Didactiek met ict
Opzet synchrone les 1 Wat doet docentWat doet studentTijd Presenteert informatie adhv ppt Beantwoordt vragen Geeft huiswerk met oog op toets Luistert Maakt aantekeningen Stelt verduidelijkingsvragen 45 minuten Wat kan aan deze les verbeterd worden? Waarom?
Opzet les 2: met asynchroniteit Wat doet docentWat doet studenta/s Maakt leesvragen bij tekst Leest opgegeven tekst Beantwoordt vragen Asyn bv Bb Bespreekt antwoorden bij leesvragen Presenteert informatie adhv ppt Beantwoordt vragen Geeft huiswerk met oog op toets Luistert Maakt aantekeningen Stelt verduidelijkingsvragen Syn Wat kan aan deze les verbeterd worden? Waarom?
Opzet les 3: met interactiviteit (syn) Wat doet docentWat doet studenta/s Maakt leesvragen bij tekst Maakt Socrativevragen Leest opgegeven tekst Beantwoordt vragen Asyn bv Bb Bespreekt antwoorden bij leesvragen Presenteert informatie adhv ppt Beantwoordt vragen Stelt vragen bv via Socrative Geeft huiswerk met oog op toets Luistert Maakt aantekeningen Stelt verduidelijkingsvragen Beantwoordt vragen via Socrative, bv na bespreking met peers Syn Wat kan aan deze les verbeterd worden? Waarom?
Opzet les 4: met interactiviteit (asyn) Wat doet docentWat doet studenta/s Maakt leesvragen bij tekst Maakt Socrativevragen Leest opgegeven tekst Beantwoordt vragen Asyn bv Bb Bespreekt antwoorden bij leesvragen Presenteert informatie adhv ppt Beantwoordt vragen Stelt vragen bv via Socrative Geeft huiswerk met oog op toets Luistert Maakt aantekeningen Stelt verduidelijkingsvragen Beantwoordt vragen via Socrative, bv na bespreking met peers Syn Wat kan aan deze les verbeterd worden? Waarom?