Sales H2 Acquisitie en verkoop

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 2 Verkooptraject
Advertisements

Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Business mapping Business model canvas.
Gespreksvoorbereiding
Website voor bewonerscommissies
Salesmanagement Hoofdstuk 5 en 7.
Van, voor én door het onderwijs.
Verkoop- en debiteurenproces
Bijeenkomst Fairtrade Gemeenten Het benaderen van bedrijven
Training Omgaan met service
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Business Marketing Sabine Vermuyten
Bedrijf: N.a.w. gegevens Extra informatie Vrije velden Bedrijf: N.a.w. gegevens Extra informatie Vrije velden.
Distributiestrategie
H8: Distributie.
H3: Koopgedrag van organisaties
3e bachelor Agogische wetenschappen
3e bachelor Agogische wetenschappen
Hoofdstuk 5: Sportsponsoring en actiecommunicatie
Commercieel jaarplan Commercie:
Acquisitie.
Leidinggeven en coachen
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
Wat levert het op? George Witte 1.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Commercieel beleid en recht
ESF Regiobijeenkomst september Programma 10:00Opening en inleiding 10:15Projectadministratie deel 1 11:15Pauze 11:30Projectadministratie.
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering.
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
Sales H4 Onderhandelen en offreren
Sales H1 Koopgedrag Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst.
H6 – Business-to-businessmarkten
Goederen en inkoop H5 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
MARKETINGMIX.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Ondernemer detailhandel.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Indeling van hoofdstuk 9 Sales management 9.1 Belang van persoonlijke verkoop 9.2 Het verkoopproces 9.3 Sales management en verkoopdoelstellingen 9.4Organisatorische.
Uw garantie op Kwaliteit & Service 9(4) €0,80 - €5+ Hugo Verrieststraat 94 – BE 8800 Roeselare – – T(+32)
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Deelnemersdag ROAD 2016 Meet en greet leveranciers
DE OFFERTE OPDRACHT: Stel een offerte samen voor het werk waarvoor u een werkbeschrijving heeft gemaakt. AOC Oost GL
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
H6 – Business-to-businessmarkten
Aan het werk! Een les over vacatures, beroepsvaardigheden en
Goederenstroom en voorraadbeheer
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Hoofdstuk 2 Rechten en plichten
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Goederenstroom en voorraadbeheer
Verkoop Service.
Gepresenteerd door [Naam]
Inspelen op innovaties
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Sales H2 Acquisitie en verkoop Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Acquisitie en afspraken maken Bij het acquireren moet je: de juiste contactpersoon achterhalen de gegevens van de contactmomenten nauwkeurig vastleggen plannen Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Direct marketing Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Sector- en brancheonderzoek Informatie over kansen en bedreigingen, ontwikkelingen en trends, perspectieven en marktinformatie vind je: op websites van brancheorganisaties op websites van concurrenten in vakbladen op beurzen Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Verkoopplan Een verkoopplan stel je op volgens een bepaalde cyclus: analysefase beslisfase implementatiefase evaluatiefase Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Basisgespreksvormen Voor een verkoopgesprek zijn er een aantal basisgespreksvormen: standaardgesprek spontane gesprek gefaseerde gesprek Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Verkoopcyclus Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Verkoopcyclus Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Sales funnel Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Vormen van samenwerking franchise service merchandising Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Taken en verantwoordelijkheden inkoper Bespreken van de inkoopvoorwaarden: Levertijd Manier van levering Leveringskosten- en risico Garantie Betalingsvoorwaarden Kortingen Productaansprakelijkheid Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst

Decision making unit (DMU) Sales / Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst