Speeddaten Kinderboekenweek. Vraag 1: Wat heb je precies gedaan op je stageschool tijdens de kinderboekenweek?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Generatie Einstein over Herontwerp Rini Weststrate
Advertisements

Feedback – Hoe kan het beter?
Pelgrims en pelgrimstochten
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Wat is het geven van feedback?
Glamping Door Eline Hintzen.
HGW en gesprekken met leerlingen
7 april 2011 Annelies Kappers
Verslag TL3.
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
Howard Komproe – N.I.E.U.W Gemaakt door Mathias Coenen.
ENQUETE A.E.L Hoe is het stagelopen je bevallen? Goed:94% (96% in 2010) Goed:94% (96% in 2010) Matig:6% ( 3% in 2010) Matig:6% ( 3% in 2010) Slecht:0%
Presentation Of Learning
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Afscheid Tot ziens Afscheid learning circle: Flora & Fauna Adieu Auf wiedersehn Goodbye.
Een spel voor de hele klas Aanwijzingen: Geef elke leerling een kaart met een nummer tussen de 1 en de 8. De leerlingen moeten op hun kaartje bijvoorbeeld.
Meer rendement met het portfolio als begeleidingsinstrument
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
Door: Saar, Victor, Lotte en Axel Maatschappelijke stage Duurzaam Eindhoven.
Godsdienst 1 1.
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Vervolgbijeenkomst 3 Feedback geven
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Bedrijfbezoek.
Het verdwenen paard Alisha en Melissa. Ja, hij is super lief. Wat een lief paard.
Les 34 Spreken – Ik houd mijn spreekbeurt
 .
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Kinderboekenweek 2014 Lezen is een feestje!.
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht xxxxx Terug in de tijd ………
Stage bij “Het Licht”. Mijn stage bij “Het Licht” begon een beetje rommelig want ik kreeg op het laatste moment te horen dat ik mijn stage bij een ander.
Redmer Jorna 1T. Agenda  Afgelopen jaar  Studiekeuze & ambities  Osiris  Competenties  Leerdoel  Werkveldoriëntaties  Feedback klasgenoot  Toekomst.
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
1 1 e jaars aardrijkskunde Mentoruur 3.
Onze doelen en visie in beeld
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Belangrijke tips voor een spreekbeurt
Stage & Zakaria Oulkadi K3DA.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Uitje kinderfysio. Jan Ik heb geleerd dat wiebelen goed is voor je benen.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Coach Academy Opbouw 1. Doel Leren hoe je van het Alkmaar Guardians jeugdplan tot een trainingsplan komt Ervarigen met elkaar delen Een gezellige avond.
Dialyse…… en wat betekent dit voor u als partner Carla Deen Dirry Keurhorst.
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
1.1 competentie G 1.1 competentie H 2.1 competentie A
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
DE NIEUWSGIERIGE KLEUTER IN DE SLOOPHOEK
Weblog. Waarom?? Ouders de school in halen Kinderen over ervaringen laten schrijven en tekenen Samen werken aan een eindproduct ICT bij jonge kinderen.
Week van het geld Door; Faith,Aita,Sonam&Linda. Tabor kerk  Wij waren naar de Tabor kerk geweest, en daar hebben wij heel veel van opgestoken. En ze.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Inhoud: Wat is een zeepaard Hoe vangt hij ze prooi. Wat doet een zeepaard. Vragen????
Klik hier om een titel te maken
Maatschappelijke stage
Stagebegeleider: Annemarie Janssen
3L week 27: ‘Wandelen: jong geleerd, oud gedaan.’ © JL
Door aukje ulijn klas h2e
Naam : Salma Thomson Klas : H2E Datum :
Naam: Rafaël Klas: MH2A Datum: Stagebegeleider:
Naam: Luuk Rötjes Klas: 3MA1
“Context-concept in je eigen lessen”
Inleiding beoordelen.
Taak 5 Tessa Mosselman.
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Transcript van de presentatie:

Speeddaten Kinderboekenweek

Vraag 1: Wat heb je precies gedaan op je stageschool tijdens de kinderboekenweek?

Vraag 2: Wat voor cijfer geef je je eigen activiteit? Waarom vind je dat je dat cijfer verdient?

Vraag 3: Wat vonden de leerlingen van je stageklas van de activiteit? Hoe weet je wat ze ervan vonden? Wat vonden ze leuk? Wat vonden ze minder leuk? Wat hebben ze geleerd van je activiteit?

Vraag 4: Wat vond je stagebegeleider van je activiteit? Wat vond hij/zij goed gaan en wat minder goed? Wat voor feedback heb je gekregen?

Vraag 5: Welke tips zou je geven aan een medestudent die ook een activiteit gaat organiseren voor de kinderboekenweek?