Resultaten onderzoek Onderzoek …. Uitgevoerd datum…. Ingevuld door …. teamleden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digibordles seriëren herfst
Advertisements

door: Roderick Juffermans
2013 EVALUATIES N+1. INLEIDING • Gelieve onze 2011 video te bekijken voor meer details aangaande het proces en de applicatie
Hoorde je ook net de bel? Heeft het secretariaat zich vergist? Het is toch nog maar tien voor drie? Toch niet… er is geen vergissing… Vandaag is het 5.
Ontwikkeling onderlinge verhoudingen
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Il Silenzio.
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Herkennen en omgaan met levensvragen door verzorgenden
Ken je werkelijk de grootste WATERVALLEN van onze wereld?
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
klik op de grootste paddenstoel
Waarom vieren we Kerstmis?
Toonhoogte en frequentie
Leven zoals het leven je is gegund
Godsdienst.
De vlinder en de bloem.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Welkom in groep 5.
Moraliteit Les 1 Ethiek – Moraliteit – Les 1 Datum:
Best practice Doel: deskundigheidsbevordering collega’s
Nadere presentatie van de Centrale Onderzoeksagenda t.b.v. Zomerschouw te Emmen op 6 juni 2013 door Ineke Delies.
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
HOF VAN EDEN Adam en Eva.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Lesplanning tot einde periode
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
Introles: Wie ben ik en jullie? 15 Wat is myl 20 Introductievragen 15
2014 EVALUATIES N+1.
Help! Verzuim voorkomen
Jij, God en je kind.
Thema 4 Jezus volgen.
BEJAARDENZORG Thema: Thuis of tehuis?. Lesverloop Vers van de pers Woordenschat bejaardenzorg De plusquamperfectum: oefeningen + schrijven Verrassingsgesprek.
Visie & Strategie.
Deelbaarheid.
1 BUE Middenkader 2003 Een eerste verkenning van de resultaten.
SCRUM Agile ontwikkelen
Belangrijke momenten. Als je een grote stap neemt...
Het belang van plannen.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Kennissessie Lumina Spark 1 februari | Pagina 2 Doelstellingen Delen ervaringen – vragen Ervaringen Management in Motion? Ervaringen/vragen Interimmers?
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Bijeenkomst aandachtsfunctionarissen Sociale netwerk versterking - Sociaal kapitaal - 10 maart 2016 PF Gezin & Omgeving.
Toelichting en uitleg bij deze tool  Hoe is deze tool tot stand gekomen? Tijdens het MT van verschillen (V)SO scholen in het midden van het land. Naast.
Wat is nou D&P -Kennismaking met het bedrijfsleven -Algemene kennis en vaardigheden -Professionele kennis en vaardigheden -Loopbaanoriëntatie en –ontwikkeling.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Disicpelschap: Christen zijn op je werk. Schriftlezing: Mattheüs 23:1 t/m 22 Vers 3 Alles dan wat zij u ook zeggen, doet dat en onderhoud dat, maar doet.
Lekker hangen! Een hangplek in schutkleuren of signaalkleuren Blz
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
CONTEXT VAN EEN PROJECT Waarom en waarvoor doen we het?
LES 3 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Op wie lijk jij het meest?
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
Robot en weiden.
Onzichtbaar Opdracht: Hier ga je schrijven met onzichtbare inkt!
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Bewerkingen 5de leerjaar.
In de startblokken van de schoolloopbaan: 3, 2, 1, klaar? Start!
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Bouwen aan succesvolle teams Met TeamQ
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 3.
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 1
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
WINKELRONDE JB/ME 5 juli 2016 Aanleiding; ‘incidenten’ in week 24/25.
CHALLENGE 1 CHALLENGE 2 CHALLENGE 3 CHALLENGE 4
Transcript van de presentatie:

Resultaten onderzoek Onderzoek …. Uitgevoerd datum…. Ingevuld door …. teamleden

Het allerbest (hoogste scores)

Beter dan de rest (hogere score dan anderen)

Slechter dan de rest (lagere score dan anderen)

Het meest te leren (laagste scores)

Het meest geleerd (hogere score dan vorige keer)

De grootste puzzels (opvallende scores)

Waar dacht of denk jij aan? Kijk eens terug naar de diverse scores. Waar dacht jij aan toen je op die vragen een hoog of lage score gaf? Schrijf je verhaal kernachtig op een memovelletje en hang het op de flap.

Wat is voor jou belangrijk? Ga eens na wat er uit de resultaten voor jou persoonlijk het meest belangrijk is. Hoe komt dat? Wissel je verhaal uit met enkele collega’s.

Wat zou jij willen? Wat vind jij belangrijk om zelf en met het team de komende tijd te bereiken?