oefening Planning bespreken

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Intervisie: sterkte-zwakte analyse
Advertisements

Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Hang je poppetje op de muur.
Module 1 – Dag 4 Hallo Module 1 – Dag 4 een 1 Module 1 – Dag 4 twee 2.
Weer- raadseltjes.
SBC Opleveren Materiaal uitdelen Introductie Voorstellen Opstellen
huiswerk Studiedossier bespreken opdracht Vergaderen
oefening Kaften bekijken opdracht Samenwerken
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
huiswerk IAM competenties
1 student per klas voor het panelgesprek
7 februari: Boekenmarkt door IAM Core (10 % korting op de boeken voor leden van de vereniging) NB: je kunt ter plekke lid worden.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Medmec04 week 7 Engagement.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
1. Salut! a. Nee b. In c. Hoi. 2. vert a. Rood b. Groen c. geel.
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Making by : Roger,Steyn,Laurens,Joran and chiel.
Ho 8: Portfolio.
Quiz Start.
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
OFC28 mediawijsheid les 4.
Opdrachten maken met Smartbook 7 oktober 2014
OpdrachtIQ test overzichtP en SBC2 opdrachtTijdcirkels opdracht Planning evaluatieBlok 1 evalueren planningPanelgesprek huiswerk360 graden feedback huiswerkPlanning.
Hang je poppetje op de muur.
Logo’s en kleurgebruik
Medmec04 Engagement.
Kennismakingsspel, pagina12
13e Grote Rekendag 2015 Doe jullie handen maar omlaag.
Hartjes Kies een leuk spel
rood rood rood zijn de tomaten en ook een teloefening
Zeg Hennie 1 Zeg Hennie is die kat van jou, die kat daar in die schoen? Welnee dat is de mijne niet, groen de mijne die is groen Fa-la-la, fa-la-la, fa-la-la-la-la.
Sneeuwpoppen: Goed luisteren Gertrude van Walstijn.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Wjk.
LOB Je sterke en zwakke kanten Wat kan ik?.
Verschillende rollen en stijlen
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
H3.6, Nieuwe kansen 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat hun.
1.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Kleding in China. Wat vind jij? 1.Chinese kleding heeft veel meer kleur dan Westerse kleding! 2.In China draagt iedereen lange gewaden en lange jurken.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Breng de brief naar de goede huiskleur
een raadseltje voor Sinterklaas en Zwarte Piet
Kikker kleuren
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Studie vaardigheden Thema 1 : 1 blik agenda.
BASISCURSUS KLEUR BASIS KLEUREN.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
“Knuffels” Kies een spel.
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Project gamemarket Les 1.
Transcript van de presentatie:

oefening Planning bespreken opdracht Teken jezelf (optioneel Presentatie: Leesstrategie) oefening SWot opdracht Structuur studiedossier huiswerk Poppetje afmaken Start studiedossier

met je buurman/vrouw pag. 18 Bespreek je planning met je buurman/vrouw pag. 18 Waarin verschillen jullie planningen? Wat zijn de verschillen tussen planning en realisatie? Wanneer en waarom ben je van je planning afgeweken? Vond je je planning realistisch? Heb je de geplande vrije tijd ook als vrije tijd ervaren?

Leesstrategieën GRIJS OKER BRUIN LILA GEEL PAARS LILA GROEN ZWART WIT GROEN BLAUW PAARS ORANJE GEEL ROOD GRIJS ROOD

Teken jezelf pag. 23

SWOT-analyse pag.19 Maak een SW(ot) van een medestudent die je gaat interviewen In tweetallen: Interview je medestudent en Noteer van de medestudent minstens 3 sterke en 3 zwakke punten. Noteer van de medestudent minstens 1 kans en 1 bedreiging. Geef het formulier aan de geïnterviewde student en draai de rollen om. tijdsduur: 15 minuten per student Individueel: Orden voor jezelf de lijstjes en vul deze eventueel aan. Bedenk waar je prioriteiten liggen. Waar wil of moet je wat aan (zwakte verbeteren) of mee (sterkte versterken) doen? tijdsduur: 5 minuten per student

Structuur studiedossier pag.4 media design website internet standaarden Marketing opdracht ideeontw. stop motion filmpje stop motion filmpje Eigen werk Game On! spel program- meren krant van de toekomst werk vorige opleiding Project HCI Taal voor IAM

Maak een studiedossier pagina 21 – Begin met blok 1 Maak je poppetje af Neem een print mee naar de volgende les