Secufire Small Business Project Productvoorstelling.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Advertisements

Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Verjong uw huid, revitaliseer uw hoofdhuid en perfectioneer uw lichaam.
Extra Uitleg: Voorstellen van Billy Brandkraan.
Geld verdienen met trends
EERSTE HULP Wat doe je in een noodsituatie?
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Kamer van Koophandel Haaglanden
Wat is vzw Arktos? Arktos vzw is een professionele vormingsorganisatie voor maatschappelijk kwetsbare kinderen en jongeren tussen de 6 en 25 jaar.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
SDP-Segmentatiemodel
“Wij helpen u uit de brand” Hugo Ravestein Ton Robben VeiligheidsOefenCentrum Tilburg.
Fotobarometer 2 e kwartaal 2010 Nationale Vereniging van Beroepsfotografen © 2010.
Business Marketing Sabine Vermuyten
Introductie brandveiligheid
De hoeveklant doorgelicht. Luc Van Bellegem, marketingadviseur VLAM Zwevegem, 13 mei 2006.
WDH en EMD een ZEGEN voor de zorgprofessional?
Consumentengedrag bij communicatie
Brandblusmethodes Wij houden deze presentatie over de brandblusmethodes. Alex.
WERKWINKEL OPTIMALISATIE. Werkwinkel uitgebreid aanbod Werkwinkel dagelijks open Dienstverlening op afspraak / overgangsfase / uitdovend Sluiting in 2013.
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
NASK – VEILIG PRACTICUM
NASK – VEILIG PRACTICUM
Overzicht initiatieven op het vlak van beveiliging PIVO, 6 juni 2005 Carl Possemiers, Freddy Deprez.
Vuur Door Thijs Disseldorp.
Opvoeden van drukke kinderen
Let’s get started Marketing? Marketing!
GVTK Les 6. Vandaag Presentaties Feedback Presentaties week 7 Eindrapport.
Introductie brandveiligheid
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Business Marketing Management
Leasen van comfort. 3/09/2014pagina 02 I Probleemstelling Energie = emissies (CO2, fijn stof, …) Gezondheid = binnenklimaat vaak slechter dan buiten Producten.
Welkom Het eID Stelsel maakt het mogelijk om online te zaken doen met de overheid en het bedrijfs-leven, met één of meer inlogmiddelen. Marije Jurriëns,
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Brandpreventie.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
ActiFifty.5 Team 3 Kim van Olderen Sammy de Keijne Belinda Sekeris Roland Pastoor Lou Jonker.
WORKSHOP BRANDVEILIGHEID
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
Meer dan brandjes blussen !
Ervaringen met implementatie van beeldschermzorg "Een deur naar de rest van de wereld" Irene van Duijvendijk Adviseur Zorg ICT & Innovatie 15 oktober 2015.
Connect West-Vlaanderen. inhoud  wat?  opstartfase - aanleiding  enquête  doel van Connect West-Vlaanderen  doelstellingen  actieterreinen  hoe.
Indeling van hoofdstuk 4
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
Kansen en knelpunten voor lezen in het vmbo Onderzoek door CED-Groep en DUO Marketresearch in opdracht van Stichting Lezen.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
1. Ontstaan en blussen van brand. © A. G. Tijmensen, Het Vlietland College Leiden © A. G. Tijmensen, Het Vlietland College Leiden Drie voorwaarden.
Brandveiligheid is een belangrijk thema in de zorg
Brandveiligheid is een belangrijk thema in de zorg
VCA Basisveiligheid Hoofdstuk 4 Brand en explosie
Wie | Wat | Waar Ons Water
Agenda Wie Waarom Waar Wanneer Uw mogelijkheden en voordelen
Het 24 spel.
Marktsegmentatie en positionering
Er is geen plaats als thuis
Rugendo vzw is een jonge Molse organisatie die projecten financiert op Idjwi, een eiland in het KIVU-meer in Oost-Congo.
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Project zoet zwanger resultaten op 1/10/2016
De Limburgse medewerker
Transcript van de presentatie:

Secufire Small Business Project Productvoorstelling

Markt Brandveiligheid Weinig aanbieders Kleine investering Groot marktpotentieel

Voornaamste oorzaken brand Stofophoping in TV Verkeerd gebruik / defecte apparatuur Onoplettendheid / vergeetachtigheid Keuken Roken Spelen met vuur

Vuurbestrijding Verwijderen brandstof Wegnemen zuurstof Wegnemen energiebron Algemeen principe: één van de drie essentiële elementen wegnemen om het vuur te doven

Productgamma Blusdeken Brandblusapparaat (WATEX) Eerstehulpkit

Blusdeken Technisch: Glasvezel Compact Verschillende afmetingen

Blusdeken Gebruik: deken over de brandhaard leggen afgedekt houden vuur dooft uit

WATEX Technisch: Compacte brandblusser Vlamdovende vloeistof + water Evenwaardig aan poederblusser

WATEX Gebruik: Richten naar vlambasis Geen nevenschade Uit is uit Lange blustijd

Eerstehulpkit 3-delig Brandwondenkit Transportkit Verbandkit

Doelgroep Geografisch Regio: West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant Stadsgrootte: stedelijk, voorstedelijk, landelijk

Doelgroep Demografisch Leeftijd: jonge volwassenen Geslacht: man en vrouw Gezinslevenscyclus: jonge getrouwde koppels die belang hechten aan hun huis Nationaliteit: Belg

Doelgroep Psychografisch Persoonlijkheid: Veiligheidsbewuste mensen Groot verantwoordelijkheidsgevoel Zorgzaam

Doelgroep Gedrag Aanleiding aankoop: bewust maken van brandgevaar Gezocht voordeel: veiligheid, zekerheid Gebruiksstatus: niet-gebruiker Gebruikshoeveelheid: 1 stuk per gezin Houding t.o.v. product: enthousiast, verrast, positief

Knelpunten Bereidheid consumenten Verschillende leveranciers => levertijd Behoefte aan goede verkoopsargumenten

Secufire dankt U voor Uw aandacht Christof Gangl: algemeen directeur Mik Deraeve: commercieel directeur Michiel Clierieck: financieel directeur Jan Van De Velde: administratief directeur Jesse De Doncker: technisch directeur