Klantgerichte verkoopbenadering

6 Advies Informatieve applicatie
Toegevoegde waarde huidige en toekomstige campagnes Promoten stille banden in de app doormiddel van een aanbeveling systeem


Download ppt "Onderzoek bij garages in Utrecht"

Verwante presentaties


Ads door Google