Radicale middelmatigheid of interesse. Scenario Denken reflectie Doen reflex theoriepraktijk narratief performatief www.henkoosterling.nl handelen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Is een kwartier genoeg? Communicatie, zo doe je dat!
Advertisements

Globalisering een uitdaging voor het beroepsonderwijs Frans van Vught Congres Grensverleggend Samenwerken Rotterdam, 19 september 2008.
DeNieuweArbeidsrelatie “World is changing” Leon Vincken MKB-Arbeidsvoorwaarden 1 juni 2011.
Aansluiting van het Hoger Onderwijs bij MedischOnderwijs.nl 2 november 2007 Aansluiting van het Hoger Onderwijs bij MedischOnderwijs.nl P.M.Bloemendaal.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
VWO 4: Welvaart Hoofdstuk 1: Vakantie of werken
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Cijfers en uitdagingen Luc Hamelinck. te veel te duur te traag … dynamisch? efficiënt? modern? klantgericht? …
Sociaal en coöperatief ondernemen in de Social Profit: kansen en 4 maart 2013.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
waarom dit boek? Afsluiting 10 jaar Randstad Award Groeiend belang van employer branding Stand van zaken Tijd om thema te verdiepen De echte arbeidsmarkt.
Publieke en private belangen in de financiёle sector Publiek belang: adequaat functioneren van de financiële markten Publiek belang: Europese interne.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Ketensamenwerking in de publieke sector John Froger, 1 december 2009
Woensdag 24 juni 2009 Web 2.0 en Technologie Bram de Kruijff.
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
Introductie Cbizz Een nieuwe start voor Caiway Business woensdag 7 april 2010.
De Grenzeloze generatie op de arbeidsmarkt 4 november 2011
Nieuwe media: instrumenten in de kenniseconomie Van vinken naar vonken Hans Mestrum Trendwatcher
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Ondernemen na je studie!
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
GUFO UNIGIS Seminar Rampenbestrijding Groepsessie Geo-informatie Uitwisselingsplatvorm Flevoland Overijssel.
De beste krachten, zoeken, vinden en… ook inzetten
Publiek – privaat: overeenkomsten en verschillen MW lustrumdag 10 oktober 2010 Workshop onder leiding van Ger Arendsen.
CONCEPT OPERATIE X.
Wat is UNIZO?  UNIZO = Unie van Zelfstandige Ondernemers  Doelstelling: meer kansen voor ondernemers creëren, in het belang van de hele.
The Mid Year Assessment
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
MVO: ethiek en internationaal ondernemen
[passende afbeelding]
Rekenkundig begaafd… Ze zijn goed in het leggen van verbanden
detaillistenpromotie
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2009 Stadia bij Belevenisconcepten, Business case en Belevenisconcept Experience Economy.
Kennis is Macht Bacon versus Foucault. Kennis is Macht Meditationes Sacrae l’Archéologie du Savoir Francis Bacon ( )Michel Foucault ( )
Mini symposium 13 september 2010: Bent u klaar voor VvE Beheer nieuwe stijl? dagvoorzitter: René Brinkhuijsen bestuurslid VGM NL.
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Media & Creativiteit.
‘Hoe katholiek sociaal denken zichtbaar wordt in het publieke debat’
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Kwalitatieve intensivering Onderwijsdag Kenniseconomie Performance van de kenniseconomie De performance van onze kenniseconomie is – in comparatief.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Loopbaan Oriëntatie en – Begeleiding VOORLICHTING Sectorkeuze klas 2 Basisberoepsgerichte leerweg.
Loopbaan Oriëntatie en – Begeleiding VOORLICHTING Sectorkeuze klas 2 Kaderberoepsgerichte leerweg.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Bèta Challenge Programma Een Bèta route mavo-mbo-hbo.
Het belang van Orphan Drug Naslagwerken Martina Cornel hoogleraar community genetics & public health genomics VU medisch centrum, Amsterdam.
De enige constante is verandering. Initiatief voor FESPA Nederland past in ontwikkeling van verandering Samen maken we de markt van visuele communicatie.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Collectieve transitie en veerkracht
Globalisering een uitdaging voor het beroepsonderwijs
Netwerkmiddag ronde Welkom.
Maak GATS kenbaar in je gemeente !
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Jezus alleen (Opw 575) t. S. Townend; m. K. Getty; v. P. van Essen
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Acquisitie en PR– les 1.
Consumenten-gedrag Mondige consument
Globalisering een uitdaging voor het beroepsonderwijs
Transcript van de presentatie:

Radicale middelmatigheid of interesse

Scenario Denken reflectie Doen reflex theoriepraktijk narratief performatief handelen

Discours van de verzorgingstaat Natiestaten Handelsstaat Discours van de vrije markt Glocale netwerken Kenniseconomie Informatiesamenleving (ver) diensten sector belevenis leefstijl Brand Imago Logo Stijl Concept Publiek Publicity Publiek domein media Inter-esse of de nieuwe belang-stelling

Zelfverzekerd leven Belang-stelling