Team #1 presents: Move-It. Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Advertisements


By Alexander Ho. z Locatie Gebouw Team Tygron.
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
ZHRB Stuurlieden cursus 2004 Stuurliedencursus ter voorbereiding op de Head en de Heineken.
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
Een Concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest LES 4 1.
Praktische Opdracht Havo Doel van het PO Het PO dient een verdiepend karakter te hebben. Dit betekent dat in het PO voortgeborduurd wordt.
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
“kiezen voor gezond leven”
Gezondheidsgerelateerde fitheid van sedentaire senioren in Nederland
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
Kwestie van Kreativiteit

EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Elke 7 seconden een nieuw getal
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
Software Technologieproject 3 Joanna Daudt Jan Heijnsdijk Koen Langendoen Hanneke Siegers Sebastiaan de Vlaam.
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
Preek: Jezus leert ons het nieuws te lezen
Workshop Informatievaardigheden
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
AANPAK 45+: WAAROM? De aard van het klantenbestand De duur van de werkloosheid Het lage opleidingsniveau De grote aantallen De verouderde visie van werkgevers.
Op reis naar een dierentuin
Ruimte om te leren Onderwijs in Zambia kinderen in Zambia willen naar school!
Lisanne van marrewijk Annop Catsman Devron hasselnook Robin heester
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZatZon 123 Wk EERSTE SCHOOLDAG Luizencontroleweek Wk Club minutengesprek 14 Gr.2 Tryater.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
In opdracht van NOC*NSF
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Welkom op de app van MasterIce Deze PowerPoint is speciaal gemaakt voor extra informatie over MasterIce- Winkel.
Mid Year Assesment Van lon van keulen Groep 1B Game disign
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
Film theorie les 2 Cinematografie
De Amsterdamse Lerarenagenda PO en VO
Dutch Tree Challenge Wattcher Guido Hildebrand – Rick van Engelenburg – Brian van Baak.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Kennismakingsspel, pagina12
“Ontwikkelen van educatieve spellen voor een speciale doelgroep”
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Project 4: “Sloepenrace”
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
MIJN COOL PROJECT IK GA UITLEGGEN WAAROVER HET GAAT EN HOE COOL HET IS !!!
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
Musix Top 15 Elke vrijdag tussen 16:00 en 17:00 Musix Music for the millions Erik van Roekel Vanaf binnenkort… Geef ons door! Geef onze website aan iedereen.
Sprint 4 Deliveries Project 1 – Web development. Last lesson (Monday 27 October)  During the lesson, each group presents its product to the rest of the.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Eindpresentatie Digital Marketing
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Kaprijke – Lembeke. Multimove project: jarig project ondersteund via ISB vzw College + advies sportraad Samenwerking met jeugddienst,
Project Tropentheater “ Tropus” Team Fusion Five Dennis De Goede Rory Schwarzler Sarah Reichenbach Twana Zangana.
Tussenpresentatie project 3: tas
Project 3 Concepten werklamp
Persona’s maken, hoe doe je dat?
Project gamemarket Les 1.
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

Team #1 presents: Move-It

Ons team bestaat uit: Dean Schoemaker Pieter Sneep Tim Poot Justin Dijkshoorn Erik Smulders

Wat gaan we bespreken? • Doelgroepanalyse en persona • Conceptvoorstellen, definitief concept Schetsen • Website • Game • Promotie

Doelgroep Kinderen met overgewicht van 7 tot 12 jaar.

Concept Fit worden door te gamen.

Schets Dansmat

Schets Game

Screenshot Game

Website e/ e/

Game me/ me/

Promotie WeekFlyersPostersBannersTv Google Adds 45xxxxx 46xxxxx 47xxxxx 48xxxxx 49xxxxx 50xxxxx 51xxxxx 52xxxxx

Flyer

Einde